počkať čo ?! čo on robí s nimi?!
Ešte si nezapínajte pieseň-
Vydýchla som dym,ktorý som mala v ústach a išla k nim. Ruky som si skrížila na hrudi a čakala kedy si ma všimnú. Keď si ma ani po 3 sekundách nevšimli tak som si odkašlala a pozrela mu do očí.
Oh ahoj Lucy prepáč nevšimla som si ta. Keď niečo potrebuješ tak prídi po chvíli teraz tu niečo mám.
Mrzí ma že necítim potrebu ospravedlniť sa ti za to že ta otravujem. No tento krásavec patrí mne. Takže daj preč tie svoje paprče od neho! Ako ju ja nenávidím a ten jej piskľavý hlas. Oh môj bože najradšej by som sa hodila z 30 pochodia ,alebo ešte lepšie Sindy ,ale z 50 poschodia. Dokonca aj vtedy by sa starala o to či je perfektne nalíčená, či ma dokonalé nechty alebo správne zladené oblečenie.
Noo ja čakám ty kurva alebo si ma nepočula? Padaj. Od.Neho.Preč. A.Hneď! Len si odfrkla a odišla aj s tou jej skupinou popolušiek. Pretočila som nad jej blbosťou očami a išla dolu schodmi,ktoré vedú von alebo dovnútra školy. Ten blbec mi dal ruku okolo ramien a dal pusu do vlasov.
Ďakujem za záchranu už ma z nej bolela hlava.
no nevyzeralo to tak že by ti prišla otravná,skôr si si užíval jej prítomnosť.
Piče neblázni keby že tu nie je toľko ľudí,tak by už mala guľku medzi očami. Obaja sme sa zasmiali a predstavila som si ako by vyzeral svet bez nej. Pokoj, relax, žiadne vojny, mier a ďalšie milé veci,ktoré pri jej existencii byť nažive alebo pri jej pobyte na Zemi byť nemôžu.
Takže podľa teba som krásavec a ešte k tomu tvoj krásavec? Nadvihol obočie a vyčaril úškrn,ktorý dokáže len on. Hovorím keď je niekto blbec tak blbec je a navždy ním aj ostane a on nie je výnimka.
Vieš ako som to myslela. A tiež vieš čo kde tebe cítim Nathaniel. Usmiala som sa na neho a nastúpila si do auta,ktoré parkovalo na školskom parkovisku.
°°°°°°°°°°°°°°
Teraz si pustite pieseň -
Vystúpila som si z auta a prišla k taškám,ktoré Nate vykladal z kufru auta. Celý nákup sme spoločne poukladali tam kde patrí a začali pripravovať párty. No nie len tak hocijakú párty. Párty kedy som mala mať 18 tým pádom za 3 roky právne dospelá no podľa zákonov mafie som mohla na trón mafie nastúpiť už o rok. Teda v 19. O 7. pmme oli hotový. Ešte sme kontrolovali posledné veci a to tak že ja som ležala na gauči a hrala fifu zatiaľ čo Nate,ktorý sedel na barovej stoličke so zoznamom v ruke a hovoril mi čo máme alebo nám chýba. Po mojej výhre vo fife som išla do kúpelne. Napustila som si vaňu a dala do nej rôzne soli, vône a všetko čo mi prišlo pod ruku. Keď bola voda studená tak som z nej vyšla a zabalila sa do uteráku,ktorý som mala na držiaku vedľa umývadla. Prešla som k zrkadlu, ktoré sa týčilo nad mramorovým umývadlom a začala sa jemne líčiť. Takže korektor, púder, riasenka, slabo ružový očný tieň a tmavo červený rúž. Išla som si pre oblečenie do šatníka do mojej izby. Obliekla som si baby pink sukňu do polovic stehien a top na ramienka bielej farby. K tomu som si dala čierne opätky. Vlasy som si nechala volné len som si ich dala do zadu. S Lex sme boli dohodnuté že o 8,30. pm príde. Bolo 8,45.pm a to dievča nikde. Sadla som si na posteľ keď v tom sa ozval zvonček ,že je niekto u dverí. Nedobrovoľne som sa postavila z postele a išla otvoriť. Kto iný ako Lexie že? Otvorila som dvere a bola tam Lexie v krásnych slabo modrých šatách nad kolená bez ramienok a s hnedými sandálami na opätku. Objali sme a išli si sadnúť na barové stoličky. O pol hodinu nato prišli aj ostatný pozvaný. Keď Lex uvidela Noaha tak k nemu prišla hneď. Hovorí že spolu nie sú no podľa mňa áno.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
1 .am
Priznávam mala som v sebe už niečo málo alkoholu. Teda niečo viac. Práve išla pieseň Yasmin od Zaya , tak som sa postavila a začala tancovať. Teda keď sa dá nazvať tancovaním to čo som predvádzala. Nohy sa mi motali jedna cez druhú a okolo som videla jednorožce,ktoré si to rozdávajú v rohu. Fajn mala som v sebe okrem alkoholu aj trávu. Teda neviem presne čo všetko sa teraz nachádzalo v mojom tele. Pamätám si že som mala vodku, zelenú, fernet, jacka, whiskey a ešte 10 fliaš neviem čoho plus tráva a myslím že aj niečo tvrdšie. Poviem vám moja toaleta sa má ráno na čo tešiť. Z môjho rozmýšľania ma vytrhli niekoho ruky okolo mojich bokov. Tá vôňa. Tú vôňu som odniekadiaľ poznala no neviem odkiaľ. Korenistá vôňa s nádychom alkoholu a trávy,ktorá sa miesila v tejto miestnosti keď nie celom dome. Okrem toho som sa tam cítila aj.. Vanilku? Áno bola to vanilka. Kontrast korenistej a vanilkovej vône. Známa a zároveň tak neznáma vôňa. Jeho dych som cítila na krku ,ktoré mi spôsobovali zimomriavky. A zároveň aj tie jeho slová. Trochu chrapľavý hlas mi aj tak nepomohol k tomu,aby som ho spoznala. Už som sa vzdávala s tým že ho spoznám. No keď sa zasmial a otočil si ma k sebe, zahľadel sa mi do očí a znova povedal tie dve slová. Aj keď som ich vtedy nebrala tak veľmi do úvahy a už vôbec si neuvedomovala moju reakciu. Slová, ktoré som chcela počuť. Aj keď v inom v stave ako v tomto. Ale tak či onak som nevedela ako mi tie dve slová zmenia moju dosavadnú prítomnosť a taktiež budúcnosť. Slová, z ktorých sa nie jednej babe podlamujú kolená keď im to povie niekto úprimne. A ja som nebola výnimka.
MILUJEM ŤA.
Viem znova dva týždne meškanie. Ako povedala by som sa že som sa učila,no to by som vám klamala. Keď sa vám časť páčila tak dajte vote, koment a no to už viete. Neviem kedy pridám novú časť , na to ste si už zvykli že sľuby nedodržiavam. ČAUTEEEEEEE!!!!
YOU ARE READING
Love Me [MF]
Romance,,Vravel som ,že to čo patrí mne toho sa kurva nikto nedotkne. No ty ... ty si to dojebal na plnej čiare.,, ® All rights reserved ❗ Upozornenie: dej nemá súvis,je tam plno chýb, skoky v deju, neobjasnené veci... Čítajte na vlastné riziko,pretože som...