Max:
Ty fajčíš?!
Opýtal som sa i keď jej odpoveď bola už nad slnko jasná.
No nie Maxinko si sám odpovedal na otázku,gratulujem génius.
Oprela sa o stenu a cigaretu si pritisla k perám. Jedným pohybom jej cigareta horela a ona pomaly vydychovala obláčiky dymu. Mykol som plecami a tiež som si zapálil.
Pokrútila nadomňou hlavou a išla smerom k škole.
To ma akože teraz budeš sledovať?
Zastavila a pozrela sa na mňa.
Noo tak keď ideš tam kam ja.
Uhm takže aj dámske vecko ideš so mňou?
Ešte som to neskúšal ,ale môžem.
Nahodil som ten najväčší úsmev a pozerala sa na ňu. Ona len zhrozenene pokrútila hlavou.Som doma!
Povedal som na celý dom a hodil sa na gauč. Hovorím to vždy ,aj keď bývam sám. Pomocou ovládača som zapol telku a pozeral uhm ani neviem čo. Keď ma to prestalo baviť tak som začal pozorovať strop. Zistil som zaujímavú vec. Je biely. Uchechtol som sa a otočil sa.Lucy:
Konečne koniec školy. Ako prvá vybehnem z triedy aj cez že po mne vrieska myslím že sa volá uhm počkajte ja si spomeniem.. a mám to Jonshonova. Uhm i tak jej budem hovoriť vrieskadlo. Pomalým krokom prechádzam po ulici a preklínam sa že som nezavolala Nateovi alebo Quentinovi,aby pre mňa prišli. S Dylanom som mala 5 hodinu a podľa toho čo mi povedal tak už dávno skončil. Kopla som do ďalšieho kamienka predo mnou a sledovala moje čierne nike tenisky. Odfukla som si prameň vlasov ,ktorý mi padal do tváre a ďalej pozerala na tenisky. Práve som prechádzala okolo domu Lexie a dúfala že neuvidím toho koho myslím. No však ten hore ma má asi veľmi rád keď práve Scott otvoril dvere a čírou náhodou si to teraz mieri ku mne. Od toho čo ma pobozkal pred ,,mojim,, domom som sa s nim nerozprávala.
Ahoj lucy
Uhm čau
Ehm lucy chcem sa porozprávať
Nie je o čom Scott čo sa stalo to sa stalo ,už to nezmeníme.
Uhm máš pravdu ,ale predsa nechcem ,aby si ma nenávidela,poď odveziem ta domov a porozprávame sa.
Keďže som to domov mala ešte 20 minút tak som súhlasila. Popravde nie že by som ho nemala rada alebo dokonca nenávidela ,to nie. Je fajn kamoš i keď je strašne pekný a ... hej čo to tu meleš,však je to brat tvoje najky tak sa schop ženská!
Kričal na mňa Zack no mne to bolo jedno. Vtedy sa mi rozsvietilo v hlave a uvedomila som si že je Zack má pravdu.
Ja ju mám vždy
Keby že je Zack človek tak iste by sa vyškieral ako neviem čo.
A nechceš aj náhodou zdarma pobyt v nemocnici.
Už mlčím
Uhm Lucy počúvaš ma?
Pozrela som sa na neho a potom si uvedomila že celý čas na mňa hovoril.
Prepáč nie,bola som zamyslená.
Nevadí uhm hovoril som že či by sme hodili za hlavu ,lebo nechcem si kvôli jednému bozku pokaziť s tebou vzťah. Viem že som to nemal robiť,ale keď neviem prečo veľmi si ma priťahovala a dokonca aj teraz ,ale uhm...Scott to je v poriadku nechajme to tak uhm budem rada keď ostaneme kamarátmi.
Fajn uhm už sme tu.
Povedal a hneď bol na strane spolujazdca a otváral mi dvere.
Usmiala som sa na neho a išla dovnútra.
Som doma
Lucy konečne potrebujem s tebou niečo prebrať hneď poď za mňou do pracovni.
Aj tebe ahoj.
Prevrátila som nad nateovym správaním očami a nasledovala ho.
V pracovni bol každý a keď hovorím každý tak úplne každý.
Sadla som na gauč vedľa Alexa a Quentina a počúvala čo zasa vymyslel Nate.
Lucy uhm ako vieš keď bol pri tebe Leo tak to nebolo posledný krát.
Určite sem príde znova a kým sa budeme snažiť aspoň na chvíľu ho zneškodniť tak budeš musieť odísť.Čo tak to v žiadnom prípade postavila som sa a išla bližšie k Nateovi. Aj ja tu chcem byť s vami.
Lucy no tak vieš že by som ty dovolil byť tu keby že je Leo normálny ,ale nie je a proste bojím sa o teba.
Tie tri posledné slová skôr zašepkal.
Bez rozmýšľania som išla k nemu a objala ho.
Mám ta rád Lucy a nechcem o teba prísť.
Stisk spevnil a viac si ma k sebe pritiahla
Aj ja teba a ani ja o tebe nechcem prísť.
Keď sme sa odtiahli tak na nás každý pozeral ako na Spongeboba a Patricka.
Skupinové objatie
Povedali sme s Nateom na raz a všetci k nám išli.
Po veľmi dlhej chvíli sme sa odtiahli a Nate pokračoval.
Budeš tam presne dovtedy kým ty nedáme vedieť že je všetko v poriadku. Chata v horách je veľmi ďaleko odtiaľto a nikoho by nenapadlo že by si tam mohla byť ,dokonca len málokto o nej vie.
Nepôjdeš sama pojde s tebou Alex,Quentin a...
Vtedy sa otvorili dvere a ja som na neho pozerala ako na Snopieho ,ktorý si niečo dal. Napadol by mi hocikto dokonca aj Optimus Prime alebo Harry Styles z One Direction ,ale on...
Ani v tom najhoršom sne.♣♥♣
Hi Swetrhearts
Dúfam že sa vám časť páčila i keď je o ničom.
Ahojte u ďalšej časti
Tschüs♥♥♥♥
YOU ARE READING
Love Me [MF]
Romance,,Vravel som ,že to čo patrí mne toho sa kurva nikto nedotkne. No ty ... ty si to dojebal na plnej čiare.,, ® All rights reserved ❗ Upozornenie: dej nemá súvis,je tam plno chýb, skoky v deju, neobjasnené veci... Čítajte na vlastné riziko,pretože som...