Deel 37

62 4 1
                                    

POV Nikky

Ugh Waarom Moet ik altijd alle klusjes doen van vader min. Zei Ik in een zucht. Ik was onderweg naar een of ander verlaten gebouw in Frankrijk. In de verte zag ik een verlaten stadje. Ik: Huh het was toch een gebouw? Wat maakt het ook uit. Ik pakte mijn broodmes in mijn hand en liep naar het grootste gebouw toe. Daar zullen ze zijn voor de rest zijn het alleen maar mini huisjes. Voorzichtig liep ik richting het huis. Het was redelijk beveiligd maar als iemand zou vermoorden zou er direct een alarm door het hele kamp gaan. Ik glipte langs alle beveiliging en dacht: Wat een slechte bewakers ze hebben me niet gezien. Ik kwam bij het gebouw en glipte naar binnen. Er stond 1 beveiliger maar die stond iets verder weg en merkte me niet op. Ik kroop de luchtschacht in en ging naar de ruimte waar ze plannen aan het maken waren. Hyuna: We moeten als eerst die Nikky uitschakelen dan hebben we vrij spel. Man 1: En hoe ben je dat van plan? Hyuna: Kom je nog wel achter. Hyuna keek in de richting waar ik zat en gelukkig kroop ik snel genoeg weg in de luchtschacht. Shit ze heeft door waar ik zit! Snel kroop ik de luchtschacht uit en sneakte het terrein af. Ik ging naar mijn hoofdkwartier en zocht de locatie van Linde op. Gelukkig was ze in de buurt. Het was al laat maar ik ging toch naar hun locatie toe. 

Toen ik bij het gebouw kwam sneakte ik naar binnen en vroeg waar de kamen van Linde was. De receptioniste wist niet over wie ik het had dus vroeg ik naar de kamer van Kim Taehyung. Ze gaven me een kamernummer en ik ging direct naar hun kamer toe. Na even wachten hoorde ik dat er een sleutel in de deur kwam en even later zag ik vanuit de schaduw Taehyung linde naar binnen tilde en haar begon te kussen. Linde duwde Taehyung half weg.  Linde: Niet nu Tae. Taehyung: Baby Waarom niet? Linde: Ik ben er nog niet klaar voor... Taehyung: Voor zoiets ben je nooit klaar. Linde: En... Taehyung: Wat is er baby? Linde: We zijn hier niet alleen. Ik: Ze heeft gelijk. Ik Stapte uit de schaduw, liep naar hun toe en zei: Ik heb jullie hulp nodig en alsjeblieft ik wil nooit meer zoiets zien. Linde: Nikky!!! Ze rende naar mij toe en gaf me een knuffel. Taehyung: Sorry... En hij keek verlegen weg Linde: Waar heb je onze hulp bij nodig??


Sorry dat ik zo weinig upload en de delen wat korter zijn ik heb kinda inspiratietekort en was druk met school maar nu is er eindelijk vakantie dus dan is er meer tijd om te schrijven!! Alvast fijne feestdagen en een gelukkig nieuw jaar!  <3 Oh en btw ik heb geen haat naar Hyuna en denk dat ze echt geweldig is maar moest een random persoon kiezen  

My idol in LUVWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu