Deel 6

174 14 0
                                    

POV Lianne

Woww de film ging veel te snel voorbij! Romaina: Woww dit is de eerste keer dat ik bij de aftiteling bleef zitten! En die laatste zin: You are our wings. Die was echt geweldig. Rosa: LINDYYY IS ALLES OKEEEE?? Linde: Ja hoor ik was gewoon even in gedachte.Ik zag voor ons 7 jongens opstaan ze leken op BTS!! Ik: Meiden is dat BTS? Ik wees naar de 7 jongens. Linde:Ik denk niet dat het BTS is. BTS is waarschijnlijk niet in Eindhoven maar in Amsterdam op hun hotelkamer. Ik: Oja Laten we naar onze nieuwe Army vrienden gaan!! Romaina,Rosa:JAAA Linde: Ik ga nog even naar het toilet toe. Romaina,Rosa,Ik: Okee. En toen liepen we naar onze nieuwe vriendinnen toe.

POV Taehyung

Toen ik weer in de zaal zat was ik met mijn gedachten totaal ergens anders dan bij de film. *Waar ken ik Linde van?? Zit ze bij de Bulletproof girls?? Zij maken echt leuke video's!* Deze vragen gingen een lange tijd door mijn hoofd. Na een tijd besloot ik Linde op te gaan zoeken na de film om het haar te vragen. Na de film hoorde ik een gesprek tussen Linde en haar vriendinnen. Ze lijken mij erg close. Ik dacht even dat Linde ging zeggen de we hier zijn maar ik was voor een van de eerste keren blij dat er iemand loog. Ik hoorde dat Linde zei dat ze naar het toilet ging dus besloot ik om haar daar op te wachten.

Sorry dat de deeltjes niet zo lang zijn. Ik hoop dat jullie het tot nu toe een leuk boek vinden!! BYEEEE Saranghae!!

My idol in LUVWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu