Okur sayısı fazla olmadığı için bölümleri ardarda paylaşasım yok açıkçası arkadaşlar.
Keyifli okumalar...
•●○•●○•●○•●○•
"Kız kalk hadi, ölüm uykusuna mı yattın?"
Ablamın sesiyle gözlerimi araladım. Çok mu fazla uyumuştum acaba?
"Abla saat kaç?"
"Dokuz buçuk oldu."
"Sabah yattım abla."
"Gördüm recelleri. Hadi ama artık kalk Suna Teyze içeride seni bekliyor. "
"Aa bir sıkıntı mı var yoksa."
"Kızım konuşma da kalk işte Allah Allah."
"Tamam tamam." diyip yataktan doğruldum. İçeri geçtiğimde gerçekten Suna Teyze sedirde oturuyordu.
"Bir sıkıntı mı var Suna Teyze? "
"İlahi kızım gelmem için bir sıkıntı mı oluveğmesi gerek? ""Estağfurullah Suna Teyze olur mu öyle şey? "
"Şaka yapıverdim yavrum şaka. Dün Ertan Amcan sana bu kumaşı vermeyi unutuveğmiş. Onu getiriveğmeye geliveğdim."
"Bu kumaşla ne yapıverecem Suna Teyze? "
"Yapıveğdiğin reçel kavanozlarını süsleyiveğcez yavrum."
Reçel kavanozları süsleniyor muydu? Ablamla anlamayan gözlerle Suna Teyze'ye bakarken tekrar konuşmaya başladı.
"Kızım sen bana bir makasla kavanozlardan bir tane getiriver bak gösterivereyim."
"Hemen getiriyorum Suna Teyze. "
Hemen dediklerini getirdim ve Suna Teyze'ye verdim.
"Oturuveğ yanıma bakem."
Dediğini yaparak yanına oturdum. Suna Teyze önce kavanozların ölçüsünü alıp kumaşı kare kare kesti. Sonra kavanozun kapağının üstüne geçirip iple bağladı.
"Işte kızım böyle yapıveğcekmişin."
"Çok cici oldu Suna Teyze ama bunu neden yapıverdiğimizi anlayıveremedim."
"Kızım bizim gelin deyiveğdiydi böyle süsleyiveğmen gerekiyomuş. Zenginleğ böyle şeyleğ alıveriyollağmış."
"Eee kendileri gibi reçelleri de süslü arıyorlardır." dedi ablam ve Hepimiz gülüştük.
"E kızım ben artık kalkıveriyom sende öbürlerini yapıveğ. Bakkaldan da koli neyin alıveğ de yarına iş bırakma. Ertan Amcan yarın sabah saat sekiz gibi seni alıveğcek hazır ol. E mi kızım? "
"Tamam Suna Teyze herşey için çok teşekkür ederim. Allah razı olsun. Hakkınızı helal edin."
"O ne biçim laf yavrum. Helal oluveğsin. Hadi kolay geliveğsin."
"Güle güle Suna Teyze."
Suna Teyze gittikten sonra bakkaldan koli alıp geldim ve kalan kavanozları süslemeye devam ettim. İşleri bitirmem akşama doğru dörde kadar sürmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Bir İyilik Yap
Ficción GeneralYeni Bölüm: Pazar Bu kitabı birlikte yazıyoruz. Hem öksüz, hem yetim. Hem çocuk, hem torun. Hem köylü, hem zehir gibi Hem kimsesiz, hem terbiyeli. Hem yoksul, hem karun kadar zengin. Nasıl mı oluyor? Nurgül'ün hayatı bu kitabın içinde.