Deel 20

120 9 2
                                    

*Time Skip* 

(Ondertussen is BTS al even in Nederland. Linde en Romaina zijn al een paar keer naar Amsterdam toegegaan om met hun te trainen. Het klikt goed tussen de 2 meiden en de jongens. Vandaag is eindelijk het concert.)

POV Romaina

Linde: Meiden opschieten we moeten vertrekken!! Ik: Schiet een beetje op! Lianne: Ik ben al even klaar hoor! Rosa: Ja ja ik ben bijna klaar! Linde: We moeten onze trein halen! Rosa: Let's go! We liepen naar de busstop toe en naar een paar minuten kwam de bus eraan. Buschauffeur: ARMYYY!! Nog meer mensen die naar het concert toe gaan! Rosa: Yep! Buschauffeur: Stap maar snel in.  we checkten in en zochten een zitplaats. er waren nog maar drie zitplaatsen in de bus. Linde: Ik ga wel staan. Ik: Weet je het zeker het is vandaag wel je verjaardag? Linde: Ja hoor ik ben al heel vaak met de bus gegaan toen ik klein wan omdat mijn moeder geen rijbewijs heeft. Lianne: Waarom gaan we eigenlijk met het openbaar verkeer? Rosa: Omdat het heel druk is in Amsterdam en we anders misschien geen parkeerplek kunnen vinden. Even later, buschauffeur: We zijn op het station aangekomen, veel plezier op het concert! ARMY: Dankjewel. Ik: We moeten snel gaan als we een zitplaats in de trein willen hebben en hem niet willen missen! Lianne: Schiet dan zelf een beetje op. En ze liep de bus uit terwijl wij haar volgden. Rosa: Hoeveelste klas rijden we? Linde: 1e omdat we best wel lang in de trein moeten zitten. Rosa: Niceu. We liepen naar de trein, gingen zitten helaas wel apart omdat er anders geen plek was. Ik zat naast Linde. Lianne en Rosa zaten in een ander deel. Even later vertrok de trein. Linde en ik praatten over hoe lucky we zijn dat we bevriend zijn met BTS en andere random dingen. Toen we aankwamen op Amsterdam centraal belde ik Lianne omdat we ze niet konden vinden. Ik: Li waar zijn jullie? Lianne: Starbucks! Ik: We komen er aan. We liepen naar de starbucks  Linde zei: Te bedenken dat dit de plek is waar ik het eerst met Taehyung heb afgesproken! Ze had een dromerige blik in haar ogen. Bulletproof Girls fan: OMG mag ik jullie handtekeningen?! Ik: Natuurlijk! We maakten een selfie en we gaven onze handtekeningen. Linde: Gaan je ook naar het BTS concert? Bulletproof Girls fan: Jaaa natuurlijk! Ik: Wat voor kaartje heb je? Bulletproof Girls fan: VIP en jullie? Linde: Wij ook als je wil mag je met ons mee gaan! Bulletproof Girls fan: Echt?! Linde: Ja als je dat leuk vindt. Bulletproof Girls fan: OMG ben ik aan het dromen?? Ik: Trouwens wat is je naam? Bulletproof Girls fan: Ik ben Immy. Linde: Laten we naar Rosa en Lianne gaan! Immy: Zijn hun ook hier? Ik: Waar 1 van ons is kan je meestal ook de andere 3 vinden. We liepen naar binnen bestelden iets te drinken en gingen naar Lianne en Rosa toe. Immy: Hoi ik ben Immy! Rosa: Hoi Immy! Lianne: Linde is dat een van je vrienden die niet goed tegen drukte kan? Linde: Nope dit is een van onze fans die ook naar het concert gaat en een VIP kaartje heeft. Ik: Trouwens hoeveel koste een VIP kaartje? Immy: 280 euro. Linde: Omg dat is echt duur! Lianne: Romaina jij wist dat toch jij had toch de kaartjes gehaald! Ik: Ja maar ik was het vergeten omdat het al 2 maanden geleden was. We dronken ons drinken op. Rosa: Immy wat wil jij nog gaan doen voor het concert? Immy: Moeten we er ondertussen niet naartoe om een goeie plek te krijgen? Linde: Neh dat regel ik wel. Ik: Wat denken jullie van nog even shoppen? Iedereen: YESS Rosa: Welke winkel? Linde: Gucci!! Immy: Koop jij daar kleren? Linde: Meestal niet maar ik wou daar een jurkje kopen voor het concert. Immy: Laat me raden je bias is Taehyung. Linde: Natuurlijk! Wie anders? Ik: Laten we maar naar de Gucci winkel gaan. Toen we er waren keken we voor een leuk jurkje voor Linde. Rosa: Is dit iets? Linde: Neh te bloot. Lianne: Linde wat vind je hier van? Linde: Perfect ik ga hem nu passen! Linde ging het pashokje in kleedde zich om en liet het jurkje aan ons zien.

(Dit is het jurkje)

Ik: Woww Linde die jurk is echt voor jouw gemaakt! Lianne: Met deze jurk gaat Tae je sowieso opmerken? Ik dacht: Dat gebeurt toch al

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik: Woww Linde die jurk is echt voor jouw gemaakt! Lianne: Met deze jurk gaat Tae je sowieso opmerken? Ik dacht: Dat gebeurt toch al. Rosa: gaan we naar de kassa? Immy: Is deze winkel niet veel te duur? Linde: Ja eigenlijk weel maar voor een speciale gelegenheid kan het wel een keertje. We gingen naar de kassa rekenden af, Linde deed het jurkje weer aan en we vertrokken naar de ziggo dome. 

Nieuw deeltje! Okee het voelt echt heel raar want terwijl ik dit schrijf is het vorige deeltje wat mijn vriendin aan het schrijven is nog niet af XD.  Hebben jullie al een idee wat er gaat gebeuren tijdens het concert @LianneTijger, @RosaxBTSlover en @xRomainaTijger zeg het please nog nii als jullie het al weten. Ik ga weer verder met schrijven Byee! 

My idol in LUVWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu