POV Linde
Ik zat op het dek te zonnen en maakte een foto van het uitzicht. Voordat ik het wist werd er een scherpe bocht ingezet en viel ik uit de boot. Ik had geluk dat mijn telefoon waterdicht is want anders was die nu dood. Ik probeerde terug naar de boot te zwemmen en zag dat Romaina het water in sprong opzoek naar mij. Ik probeerde naar haar toe te zwemmen maar ik kwam vast te zitten in een stroming en werd door het water meegesleurd. Taehyung keek naar het water en zag me worden meegesleurd. Hij deed zijn T-shirt uit en sprong achter me aan het water in. Ik probeerde uit de stroming te komen maar dat lukte niet en voordat we het wisten zaten we allebei vast. Ik zag Taehyung onder water naar mij toe zwemmen. Toen hij weer boven water kwam was hij op een paar meter afstand. Ik probeerde naar hem toe te gaan. Uiteindelijk waren we redelijk dichtbij elkaar en pakten we elkaars hand vast. In de verte zagen we een bocht en een strandje. Het zag er heel erg leuk uit. Taehyung gebaarde dat we moesten proberen om daar het land op te gaan. Uiteindelijk lukte het ons om daar te komen. We lagen buiten adem op het strand. Ik schoof dichter naar hem toe. Ik: Dankje. Taehyung: Jij had hetzelfde ook voor mij gedaan dat weet ik zeker. Ik: Dat klopt. En ik gaf hem een kusje. Ik: Zullen we Romin bellen? Taehyung: Romin?? Ik: Ja een combinatie van Romaina en Jimin. Taehyung: ja het is misschien wel handig om even te bellen. Ik pakte mijn telefoon en draaide het nummer van Romaina. Romaina: LINDEEEEE WAAR BEN JEEEE?? Ik: Umm op een strandje verderop. Romaina: Is Taehyung bij jou? Ik: Ja hij is hier. Romaina: We komen er aan! Ik: okee tot zo! Ik hing de telefoon op. Ik: ze komen er zo aan. Ik deed mijn ogen dicht en voelde dat Taehyung me een knuffel gaf. Niet veel later voer de boot naar het strand toe en stapte Jimin en Romaina de boot uit. Jimin: We zijn tenminste wel op de juiste plek aangekomen.
Sorry voor het korte deeltje en voor dat ik zo lang nii heb geüpload ik heb op dit moment alleen geen inspiratie ik probeer om zo snel mogelijk weer te uploaden. Joe Joe
JE LEEST
My idol in LUV
Fanfiction4 meiden gaan naar de film Burn the Stage. In de pauze botst Linde tegen iemand aan waardoor haar hele leven verandert.