Som Jake. Jake Parker.
Pozrel sa mi do očí a usmial sa. Rozviazal laná a pomohol mi postaviť sa. No moje nohy majú vlastnú myseľ a tak zradili. Podlomili sa mi kolená a keby že ma on teda Jake nedrží za ramená tak moja držka navštívi špinavú zem. Pokrútil hlavou a jednu ruku si dal pod moje kolená a druhú na môj chrbát. Držal ma pevne a tým mi možno chcel naznačiť že mu tak ľahko nezdrhnem.
Alebo že sa u neho môžeš cítiť v bezpečí.
Pf blbosť . Pri ňom a v bezpečí? Pri človeku,ktorý ma uniesol ? Zabudni.
A čo keď...
Žiadne čo keď lebo žiadne neexistuje.
A čo keď a neskús ma prerušiť ta chce zachrániť pred niečím iným. Uhm? Čo keď je to Nateov známy a len mu chce pomôcť ochrániť na to nemyslíš ty trdlo?
Tak za 1. Je to celkom logické a za 2. To ty si tu trdlo a nie ja. Takže moje drahé podvedomie drž klapačku. Áno. Ďakujem.
Vieš že mňa sa tak ľahko nezbavíš však že? Som časť teba. Som niečo bez čoho nemôžeš žiť,lebo ma potrebuješ.
Pche tak to teda nie na čo ta asi tak potrebujem k tomu ,aby som mohla žiť a no je pravda že si časť mňa ,ale ty si tá časť bez mozgu a bez možnosti ovládať ma takže tíško.
Čo si to povedala že som bez mozgu?! Pre tvoje pochopenie princeznička som v mozgu tak ako môžem byť bez mozgu?! A že ta neviem ovládať ? Ha! To sa ešte uvidí.
Okey už to podvedomie mám tak po krk a takže ticho. Z ,,kecania,, sa stalo nezmyselné a rozhorčené žvatlanie. Síce nebolo úplne ticho ,ale aj toto sa počíta.
Takže vráťme sa k mojej terajšej pozícii.
Áno, ešte stále ma on teda Jake musím si zvykať na jeho meno,nesie na rukách. Zívla som si nad čím sa pousmial až mi jeho smiech pohladil uši ako ten najkrajší zvuk na svete.
Otvoril dvere a položil ma posteľ. Podotýkam mäkkú,príjemnú,teplúčku a proste super posteľ. Niečo tam vravel no mňa zaujímali len dve veci. Ja a posteľ.
Nič iné. Len ja a len posteľ.
...potom prídem po teba.
Čože? O čom to hovoril? Ah je to jedno.
Znova som si zívla a pomrvila sa v posteli. Zavrela som oči a začala snívať o princovi a.. načo si klamať . Snívala som o posteli.〰〰〰〰
^Max^
Sedel som na gauči a podopieral si hlavu rukou. Oči sa mi zatvárali no nemohol som spať. Nemohol som kvôli nej. Viem prídem vám ako zamilovaná citlivka no nie je to tak. Teda ani sám neviem čo cítim.
Som zamilovaný?
Mohol by som byť? Dokonca ani neviem aké je to milovať alebo byť milovaní. Vždy som len ubližoval. Keď som k niekomu cítil niečo viac tak vždy odišiel. Vyparil sa z môjho života. Práve preto už nikoho milovať nechcem. Už nikdy.
Vieš že láska nie je o tom či chceš alebo nechceš milovať? Láska príde vtedy keď ju nečakáš.
Ale ja ju nechcem. Nemá u mňa prístup.
Láska si prístup do srdca nepýta. Nepotrebuje povolenie. Príde a hotovo. Aj keď vravíš že lásku nechceš ,v hĺbke srdca chceš a veľmi. Chceš vedieť aké je to milovať a byť milovaní. Chceš vedieť aké je to. Aké sú z toho pocity. Ako je pre teba milovaná osoba dôležitá.
Čo do... čo tu vedieš za monológ?! Sklapni! Aspoň si nevymýšlaj takéto sr*čky áno?! Že byť milovaní a milovať...pche blbosť na druhú.
To ty si debil na tretiu.
Ďakujem ,ale to už dávno viem.
Ach s tebou je to fakt ťažké.*Lucy*
Obzerala som si miestnosť ,v ktorej som sa nachádzala. Celá bola zladená do čiernej. Keď sa moje nohy dotkli studenej podlahy tak som zaaukala.
Posteľ s čiernym povlečením,čierna podlaha,čierne závesy,čierne dvere.
Jednými sme prišli a tie dvoje?
Otvorila som ich a nachádzala som sa v mramorovej kúpeli. Doslova všetko tu bolo z mramoru. Bola dosť priestranná. Okrem sprchy tu bola aj veľká ,mramorová vaňa,v ktorej by mohlo byť najmenej 6 ľudí. Potom dve zrkadlá a umývadla z mramoru. Okno,ktoré osvetlovalo miestnosť.
Otvorila som tretie a tu bol mega veľký šatník. Rôzne oblečenie taktiež obuv. Zatvorila som ich a napustila si vaňu. Dala som do nej rôzne peny a soli. Nahá som vošla do vani a vychutnávala si chvíľu. Keď bola voda studená tak som vyliezla a zabalila sa do uteráku.
Pozrela som sa na poličku a potom si spomenula že tu nemám oblečenie. Vzdychla som si a otvorila som dvere. Skoro som chytila infarkt, keď sa Jake opieral o zarubňu dverí od kúpeľne. Úškŕňal sa a to mi pripomenulo že som len v uteráku. Rýchlo som išla k šatníku, v ktorom som sa zamkla a obliekla sa. Sivé leginy a tričko k tomu čierne tenisky.
Odomkla som a Jake už sedel na posteli.
Chcel si niečo?
Hovoril som ti že po teba prídem a pôjdeme sa prejsť ,ale asi si ma nepočúvala.
No nie ,ale najprv chcem vysvetlenie prečo som tu a prečo si ku mňe taký milý keď by si mal byť zlý.
Vysvetlenie ti dám keď budeme na mieste a zlý som len vtedy keď ma naštves alebo mám zlú náladu.
Usmial sa čo spôsobila pohyb v mojom bruchu.○○○○○○○
Ahojte!!!!!
Dúfam že sa časť páčila a že si užívate ,prázdniny,.
Takže tým to chcem povedať ,aby ste si užili pondelok a zvyšok prázdnin.
Law you❤❤
YOU ARE READING
Love Me [MF]
Romance,,Vravel som ,že to čo patrí mne toho sa kurva nikto nedotkne. No ty ... ty si to dojebal na plnej čiare.,, ® All rights reserved ❗ Upozornenie: dej nemá súvis,je tam plno chýb, skoky v deju, neobjasnené veci... Čítajte na vlastné riziko,pretože som...