Max[ten istý deň]
Nepoznám náročnejšiu prácu ako pozeranie na strop. Unavilo ma to tak,že ani neviem ako som zaspal.
Zobudil som sa na vibrovanie môjho mobilu,ktorí bol položený na stole predo mnou.
Schmatol som do ruky a priložil si ho k uchu.
Prosím tu Max
Ty kokot jeden,volal som ti už viac ako 20 krát potrebujem ,aby si prišiel k nám do vili. Hneď!
Uhm ano hneď som tam daj mi 5 minút.
Ty skurvysyn zdvihni ten svoj pojebany zadok z gauča a naklusaj sem ,lebo ak nie tak ty strelím medzi nohy!
Pice už idem tak neziap.
Zložil a ja som sa postavil z gauča.
Ako vedel že som zaspal na gauči?
Vybehol som do izby,kde som si obliekol čierne skinny,mikinu s nápisom fake people a vansy. Po ceste som si zobral kľúče a mobil a potom vyrazil k Nateovi.
Čo asi ten kokot chce?
Znelo mi celou cestou až som zaparkoval pred jeho vilou. Vošiel som a hneď som zamieril do pracovne tak ako mi Angela povedala.
Otvoril som dvere do pracovne a naskytol sa mi pohľad na celú partu.
Natea,Dylan,Domino,Alex,Quentin a... Lucy.
Toto bude ešte zaujímavé.
Povedal som si a v duchu sa zasmial nad jej nechápavím pohľadom.Lucy
Dvere sa otvorili a dovnútra vstúpil..
Max?
Čo ten tu robí?
Nad hlavou som mala veľmi veľa otáznikov a čakala ,kto otvorí hubu a začne hovoriť.
A Max...
Dopovedal Natea a ja som mala ešte viac otáznikov.
Čo? On?! Prečo?!
Začala som pokladať otázky,ktoré mi prišli na myseľ.
Max ide s tebou. Ano on. Lebo je to najlepší strelec,obranca a všetko.
Dopovedal Natea a vrhla som na neho vražedný pohľad.
Keď mám ísť niekde s touto cicou tak to beriem.
Začal Max nad čím som pretočila očami a išla preč do izby. Nezabudla som mu vraziť ramenom a silno tresknúť dverami.
Tak isto som treskla aj dverami od mojej izby a hodila sa na posteľ.
Môžem?
Prišiel za mňou Nate a hneď vstúpil bez odpovede.
Keby som povedala nie?
Aj tak by som vstúpil.
Povedal a mykol plecami nad čím som prevrátila očami.
Sadol si ku mne a začal.
Lucy vieš keby to nebolo také nutné tak by nešiel s tebou. Bojím sa o teba a Max je jediná správna voľba. Ochráni ta a verím mu.Viem že sa o mňa bojíš ,ale keď ja nemám Maxa veľmi v láske. Aj sa bojím o teba.
Sklonila som hlavu čím mi moje vlasy padali do tváre.
Nate mi hlavu nadvihol a pritiahol k sebe. Dal mi pusu na čelo a silnejšie ma stisol.
Mám ta rad Lucy ako sestru ,ktorú som nikdy nemal.
Aj ja teba Nate ako otca a brata.
Stisla som ho viac hlavu si položila na jeho rameno.
Lucy nechcem kaziť túto chvíľu,ale mala by si sa ísť baliť.
Ano idem.
Postavila som sa a z pod postele vytiahla kufor. Nahádzala som doň oblečenie,ktoré mi prišlo pod ruku.
Nate mi pred odchodom povedal že zajtra o 8 ráno odchádzam.
Vzdychla som a išla do kúpeľne.
Večerná rutina,sprcha a moja milovaná... posteľ.
Zachumlala som sa do perín a poddala sa ríši snov.Max
Nejakú hodinku sme ešte preberali veci ohľadom Lucy a jej ochrany.
Okolo 11.30 pm som zaspával s pocitom že budem s Lucy na neviem ako dlho. S úsmevom na tvári som sa podal ríši snov.6:50 am
Musíš vstávať Max. Otvor svoje očká a zobuď sa. Úprava a všetko možné ty potrvá 1 hodinu. Takže najkrajší ,najmudrejši a najzlatší Maxinko budíček.
Ozval sa môj budík a ja som sa hneď zobudil. Keď mi to nehovorí niekto tak aspoň budík.
Každý to už pozná takže to nejdem opisovať.
Čierne skinny,Biele tričko a kožená bunda. Samozrejme nesmú chýbať vansy.
Zobral som si kufor,mobil kľúče a ďalšie veci a išiel k svojej Audi.
Kufor som hodil do zadu a naštartoval.
Za pár minút som bol pri Nateovi.
Všetci až na Lucy bolo v kuchyni tak som sa k ním pridal.Lucy:
Tapla som rukou po mobile ,ktorý ma zobudil. Otvorila oči a išla hneď do kúpeľne. Sprcha,rutina...
Riflove kraťase,čierne tielko a karova košeľa. Samozrejme Conversy.
Vlasy som si nechala voľné a išla dole za chalanmi.
Bré ránko
Aj tebe
S kávou som si sadla vedľa Dylana a odpila si. Potom som zrak upriamila na Maxa ,ktorý sedel oproti mne. Vyškieral sa na mňa čím som nad ním pretočila očami.
Ďalej som sa venovala káve a vôbec nevenovala pozornosť idiotovi oproti.♣♥♣
AHOJTE
dúfam že sa časť páčila a ste aspoň trochu spokojný.
Ďakujem pekne za 1k+ prečítaní ste super.
Lav you♥♥
YOU ARE READING
Love Me [MF]
Romance,,Vravel som ,že to čo patrí mne toho sa kurva nikto nedotkne. No ty ... ty si to dojebal na plnej čiare.,, ® All rights reserved ❗ Upozornenie: dej nemá súvis,je tam plno chýb, skoky v deju, neobjasnené veci... Čítajte na vlastné riziko,pretože som...