1.📝

8.9K 164 16
                                    

,,Lucy,poď na chvíľu do kuchyne,,.
Zavolala na mňa Teta Chloe.
Položila som svoj macbook na posteľ a išla dole za tetou.
,,Lucy kedy odchádzaš na Slovensko?
,,Za 4 hodiny mi letí lietadlo,tak za nejaké 2 a pol hodiny pôjdem.,,
,,Aha ,ide tiež aj Lexie?,,
,,Áno ,a keď sa rozprávame o nej tak jej idem zavolať či už je pripravená.,,
,,Fajn . Choď si ešte pobaliť potrebné veci a potom príď.,,
,,Fajn.,,
Usmiala sa na mňa a ja som po čiernych,dláždenych schodoch vybehla do svojej izby.

A ináč ešte som sa vám nepredstavila.
Moje meno je Lucy Gray. Mám 16 rokov. Dlhé plavé vlasy a modré oči. Mám 1,70 a štíhlu postavu.
A tiež aj to že žijem s tetou a strýkom.
Pýtate sa prečo? Jednoduchá odpoveď.
Moji rodičia zomreli ,keď som mala 5 rokov. Od vtedy bývam s tetou a strýkom v New Yorku. Pred tým som bývala na Slovensku.
Nerada sa zdvoverujem iným.
Som taká šedá miška.
To je o mne všetko čo potrebujete vedieť. Nič viac a nič menej.

Sadla som si do hojdacej siete,ktorú som mala zavesenú vedľa posteľe a zobrala svoj Iphone v ktorom som našla Lexie-ne číslo.

Lexie si tam?
Aaaaa.
Čo sa deje Lex? Si v poriadku?
Áno v úplnom.
Prečo potom kričíš ako keby ta niekto chcel zabiť?
Strašne sa teším Lucy. Ani si to nevieš predstaviť.
Ale viem,keď si mi svojou radosťou skoro zničila sluch.
Prepáč,proste ja sa strašne teším.
Chápem. Si pripravená za 4 hodiny nám letí lietadlo.
Áno som ,už si len pripravujem posledné veci.
Fajn,za 2 hodiny ta vyzdvihneme.
Dobre budem čakať, ahoj zatiaľ.
Ahoj Lex.

Zložila som a išla si pobaliť posledné veci. Zo skrine som zobrala puzdro na macbook a menší batoh do ktorého som dala ďalšiu elektroniku.
Ďalej som zobrala kozmetickú taštičku a dala do nej všetku potrebnú kozmetiku.
Dala som všetko k ostatnej batožine vedľa šatníku ,ktorý bol v kúte mojej veľkej izby. V strede som mala veľkú posteľ. A vedľa bielu stoličku so stolikom takej istej farby a zrkadlom
Potom som tam mala rôzne dekorácie, fotky z detstva a rôzne iné. Ďalej som tam mala dvere do kúpeľne, priemerovo veľkej ako moja izba. Ďalšie dvere viedli von z izby. Veľké okno kde som trávila väčšinu času a mohla ísť aj na balkón.
Dosť k mojej izbe. Teraz už ideme.
Zobrala som si vak kde som si dala knihu ,nabijačku,power banku,doklady,peňaženku a mobil.
Zobrala som si svoje kufre čiernej a bielej farby. Ťahala som ich dole schodmi a potom ich nechala v predsieni. Zamierila som si to do obývačky,kde ma čakala teta aj strýko.
,,Lucy musíme sa porozprávať a stanoviť pár pravidiel.,,
,,Fajn počúvam.,,
Teta so strýkom sa striedali a ja som pozorne počúvala.
Za 1. Žiadne party v dome.
Za 2. Žiaden alkohol.
Za 3. Budeš nám volať.
Za 4. Nebudeš sa pohybovať v noci po meste.
Za 5. Žiadne bary.
Za 6. Ostante s Lexi vždy spolu.
Za 7. Nikdy sa nerozpravaj s cudzími.
To je všetko .Tu máš kľúče a dávaj si na seba aj na Lexi pozor.
Teta ukončila svoj dlhý monológ.
Viem že sa o mňa boja.Som im ako dcéra,ktorú nikdy nemali a mne sú ako rodičia ,ktorých som stratila.
Postavila som sa z gauča a rozlúčila sa s nimi. Nenávidím lučenie.
Namierila som si to do predsieni ,kde som si zobrala svoje Conversy.
Čierna mikina Adidas,čierne leginy s bielym pásom Nike a biele vysoké Conversy. Vlasy som mala voľné ,tak mi padali do oči. Na ne som si nasadila slnečné okuliare a vyšla som von.
Tam ma čakal rodinný vodič ,ktorý mňa a Lexi odviezol na letisko.
Sadla som si do auta a napísala Lex.

*za 5 minút som u teba,tak si pohni s tým zadkom.*

Napísala som jej a nad vlastnou správou sa zasmiala.

Za 5 minút sme boli pred domom Lexi Gerard.

Zamyslela som sa a zabudla som, že je Lexie už v aute. Uvedomila som sa ,keď do mňa štuhla.
Zem volá Lucy Gray.. haló počujete ma ,tu je Lexie Gerard...
Povedala mi Lexie a zasmiala sa nad mojím výrazom.
Čo ano počúvam.
Tak čo som ty hovorila?

No .. ja.. že.. mmmhhh.. neviem prepáč zamyslela.

Všimla som si . Povedala som ti ahoj a ako sa máš ,ale evidentne ma nepočúvaš a som ty jedno.
Povedala Lexie a otočila sa mi chrbtom.
Ale Lex to nieje pravda. Ty ma vždy zaujímaš. Si moja BFF .
Prosím nehnevaj sa Lex.

Fajn nehnevám sa.
Odpustene.
Usmiala sa a vtiahla ma do svojho objatia.
Milujem jej objatia. Je to moja najlepšia kamarátka od detstva. Teda od kedy som tu . Nikdy by som ju nevymenila,je mi ako sestra ,ktorú som nikdy nemala a tak tiež ani ona.
Tú pozíciu som s hrdosťou rada zabrala,ale tak či onak sa o ňu musím deliť s jej bratom.
S Lex sme si celkom podobné ,až na pár nepodstatných vecí. Ako je napríklad výška, skoršie narodenie alebo to ,že sa Lex omnoho radšej rozkecá.
Ináč sme presné kópie.
Takto sme sa rôzne zakecali a ani si neuvedomili že sme na letisku a musíme vystupovať ,aby sme stihli let.
Teším sa ale mám aj obavi,lebo budeme v tom dome, kde som bola s rodičmi. Bojím sa že to nezvládnem a že znova budem prežívať to čo pred 11 rokmi. Ale od vtedy som sa zmenila a som aj silnejšia tak dúfam že si to tie 2 mesiace užijem a nebudem ľutovať že som sem prišla.

Opravené 13.09.19 -9:30pm

-sarcastic-




Love Me [MF]Where stories live. Discover now