34.📝

1.5K 48 0
                                    

Nate:
Zdvihol som zrak a uvidel ju. Najprv sme na seba pozerali ako ma prízrak no potom mi skočila do náruče.
Chýbala si mi drobec
Šepkal som jej do ucha zatiaľ čo som ju držal a hladil po chrbte.
Aj ty mne a veľmi. Myslela som si že ta už neuvidím
Potom čo to povedala som cítil ako mi jej slzy zmáčajú tričko. Ďalej som ju upokojoval až kým neprestala plakať.
Cítil som dotyk na rameni tak som dal Lucy dole a otočil sa. Samozrejme kto iný než môj narušený brat.
Uhm keď už sme našli Lucy a doplakala tak by sme mohli ísť tam kde si mi sľúbil?
Hodil na mňa psie oči a ja som sa zamračil. Čo som mu sľúbil? Aha už viem.
Ach Dylan naivný Dylan. Prišiel som k nemu bližšie a pozeral sa mu do očí.
Vážne si myslíš že s tebou pôjdem do sex baru?! Si na omyle!
Povedal som a usmial sa. Otočil sa na päte a pozrel na Jake a Lucy ako na mňa vrhajú nechápave pohľady.
Ty si mu vážne sľúbil že tam s nim pôjdeš?
Povedal Jake a Lucy prikývla na to že aj ona chce vedieť odpoveď.
Povedal a nie sľúbil . Mal som skrížené malíčky. Inak by som ho nedostal sem a tá jeho radost a to následne sklamanie bolo na nezaplatenie. Povedal som a dúfal že to pochopia. Na moje šťastie to obaja pochopili.
Lucy choď si pre veci čo tu máš zachvíľu pôjdeme.
Prikývla a išla niekde na poschodie.
Spolu s Jakeom a konečne nenahnevaním Dylanom sme si sadli na gauč a rozprávali sa.
Tak prečo je potom tu?

Keď mi moji ľudia povedali že žije ,lebo ako vieš som si myslel že je mŕtva aj s jej rodičmi. Tak som ju hľadal až som sa dopátral k Developemu. Zistil som že ju chcú uniesť a zabiť ,aby sa nezdedila ,,trón,, po jej otcovi. Jej poloha a toto všetko bolo už ľahké a ,,únos,, ešte ľahší.
Povedal a ja som na neho pozeral ako na zajaca,ktorý sa vrátil z Atlantidy.
Oh a to mi pripomína tá jej ,,ochranka,, bola na nič.
Chcel som niečo povedať no to už sa vrátila Lucy s menším batohom na chrbte a úsmevom na perách. Tak mi jej úsmev chýbal. Zasmial som sa sám pre seba a rozlúčili sa s Jakeom,ktorý povedal že sa onedlho uvidíme.
Nasadli sme do auta a vyrazili sme domov.

After one month:
Lucy:

Slečna Di Laurentis prosím dostavte sa do riaditeľni.

Áno ako ste mohli počuť škola sa už znova začala z čoho nemám vôbec radosť.
Postavila som sa zo stoličky,zobrala si batoh a išla do riaditeľni.
Ahoj Carmen
Povedala som riaditeľke a sadla si do kresla oproti nej.
Spoza zložky s papiermi sa na mňa pozrela. Povzdychla si a dala si dole okuliare.
Lucy školský rok sa začal pred 2 mesiacmi a ty si tu už asi 80 krát.
Povedala a ruky si zložila na stôl.
Dáte mi už trest,aby som mohla konečne odísť?
Povedala som jej s prosbou v očiach a čakala aký trest mi dá. Tak či tak znova to bude po škole alebo upratovanie nejakej miestnosti.
Ako vieš o 3 týždne je ples a keďže ty máš trest tak to využijeme a budeš pomáhať s výzdobou miestnosti. Teraz zavolaj Nateovi nech si pre teba príde.
Povedala a začala sa prehrabávať v skrinke so zložkami. Vytočila som nateove číslo a čakala kým to zodvihne.
Znova si mám pre teba prísť
Aj aj teba zdravím a áno
Za 5 minút som tam.
Vyšla som von pred riaditeľnu a čakala kým príde.
5 minút.
10 minút.
Postavila som sa z lavičky a išla pred školu. Zapálila som si cigaretu a posadila sa na múrik,ktorý bol vedľa školy. Tudíž som mala skvelý výhľad na všetko okolo.
Ach ty si taký úžasný!!
Nie že to nie je ona. Otočila som sa za tým piskľavím hlasom a áno bola to ona.
Linda Walkmanova. Najväčšia kurva na škole a okruhu 100 km.
Jej skupinka a ..
počkať čo?!
Čo on robí s nimi?!

○○○○○○
Hádajte kto pridal po dlhej dobe novú časť?
Áno som to ja.
Prepáčte že som nepridala nič ,no bola som lenivá. Viem som hrozná. Dúfam že sa časť páčila a taktiež aj Charakter 2.
Oh a zabudla by som ďakujem vám veľmi ta 2K+ prečítaní a 120+ votes!!!!! Ste mega super!!! ĎAKUJEM VÁM !!!!

Love Me [MF]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt