Deel 31

78 10 3
                                    

POV Namjoon

We keken mee via de beveiligingsbeelden en zagen dat ze de ruimte in gingen waar Rosa was. Ik: Wait zie ik dubbel?? Ik wreef in mijn ogen en zag alsnog 2 keer Linde. Ik: Linde hoezo komt het dat we je op 2 plekken zien? Linde: Owh het meisje met het mes ben ik niet ik leg het straks wel uit. Romaina: Ik begrijp er niks meer van. Jimin: Wait is dat niet Nikky de geadopteerde dochter van meneer Min? Ik: Linde legt het straks wel uit laten we nu maar kijken of we nog iets kunnen betekenen. Romaina: Jimin je weet toch dat je niet meer mag helpen? Jimin: Ja weet ik. Ik: Romaina zie je daar die op afstand bestuurbare geweren staan? Romaina: Ja... Ik: Zullen we ze proberen te hacken? Romaina: Let's begin! We begonnen met hacken en even later waren we binnen. Jimin: Hyung kun jij dit gedeelte doen? Ik: Ga je ding maar doen met Romaina maar kom zo wel terug we hebben haar hier namelijk ook nog nodig. Jimin: Let's go Babe. Romaina: Weet je het zeker Namjoon? Ik: Ga maar. Ik ging me focussen op de geweren en zorgde ervoor dat er een paar mensen af waren. Evan later waren Jimin en Romaina terug. Niet veel later liep de vader van Jin naar hun toe en keek Jungshook. Hij zei iets maar we konden het niet horen even later kwamen ze terug naar ons toe. Romaina: En?? Jin: Rosa is terug. Rosa: Hoii! We reden terug naar huis maar met 2 mensen meer. Toen we aankwamen gingen we de woonkamer in en legde Linde alles uit. Ik: Ahh had he niet iets eerder kunnen zeggen dat je een verloren tweelingzus hebt? Taehyung:Ja Babe. Hij ging dichter tegen Nikky aan zitten. Nikky: Ummm je vriendin zit daar... Taehyung:Sorry Nikky. Hij stond snel op en ging naast Linde zitten. Linde: En nu? Nikky: Ik ga weet terug naar Vader Min en ik kom als het kan soms eens langs. Yoongi: Dan zijn we wel ergens anders we moeten weer naar het volgende concert. Jin: Crap helemaal vergeten. Namjoon: Als we nu onze spullen pakken kunnen we nog op tijd aankomen in Parijs. Linde: Dus ik ga een lange afstand relatie hebben. Taehyung: Nee jij komt mee! Romaina: En wij dan? Jimin: Jij gaat ook mee. Rosa: En ik? Jin: We verstoppen je in een koffer en nemen je mee. Lianne: En ik dan? Jungkook: Lianne wil je mijn vriendin zijn? Lianne: Grappig Kookie. Jungkook: Nee ik maak geen grap. Lianne: Natuurlijk wil ik je vriendin zijn! Nikky: Ik ga maar weer eens. Linde: Wait ok wil je telefoonnummer. Ze gaf haar telefoon aan Nikky. Nikky: Hier maarja ik moet nu echt gaan BYEEEE!De rest: Bye Nikky. Bulletproof Girls gingen naar huis om spullen te pakken en wij gingen dat ook doen. Toen wij klaar waren gingen we een busje in en we gingen naar de meiden. Lianne: Let's go! We reden naar Schiphol toe. Ik: We moeten nog ongeveer 2 uur wachten dus wat gaan we doen? Rosa: Starbucks? De rest: Sure. We liepen naar binnen, bestelde iets en we gingen kletsen. Ever later werd er omgeroepen dat de vlucht naar Parijs vertrok. We gingen het vliegtuig in en vlogen naar Frankrijk.

Sorry voor het saaie deel :P

My idol in LUVWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu