Skip tot de dag van de film.
POV Lianne.
Ik werd wakker van mijn wekker ( Jungkook die if you zingt). Ik pakte mijn telefoon en appte Romaina.
Whatsapp gesprek Lianne en Romaina
Lianne: RO HOELAAT MOETEN WE BIJ JOU ZIJN?
Romaina: 13:00
Lianne: Okee ik haal de meiden ook op
Romaina: knackebrod
Lianne: Random
Lianne: WHAHAHAHA
Romaina: JA HAHAHA
Lianne: tot straks Bye.
Romaina: Bye
( Nogsteeds POV Lianne)
Ik maakte me klaar en ging Rosa en Linde ophalen.
(Skip tot bij Linde thuis)
Linde wanneer ga jij op voor je rijbewijs? Linde: Overmorgen. Hoezo? Lianne: JUSSSSS LEGAAL DRINKEN!!!!! Linde: Whahaha. Toen barsten we samen in lachen uit. Ik: Laten we Rosie gaan halen. Linde: JAJAJA. Toen stapte we de auto in en Reden we naar Rosa toe.
POV Rosa
De bel ging *TRINGGGG*
Huh wie zou er langs komen? Ik liep neer de deur en zag Linde en Lianne staan. Linde: Kom je mee? Ik: Waarnaartoe? Lianne: ROSIEEEE BEN JE HET VERGETEN?? Ik: uhm ja. Linde: Vandaag viert Romaina haar verjaardag!! Ik: Oja wacht heel even ik ga me even klaar maken.
Time skip Bij Romaina
POV Romaina
Eindelijk jullie zij er!! Waarom zijn jullie zo laat? Rosa: Uhmm ik was perrongeluk vergeten dat het vandaag was.Ik dacht dat het volgende week was. Ik: Maakt niks uit, Sinterklaas intocht is op tv zullen we kijken? Iedereen behalve Romaina: YESSS.
even later. Ik: Wie wil er TAART?? Iedereen:IKKKK. Welke taart willen jullie ik heb mokka en aardbeien. Rosa en Lianne: MOKKAAA!! Linde: Aardbei alsjeblieft. Ik: Oki ei ik liep naar de keuken. toen we de taart op hadden praatte we nog even over hoe we sinterklaas vroeger vierden en toen gingen we naar de auto. Lianne reed Linde zat naast haar om op te letten voor haar rijbewijs van overmorgen en ik en rosa zaten achterin. Lianne: Waar moeten we heen? En ze gaf mij haar telefoon met google maps. Ik tikte het adres in en toen begon Lianne te rijden.
(Mijn vriendin RosaxBTSlover heeft een paar illustraties gemaakt heel erg bedankt en sorry dat ik ze er nu pas bij zet 💖💖)
Heyy dit is deel drie van mijn boek!! Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Ik ga proberen om de de deeltjes iets langer te laten worden. BYEE
JE LEEST
My idol in LUV
Fanfikce4 meiden gaan naar de film Burn the Stage. In de pauze botst Linde tegen iemand aan waardoor haar hele leven verandert.