Deel 30

76 8 5
                                    

POV ???

Ik: Pap is het nu geen tijd om aan te vallen terwijl ze met de o zo bekende test bezig zijn? Vader Min: Slimme, zullen we gaan? Ik: Ik heb Mijn keukenmes al bij  me! Ik liep naar mijn auto en reed naar het verlaten gebouw toe. Ik zag een paar bewakers staan. Ik liep naar hun toe. Bewaker: Wie ben jij hoor jij ook bij de test? Ik: Ik ben Nikky en hou het er maar op dat ik mee doe. Ik liep naar de ene bewaker toe en draaide zijn arm uit de kom. Vervolgens liep ik kaan de andere toe, pakte mijn keukenmes en vermoorde hem. Bewaker met de arm in de kom: Er is een vijand ze heeft net één van de andere bewakers vermoord! Ik liep naar hem toe en hij was toen ook DOOD. Meteen kwamen er andere mensen op me af. Zonder probleem zorgde ik ervoor dat hun naar het ziekenhuis toe moesten. Ik liep naar binnen en zag dat de deur waar ik door moest al open was. Ik: Thank You TEST! Ik liep door naar binnen. Er kwam nog meer bewaking op me af maar ja  kan al wel raden wat er met hun was gebeurd. Bewaker: Het is een meisje met een mes!! Even later was hij er ook niet meer. 

Dat ging sneller dan verwacht, de bewaking moet worden opgeschroefd hier als ze hier nog testen willen houden. Als één meisje er al in kan komen... Laatstaan een groep met mensen die iemand willen redden... Toen ik verder daar het gebouw liep kwam ik een groep mensen tegen. Ik dacht: Dat zullen wel de redders zijn. Ik had geen zin om nog meer tijd te besteden aan de bewaking dus besloot ik om achter hun aan te lopen. Na een tijdje had ik door dat het ene meisje goed is in judo en de andere in Taekwondo. Ze vormden een goed team samen helaas kun ik hun gezichten niet goed zien. De jongens die er omheen stonden deden eigenlijk nauwelijks iets. Ik: Er is hier dus veel Girlpower. Het Taekwondo meisje keek om en ik verstopte me snel. Ik dacht: Fieuw ze zag me niet en waarom doe ik dit eigenlijk? Ik keek weer in hun richting en zag dat ik weer verder kon lopen. Toen we er eindelijk bijna waren besloot ik om hun van achteren te besluipen.Ik liep stil naar hun toe, pakte iemand vast en hield mijn mes bij zijn keel. Taekwondo meisje: Neee TaeTae, wait sta ik in de spiegel? 














Ik: Nee je staat niet in de spiegel en het is niet zo dat je mijn verloren tweelingzus bent! Taekwondo meisje: Wait! Ze pakte haat telefoon en liet een babyfoto van mij zien. Ik: Hoe kom jij aan die foto? Taekwondo meisje: Ik ben Linde en dit is mijn babyfoto met mijn verloren tweelingzus... Ik: Whut ik begrijp het niet meer. Linde:  Ik begrijp het we waren nog maar baby's toen we elkaar voor het laatst zagen Nikky. Ik kreeg tranen in mijn ogen, liet TaeTae gaan en gaf Linde een knuffel. Ik: Vader Min zei altijd dat jullie niet meer leefden. Linde: Je kan sommige Maffia niet vertrouwen. Ik: Trouwens wie is de rest? Linde: Dit is Jin, Yoongi/Suga, Hoseok/Hobi/J-hope, Jungkook/Kookie, Lianne/Liung en mijn vriendje Taehyung/Tae/TaeTae/V. Taehyung: En je hebt dan ook nog Jimin/ ChimChim maar die is al af en dan heb je ook nog Namjoon/RM en Romaina/Ro die ons helpen vanaf een afstand. Ik: Dus er is een heel team. Linde: Ja, heb je zin om ook mee te doen. Ik: Wait vader Min komt er zo aan. ik pakte mijn telefoon en belde hem. Vader Min: Hoi Nikky. Ik: Hoi vader Min je hoeft niet te komen hoor je bent zo door de bewaking heen ik kan het denk ik wel alleen. Vader Min: Okee liefie zorg dan maar zelf dat de Kim familie het moeilijk krijgt. Ik: Moet ik nog iets tegen Yoongi zeggen hij doet ook mee aan de test? Vader Min: Dat hij mag dood rotten in de HEL! Ik: Zal ik doen byee. Ik: Hoe kan je vader je zo erg haten Yoongi? Yoongi: Doordat ik zijn Maffia gebeuren niet wou overnemen... Ik: En daardoor moet ik het maar overnemen!? Linde: Wil jij het dan niet? Ik: Jawel maarja idk. Jin: Zullen we verder gaan naar Rosa? Linde: JAAAAA!!! We liepen naar de laatsje deur en de jongens schoten de bewaking af. (Nee die zijn niet dood) Linde: Ro,RM Kunnen jullie de deur open maken en ons vertellen hoeveel bewaking er in die ruimte is?.......Huh is Jimin ook bij jullie?......Thank You! Ik: Met wie was je aan het praten? Linde: Met Romaina en Namjoon. Jin: Wat zeiden ze? Linde: Achter deze deur is nog best wel wat bewaking maar daar kunnen we rosa ook vinden. Lianne: Jin als jij Rosa vrij maakt zorgen wij voor de bewaking. Ik: En wat kan ik doen? Linde: De bewaking bijna naar het ziekenhuis helpen. Ik: Ahh nu spreken jullie mijn taal!

My idol in LUVWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu