Deel 7

182 11 9
                                    

POV Linde

Toen ik uit het toilet liep zag ik Tae staan. *Waarvoor komt hij?* Taehyung pakte mijn hand en nam me mee naar dezelfde kamer maar inplaats van dat hij meteen naar binnen kwam klopte hij op de deur Taehyung: Kan ik binnen komen?? Ik ben niet alleen. Toen hoorde ik Jin schreeuwen: Is het een jongen of een meisje? Taehyung: Meisje. Volgens mij is ze van de Bulletproof girls! Ik: Ben jij fan van de BulletproofGirls?? Taehyung: Natuurlijk!!! Trouwens heb jij een bias? Ik: Jaaaa Tae: Mag ik het weten? Ik: Alseerst heb jij een bias van BulletproofGirls?? Tae: Jaa waarom vraag je dat? Ik: Jij vraagt het van jouw groep dus ik vraag het van mijn groep! Als we op drie de naam van je bias zegt van de andere groep?? Ik+Tae: Een......Twee......Drie....       Tae: Linde Ik:Taehyung   Ik:Wacht heb jij mij als bias?? Tae: Natuurlijk jij bent toch de danser?? Al die choreos die je hebt gemaakt zijn mega goed! Ik:Dankjewel   Namjoon: Kom maar binnen! 

POV Junkook

Toen Namjoon zei dat ze binnen mochten komen verstopte ik me gelijk achter Jin *Waarom neemt Tae een meisje mee hij weet toch dat ik dat eng vind!* Toen Liepen ze naar binnen. Tae fluisterde tegen mij: 'je kan haar echt wel vertrouwen. zie je niet dat het Linde van booletproof girls is? Of ben je nog steeds bang, softy?!' Heee nu je het zegt (denk ik maar zeg ik niet hardop dat zou beschamend zijn) 'J-ja natuurlijk maar eh ik was gewoon wat eh bezorgd ofzo.. maar eh Linde,wil je wat drinken? 'Zo mag ik het zien.' gebaard Tae naar me. Als ik wat drinken heb gegeven aan Linde voel ik me weer wat meer op mijn gemak.Maar dit keer kan tae zijn ogen niet van haar af houden. een klein lachje ontsnapt uit mijn mond. 

POV Linde

Op dat moment ging mijn telefoon Rosi Belde Rosa:LINDYYYYYYY WAAR BEN JIJJJJJ!?!? Ik:Rosi wil jij mij doof hebben ofzo?? Rosa: NEEEE hoezo?? Ik: Schreeuw dan nii zo hard Rosa: Sorry :( Ik: Ik kom er zo aan ik was nog iets in de zaal vergeten. Rosa: Okee zie je zo. Ik: Okee Bye. Toen hing Rosa de telefoon op Ik: Ik moet gaan anders komen mijn vriendinnen erachter dat ik hier ben. Tae: Linde? Ik: Jaa Tae: Mag ik je nummer?? Toen gaf Tae mij zijn telefoon. Ik zette mijn nummer erin en liep naar Lianne, Rosa en Romaina toe.

Tnx @RosaxBTSlover  dat je de POV van Junkook hebt geschreven vrijdag komt er een nieuw deeltje uit :P

My idol in LUVWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu