38.📝

1.4K 50 11
                                    

Nate

Poznáte ten pocit keď sa vám život zrúti pred očami a vy sa môžete len kurva prizerať? Teraz to prežívam. Od toho momentu keď som sa dozvedel, že mafia LA chce Lucy zabiť myslel som že niekoho zabijem na mieste. Od toho momentu som začal premýšľať o nejakom riešení ako ju zachrániť. Od toho skurveneho momentu som nevedel racionálne rozmýšľať a dúfal že je to len nejaký kvalitne na hlavu postavený sen,ktorý sa každú chvíľu skončí. Mýlil som sa. Nebol to sen. Bola to skurvene krutá realita,ktorá sa teraz realizuje. Kopol som do stoličky,ktorá preletela cez rozbité okno a skončila dole v tráve. Možno na ľalie alebo ruže. Hah jej obľúbené. Oči som mal opuchnuté, krvavé a pod nimi kvalitne veľké kruhy. Vlasy som mal na každú svetovú stranu. Teda aspoň myslím že boli na každú.

Prečo . Práve. Teraz. Premýšľam. Nad. Týmto?!

Dvere sa rozrazili a v nich stál Scott. Konečne. Potriasli sme si rukou na pozdrav a čakali na Lucy,ktorá mala prísť. Kedže volala s Lexie,ktorá je v Taliansku donedávna so Scottom tak sme mysleli že príde pozdejšie. Aj keď som ju bol zavolať pred tromi minútami. Pýtate sa prečo Scott nie je s ňou? Jednoduché.Keď som mu zavolal ani nečakal a o dvadsaťštyri hodín bol tu. Stál v kúte,aby ho nebolo vidno. Bola to taká menšia poistka,keď sa niečo zvrtne a Lucy začne vyšilovať. Možno to robí to že som spal za tri dni dvanásť hodín alebo tie vyfajčené cigy miešané s whiskey a jackom alebo sa aj Scott bojí o Lucy tak ako ja. Z môjho myslenia ma prebrala Lucy. Otvorila dvere a s úsmevom na tvári vstúpili do útrob môjho kanclu. Keď však prišla bližšie ku mne tak jej úsmev z tváre zmizol a vystriedal ho vydesený pohľad. Nevedel som ako jej to povedať lebo Lucy vieš poviem ti to takto chce ta zabiť najväčšia a najsilnejšia mafia na svete a ja neviem ako tomu zabrániť nieje práve najlepší nápad. Prišla ku mne a objala ma. Potreboval som to . Po dlhej chvíli som sa odhodlal a predsa povedať. Tie tri slová ,ktoré nielen mne obrátili život o stoosemdesiat stupňov.

,,Chcú ta zabiť.,,

Pozrela na mňa vydeseným pohľadom takmer so slzami v očiach. Má len osemnásť rokov no za to si v tomto mizernom živote prežila veľa zlých chvíľ. Pohladil som ju po vlasoch no ona sa mi vytrhla. Poezral som sa na ňu so slzami v očiach a dúfal že niečo povie a nebude mlčať.

,,Kto,,

,,Mafia LA,,

Odpovedal som jej na otázku a chcel ísť znova k nej no dala ruky pred seba a hlavou naznačila nie. Videl som na nej zmätok, hnev, smútok, hnev a vtedy som si uvedomil že o ňu nemôžem a ani nechcem prísť. Radšej zomriem ja než by mala ona. Prišiel som k nej aj cez jej nesúhlas a objal ju. Teraz sme to obaja potrebovali. Odtiahol som sa a pozrel na ňu.

,, Nedovolím ,aby ti nejaký zasran ublížil. Som tu a ochránim ta. Vždy princezná,,

Dokončil som a dal jej pusu do vlasov.

Otočil som sa na Scotta a hlavou mu naznačil,aby sem prišiel. Teraz mi to bolo jasne. Ten pohľad na ňu. On ju miluje. Môj kamoš sa rachol do mojej malej sestričky. Musel som sa usmiať a odstúpil od nej.

,,Lucy?,,

,,Hm?,,

,,Teraz pôjdeš tuto so Scottom za chalanmi tam vymyslíme čo ďalej áno?,,

Pozeral som sa jej do očí a dúfal že prikývne. Áno ,viem o tom bozku. Sama mi to povedala.

,,okey,,

Povedala a pozrela na neho. Vzdychla si no išla s ním.



SCOTT

Sadli sme si do môjho auta a išli na miesto,ktoré bolo určené. Dúfal som že počas cesty niečo povie. No nestalo sa tak a v aute viedlo trápne ticho. Zastavil som na mieste kde už boli chalani. Vystúpil som ako prvý a videl že sa k nám niekto blíži. Max. Ach ako ho ja nemusím. Vystúpila aj Lucy no to čo som videl som mohol radšej nevidieť. A týmto som začal cítiť hlbokú averziu voči Maxovi, lebo on .......


Ahojte !!!

asi ma zabijete za ten koniec však? Nevadí.

Ste normální práve teraz je na tomto tu 5,30+K prečítaní a 200+K votes!!! STE MEGA !!

LAWUJEM VÁS.



Love Me [MF]Where stories live. Discover now