(ondertussen bij Bts en de andere meiden)
POV Suga
We liepen achter Jin aan naar zijn kamer toe. Toen we daar aankwamen zagen we een Jungshook Jin. Ik: Jin is alles oké? Jin: Rosa is er nii meer. Linde: Kan iemand me uitleggen wat er aan de hand is? Jin: Okee schrik niet. Taehyung liep naar linde toe en sloeg zijn arm om haar heen. Jin: Mijn familie is maffia en dit is een test om te kijken of ik eventueel als er iets gebeurt het gebeuren over kan nemen. Lianne: Mogen wij je met die test helpen? Jin: Als jullie ook helpen als ik Mafia moet worden... Romaina: Natuurlijk helpen we je dan. Linde: Wanneer beginnen we? Jin: Alseerst moet ik iets binnen krijgen van mijn vader en daarna kunnen we beginnen. Ik: Okee ik ga slapen!! Ik liep naar mijn kamer toe, ging op bed liggen en viel in slaap.
Ik werd wakker van Namjoon die riep: IEDEREEN NAAR DE WOONKAMER WE HEBBEN EEN BERICHT! Ik liep naar de woonkamer toe. Jin: Zal ik de video nu afspelen? Ik: Gebruik een screen recorder voor als ze het bericht later verwijderen. Jungkook: Slimme Hyung. Even later bekeken we het vrachtment
Vader van Jin: Hoi Jinnie of zoals meisje hier zegt kerstsok Jinnie als je haar ooit nog terug wilt zien moet je haar maar komen halen.
Ondertussen probeerde Rosa los te komen.Jin stuurde meteen iets terug naar zijn vader. Ik: Wat stuurde je? Jin: Dat hij normaal met haar om moet gaan omdat ze allen ontvoerd is voor de test. Even later kreeg Jin een reactie. Vader van Jin stuurde: Hoe sneller jij begint met trainen hoe eerder je haar weer terug ziet! Ik: Meiden heeft een van jullie een vechtsport gedaan? Lianne: Ik heb oranje band met judo. Romaina: Ik heb geen vechtsport gedaan maar weet wel technische dingen omdat als liedjes schrijven niet ging lukken wou ik de techniek in. Linde: Ik heb zwarte band taekwondo. Jin: Okee Yoongi wil jij de lijding hij weet meer van dit soort dingen. Ik: Ja sure, Romaina en Namjoon gaan Rosa opsporen en als er iets van een code slot of fingerprint op die deur is regelen jullie dat. De rest komt met mij mee.
Wat gaat de rest doen en wat gebeurt er met Rosa? Jullie krijgen meer te weten in het volgende deel. Willen jullie het volgende deel in de POV van Rosa of van een van de rest?
Ik ben van plan om een soort Q&A the gaan doen dus als jullie vragen voor mij hebben stel die dan op het einde van ieder deel ga ik er dan een paar beantwoorden. Ik heb echt geen idee wanneer het volgende deel online komt want ik heb op dit moment alleen maar tijd om te schrijven in de avond/nacht. En ja ik moet ook nog wel voldoende slaap krijgen (Het is op dit moment ook al best wel laat) maarja Byeeeeeeee.
JE LEEST
My idol in LUV
Fanfiction4 meiden gaan naar de film Burn the Stage. In de pauze botst Linde tegen iemand aan waardoor haar hele leven verandert.