Deel 14

126 9 20
                                    


POV Rosi

Toen ik wakker werd lag iedereen nog te slapen. Ik liep naar Lianne en besloot op haar te springen zodat ze wel wakker moest worden anders was ze officiëel dood. Lianne: ROSIIII doe nou niet! Laat mij slapen!! ik: NEEE we gaan zwemmen!!!! 'oh ja shit, ugh!' zucht Lianne. Als Lianne dan toch eindelijk uit bed komt en aankleed maken we samen ontbijt en laten de andere slapen en vertrekken we snel naar het zwembad. Toen we daar aankwamen kochten we de kaartjes deden onze bikini's aan en zochten we een plek om al onze spullen neer te leggen. Dat vonden we snel omdat het rustig was. Ik: Laten we naar het diepe bad gaan. Lianne: Ugh waarom ben ik mee gegaan? Ik: Ja dat weet niemand. Toen we bij het bad aankwamen Gooide ik Liung in het water. Lianne: ROSIIII!! Ze nam mij me naar de hoogste duikplank en duwde me het water in. We speelde nog even in het water en gingen toen naar de glijbanen toe. Lianne: BRUH Waarom zijn Lindy en Ro niet mee gegaan. Ik: Maar ik ben er toch met mij is het ook gezellig! Lianne: Jaa maar het is toch anders als hun erbij zijn. Ik: Ja dan denken hun de hele tijd dat we ruzie aan het maken zijn terwijl we elkaar gewoon plagen en aan het stoeien zijn! Lianne: Wie als laatst boven is trakteert op een ijsje! en toen rende ze weg, ik rende achter haar aan. ik: JIJ BEATCH!! Lianne: Ik ben eerst! ik: BEACH!!! Lianne: Okee jij mag wel als eerst van de glijbaan af! Ik: Sure. Toen ik aan de beurt was om te gaan glijden trok ik Lianne met me mee. Lianne: BEATCHHHHHHH! Ik: HAHAHA Laat mij gwn!. Toen we van alle glijbanen af waren geweest. Lianne: IK WIL EEN IJSJE!! ik: Beatch niet iedereen hoeft te weten dat jij een ijsje wil! Lianne: OOOOOOF. ik: Liung welk ijsje wil je? Lianne: MAGNUM!!! ik: Sure. Mens achter de kassa: Hoe kan ik jullie helpen? ik: 2 magnums Mens achter de kassa: Okee dat wordt dan 4,90. Ik: Hier is het geld. Hij gaf ons de ijsjes. Mens achter de kassa: En nog een fijne dag. ik en Lianne: Jij ook! Toen we het ijs op hadden gingen we naar het golfslagbad. Lianne sprong iedere keer als er geen golf was. En kreeg dus super veel water op gaar gezicht. Even later dreef bewusteloos in het water. Ik: Lucky dat ik aan reddingszwemmen doe. Ik liep met Lianne naar de kant en gaf haar mond op mond beademing. Even later hoestte ze wat water en haalde gelukkig weer adem. Een zwembadmedewerker had een ambulance gebeld en gingen we naar het ziekenhuis. Toen we in het ziekenhuis aankwamen lag Lianne te slapen.

POV Lianne

Toen ik wakker werd keek ik om me heen en zag dat ik in het zieken huis was en besloot Rosi te pranken. Rosi: LIUNG JE BENT WAKKER! Ik: Wie is Liung en wie ben jij? Rosa: Ken je mij niet meer ik ben het Rosa! Ik: WHAHAHAHAHAHA Rosa: Wat is er zo grappig? ik: HAHAHA Dacht je echt dat ik mijn geheugen kwijt was HAHAHA??  Rosa: Yosmogeo. Toen Kwam de Doctor binnen lopen. Docter: Lianne, Je hebt geluk gehad met zo'n goeie vriendin als Rosa. Als je je over een half uur nog goed voelt mag je naar huis. Toen verliet de Docter de kamer weer. Rosa en ik kletste nog een half uurtje en gingen wat te eten halen. ( Het is kwart voor 8.) Daarna gingen we terug naar de kamer en kwam de Doctor terug. Doctor: Lianne voel je je alweer normaal? Lianne: Ja hoor ik voel me weer goed. Doctor: Oke dan mogen jullie nu naar huis gaan. We belde een taxi en gingen terug naar huis.

Hoi, Sorry dat het een kort deeltje is ik had namelijk niet veel inspiratie en eigenlijk zou een van mijn vriendinnen dit deel schrijven maarja alsnog een deeltje! lianne heeft in het echt ook een abonnement op het ziekenhuis. Als jullie nog leuke ideeën hebben voor mijn boek vertel het dan zeker. Maar wat is er ondertussen bij Romaina en Linde gebeurd? Dat krijgen jullie te weten in het volgende deel. Byee


My idol in LUVWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu