Deel 12

209 12 34
                                    

POV Taehyung

Na het eten liepen Linde en ik terug naar mijn kamer. Ik: Vanavond hebben we een optreden vindt je het misschien leuk om te komen kijken. Linde: Sh*t VANAVOND AL?? Ik: Ja hoezo? Linde: Nee ik mis kerstmis!! Sorry Taehyung maar ik moet direct naar huis ik heb met mijn vriendinnen afgesproken op eerste kerstdag en morgen komt mijn familie dus ik moet vroeg naar bed. Ik:Maakt niks uit hoor. Linde: Ik en mijn vriendinnen zoeken wel een livestream op zodat we toch kunnen kijken. Ik: Ik kan er anders wel voor zorgen dat jullie een goeie prive livestream hebben waarbij jullie ons ook klaar zien maken voor het optreden! Linde: Serieus jij bent echt de beste!! Ik: Trouwens heb je nog kleren nodig voor vandaag en morgen. Linde: Ik denk dat ik gewoon iets simpels aan ga doen. Hoezo vraag je dat? Ik: Ik heb gezien dat onze styliste een heel leuk jurkje heeft wat is je maat? Linde: Ik heb maat S. Ik: Precies de juiste maat! Linde: Heeft jullie styliste dat niet voor haarzelf gekocht? Ik: Nee de jurk was alleen voor de VLive van Blackpink, vind je het erg als Rosé de jurk al heeft gedragen? Linde: OMO Is Blackpink ook ik Nederland? Ik: Oeps ik heb iets te veel gezegd kun je dit please tegen niemand zeggen. Linde: Ja hoor heb ik gisteren toch ook al gedaan! Ik: Ik zie dat denk ik dat je het niet erg vindt dat Rosé de jurk ook al heeft gedragen. Linde: Natuurlijk is het niet erg als mijn Bias van Blackpink de jurk al aan heeft gehad! Ik: Ben jij Blink? Linde: Ja natuurlijk! Ik: wie vindt je beter BTS of Blackpink? Linde: BTS ofcourse!! Toen liepen we naar de kamer van onze styliste Evelien toe. Om te vragen of Linde de jurk mocht hebben.

POV Linde

Toen we aankwamen bij de deur van de styliste van BTS aankwamen klopte Taehyung op de deur. daarna hoorde ik iemand 'Kom binnen' zeggen. Toen liep ik achter Taehyung aan de kamer binnen. Waar ken ik hun styliste van... dacht ik. Ik: Evebiem ben jij dat? Ik zag dat Taehyung me met een verbaasde blik aan keek. Evelien: Linde ben jij dat? Toen gaf ik Evelien een knuffel. Ik zag dat Taehyung ons verbaast aankeek. Evelien: Ik zat bij Linde in de klas op de middelbare school voordat ik naar Korea verhuisde. Ik: Ik ben zo blij om je weer te zien!! Heb je voor vandaag iets op de planning staan of heb je zin om met mij mee naar Lianne, Rosa en Romaina te gaan? Evelien: Ik moet dan even een paar mensen instructies geven voor wat ze voor vanavond moeten doen maar daarna kan ik. Ik pakte snel mijn telefoon en appte mijn vriendinnen.

Bulletproof groepsapp

Lindy: Kan mijn vriendin meekomen en vandaag met ons kerst vieren?

ROSI: Tuurlijk!

LIUNG: Wie is het??

Lindy: Ga ik nog niet vertellen!

GOLDEN MAKNEE (Romaina): Hoelaat kom je thuis??

Lindy: Weet ik nog niet ik denk dat ik over 20 min naar het station ga maar ik moet dan nog 20 minuten lopen dus ik denk dat ik over 40 minuten de trein heb dus dan ben over ongeveer 2 uur thuis.

GOLDEN MAKNEE,LIUNG en ROSI: Okee kom snel!

Lindy: Zal ik doen! BYE

Nogsteeds POV Linde

Taehyung: Trouwens zou Linde het kerst jurkje van Rosé aan mogen doen tijdens kerst? Evelien: Maar natuurlijk! Toen grabbelde Evelien in haar kast en gaf mij een jurkje. Evelien: Kleed je maar om in de badkamer dan zorg ik voor iemand die je haar en make-up doet. Ik: Dat hoeft echt niet hoor jullie hebben al zo veel voor me gedaan. Alseerst betaalde Taehyung bij de starbucks vervolgens mag ik omdat ik de laatste trein heb gemist hier blijven slapen en krijg ik een verukkelijk avondeten en ontbijt en vervolgens mag ik ook nog eens dit jurkje hebben! Dat is meer dan genoeg, Ik weet echt niet hoe ik jullie bedanken! Evelien: Voor mij is het omdat ik ineens weg ging naar Korea en volgens mij vindt iemand anders je leuk. Taehyung: Ik doe dit gewoon als vriend! Ik ken Linde nog maar een dag!!!! Evelien: Ondat jij het zegt! Linde doe snel de jurk aan en dan zorg ik ervoor dat je haar en make-up wordt gedaan! Linde: Als jij er blij van wordt dan doe ik het! Toen liep in naar de badkamer en deed de jurk aan

My idol in LUVWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu