Ahojte takže po pár týždňovej pauze sa znova hlásim. Nie, neoznamujem novú knihu teda pokračovanie tejto ,ale to ,že moje som veľmi múdra a dala som si stávku sama so sebou,že ak Love me! presiahne 26K tak knihu začnem opravovať. Takže dnes začínam s opravou. Tým pádom sa ospravedlňujem za upozornenia,ktoré vám budú chodiť keď máte Love me! v knižnici. Oprava by mi mala trvať asi týždeň + - uvidím ešte. Kniha bude na nejaký čas nedostupná,pôjde do draftu ,takže mi prosím nepíšte správy typu ,že neviete nájsť Love me! na mojom profile. K oprave som sa vyjadrila pomerne dosť takže prejdeme k ďalšiemu infu.
Naozaj ,ale že fakt nemám tucha kedy začnem písať Remember me!.
Za 1. Nemám nápady
Za 2. Nemám pripravený cover
Za 3. Začala škola
Za 4. Som lenivá.Ale keďže vás mám rada a som rada za každých nových čitateľov,followerov tak dávam do popredia dátum
17.10. Kedy bude presne rok a možno sa začnú diať kúzla.
Ale nie ...posnažím sa už od budúceho týždňa začať s písaním.Keby že sa tu najde niekto kto by si chcel písať , nechať poradiť alebo len tak ,tak vám píšem môj insta a fb keby niečo.
Insta: __l.e.t.i__
Fb: Letícia ĎurákováKeby že sa tu nájde nejaká super osôbka,ktorá vie vypracovať cover alebo pozná nejakú super apku tak sa mi prosím ozvite. Najlepšie by bolo na siete lebo na watte nie vždy ukáže keď vám niekto pošle správu.
Dúfam ,že sa máte zatiaľ v škole super,že sa to dá a ,že neplánujete tak ako ja asi pred týždňom výskok z 2. poschodia v škole. Ale nie len som tam sedela a čumela a bezstarostne deti,ktoré si ešte užívajú a nemajú povinnosti ako ja alebo iný deviataci.
Keď je tu nejaká 9čka po prípade deviaták tak vedia o čom hovorím.Takže ja sa lúčim
Užívajte životy
A nemyslite kraviny.Vaša sarcastic.
Love you bby.
Ps.tú pieseň milujem nehovoriac o Dorianovi ,že jeho úplne zbožňujem.
Wavefrv.
YOU ARE READING
Love Me [MF]
Romance,,Vravel som ,že to čo patrí mne toho sa kurva nikto nedotkne. No ty ... ty si to dojebal na plnej čiare.,, ® All rights reserved ❗ Upozornenie: dej nemá súvis,je tam plno chýb, skoky v deju, neobjasnené veci... Čítajte na vlastné riziko,pretože som...