Deel 22

128 13 0
                                    

POV Linde

We gaan backstage. Ik volg de staff en de members. We hebben geen idee waar we allemaal heen gaan het is hier namelijk ontzettend groot. 'Hey.' Hoor ik Tae zeggen en hij komt naast me lopen. 'Je deed het ontzettend goed Linde.' Zegt hij terwijl hij me een kusje op mijn wang geeft. 'Jij was ook geweldig Tae.' Zeg ik waarna ik hem ook een kusje op zijn wang geef. Plots probeert Tae mijn hand vast te pakken, maar omdat ik schrik trek ik mijn hand snel terug. Tae kijkt me vragend aan. 'Sorry.' Zeg ik en ik pak zijn hand vast. 'Sorry voor wat?' 'Don't worry it's okay.' Zegt hij en hij geeft een kusje op mijn hand. Ik begin te gapen. Tae lacht. 'Ben je moe?' Vraagt hij. 'Ja van een hele avond dansen wel.' Zeg ik lachend. Ik pak mijn telefoon en zoek op wanneer onze laatste trein gaat. 'Je kunt en mag ook bij ons blijven als je wilt.' Zegt Tae. 'Echt waar?' Vraag ik verbaasd. 'Ja hoor.' Zegt hij. 'Maar hoe zit het met de andere meiden dan?' Vraag ik. 'Die kunnen vast wel bij een van de andere members slapen.' Zegt Tae. Ik knik. We lopen naar de kleedkamer van de jongens toe met zijn allen. Ze kleden zich allemaal om en zodra ze klaar zijn stappen we met ze in de auto en rijden we naar hun hotel toe. Zodra we zijn aangekomen hier stappen we snel de auto uit en lopen we door de lobby naar onze kamer. Romaina gaat met Jimin mee, Rosa met Jin, Lianne met Jungkook en ik met mijn vriendje. Wat ik nogsteeds raar vind om te beseffen. Taehyung van BTS is mijn vriendje. Naast zoveel andere mooie meiden heeft hij mij gekozen. We lopen de kamer binnen en gooien onze tas op de grond. 'Dus..' Zegt Tae. 'Dus wat?' Zeg ik lachend. Tae kijkt me aan en zegt dan: 'Overwatch.' 'Jaaaaa!!' Schreeuw ik enorm enhousiast. We gaan samen op bed zitten en spelen een potje overwatch. Zodra ik heb gewonnen gooi ik mijn armen in de lucht en schreeuw: 'Eindelijk gewonnen!!' Nadat ik dat heb geschreeuwt voel ik uit het niets de lippen van Tae op de mijne. 'Goed gespeelt liefje.' Zegt hij. Tae duwt me verder op het bed. 'Ready?' Vraagt hij. 'J-ja, maar please stop als ik dat wil.' Zeg ik. 'Doen we.' Zegt Tae waarna hij verder gaat met zoenen. De zoen wordt steeds ruiger en plots trekt hij zij shirt uit. Hij laat een erg duidelijke zuigzoen achter in mijn nek waardoor een klein gilletje mijn mond ontsnapt. Tae pakt mijn heupen vast en probeert mijn shirt ook uit te trekken. 'Tae stop.' Zeg ik. Tae stopt onmiddelijk en gaat zitten. Ik begin zachtjes te lachen. 'Wat is er?' Vraagt Tae terwijl hij zelf ook zachtjes lacht. 'Ik vond het best wel leuk denk ik.' Zeg ik terwijl ik nogsteeds lach. 'En ik vind het leuk dat je een heel mooi aandenken van mij hebt op je nek.' Zegt hij lachend. 'Nou!' Roep ik lachend terwijl ik Tae omduw. Hij begint ook te lachen. 'Waarom is deze jongen zo schattig?' Fluister ik zachtjes. 'Weet ik ook niet, waarom ben jij zo schattig?' Zegt Tae lachend. Ik begin hevig te blozen en verstop mijn hoofd in het kussen. 'Aaahhh... is het bedtijd voor baby Linde?' Hoor ik Tae zeggen. 'Ja.' Roep ik snel en ik doe mijn ogen dicht. Ik hoor Tae nog een aantal keer mijn naam roepen, maar dit vervaagd langzaam tot ik niks meer hoor en in slaap val.

Ik heb de test in mijn handen. Ik zit op het toilet. Wachtend op de uitslag van de test. De test is positief. Nee. Nee. Nee. Wat moet ik nu doen? Help. De members zijn de nieuwe choreo aan het oefenen in de dansstudio hier naast voor hun nieuwe comeback. Ik loop naar Tae toe en vraag of ik hem even kan spreken. Oke hier komt het. 'Ik ben zwanger.' Zeg ik tegen hem. 'Sorry Linde, maar dan is hierbij onze relatie afgelopen.' Zegt hij. 

Ik schik wakker in bed en begin te huilen. Tae schrikt wakker door mij. 'Linde wat is er?' 'Gaat het?' Vraagt hij aan me. 'Ja het gaat wel.' 'Ik had gewoon een nachtmerrie over dat ik zwanger was en dat je me verliet.' Zeg ik nog huilend. 'Ik zal je niet verlaten Linde.' 'Nooit niet.' Zegt hij. Ik geef hem een kus en val dan in zijn armen in slaap.

[Hoi ik Lianne aka @LianneTijger heeft dit deel geschreven. Van Linde moest ik hier zetten dat ze stopt met regelmatig uploaden. Hopelijk vonden jullie dit deel leuk :)] 

My idol in LUVWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu