Lucy :
,,Lucy,čo mi to robíš?,,
Povedal a začal sa približovať tvárou k tej mojej teda perami.
Bola som v šoku a tak som sa nevedela ubrániť jeho perám.
Nespolupracovala som čo sa mu značne nepáčilo a tak ma kusol do pery. Viem že by som nemala no začala som spolupracovať.
Po dlhej chvíli teda boli to tal 2 minúty jeho dokonalé pery oddialil od tých mojich. Nebolo to také ako s Alexom a vedela som že som tieto pery už niekde cítila.Flashback:
,takže Lucy pravda alebo odvaha?,
Opýtal sa ma Noah a bez váhania som povedala ,,odvaha,,.
,,daj pusu Maxovi.,,
No tentoraz to povedal Dylan a Noah to odsúhlasil.
Mykla som ramenami a sadla si na neho. Pomaly som sa približovala k jeho perám keď ich nečakane spojil.
End of Flashback.Pozerala som na neho a na ten jeho úsmev ,ktorý mu pohrával na tvári.
Priblížil sa ku mne a pošepol mi.
,, bozkvaš super cica aj keď nie si na mol,,.
Povedal ,dal mi pusu na čelo a s tým sa vyparil z izby.
Nejakú chvíľu som vyjavene pozerala na dvere ,ktorými pred chvíľou prešiel.
Postavila som sa a namierila som si to do kúpeľne. Po sprche som si obliekla tepláky a tričko. Zapla som si notebook a naťukala môj obľúbený seriál Riverdale.
Po 6 častiach som zaspala.
Zobudila som sa na hlasné buchnutie dverí. Po chvíli to prestalo a tak som išla znovu spať no to som robiť nemala . Keď som zavrela oči na ústach som ucítila niečo vlhké.
Začalo to otupovať moje zmysli a nič okrem Chiama il capo som nič nepočula.MAX:
Vošiel som do ,,mojej,,izby a obliekol si tepláky a mikinu. Zobral som si zbraň pre prípad a išiel si zabehať.
Po asi 2 kilákoch som sa otočil a bežal som k chate. Pre dverami som zmeravel.
Boli vylomene.
Čo najrýchlejšie som išiel do jej izby a pozrel sa či je v nej.
Nebola.
Adrenalín mi začal stúpať a tak som išiel do izby Quentina.
Nebol nikde no keď som zavrel za sebou dvere tak som skoro chytil infarkt.
Bol priviazaní k dverám.
Uchechtol som sa a strhol som mu pásku z úst.
Kde je Lucy?!
Nie je s tebou?
No nieje keď sa pýtam, a prečo si priviazaní k dverám?
Keby že to viem tak ti to poviem no kurva neviem. Pozeral som film a pamätám si len to že si tresol dvermi keď si prišiel.
Takže ty vôbec nevieš kde je Lucy?! Čo ste to za ochranku keď neviete kde je ?!
Kurva ukľudni sa nie som žiadna ochranka ,ani chuva a dokonca nie baba ,aby som vedel kde je!
A ty sa tiež ukľudni lebo ak ju nenájdeme tak teba a aj Lexa vykastrujem!
Pozrel sa dole a s hranou bolesťou povedal.
Au tak fajn ,možno bude vedieť Alex kde je.
Povedal a snažil sa ,,odlepiť,, od dveroch.
Nešlo mu to.
Vybral som z jeho šupliku nôž a prerezal niekoľko lán.
Spadol na zem a s Som v poriadku išiel za mňou.
Keďže ani Alex nevedel o ničom tak som musel zavolať Nateovi,ktorý neznel 2x štastne.
Čože ste?! Ako je možné že ju uniesli ! Ha!
Kámo keby že to viem tak ti to poviem no neviem.
Takže aby som si si to zhrnul tak vy 3 hoväda nevieme kde je Lucy a kto ju uniesol!
Neziap po mne ani mne to nieje príjemné že ju uniesli. Vraciame sa k tebe a spoločne to vyriešime.Mám podozrenie že je v tom Leo.
○○○○○○○○○
Ahojte
Hrozná časť ako vždy a tým sa chcem opýtať či mám túto knihu písať ďalej alebo ju odstrániť.
YOU ARE READING
Love Me [MF]
Romance,,Vravel som ,že to čo patrí mne toho sa kurva nikto nedotkne. No ty ... ty si to dojebal na plnej čiare.,, ® All rights reserved ❗ Upozornenie: dej nemá súvis,je tam plno chýb, skoky v deju, neobjasnené veci... Čítajte na vlastné riziko,pretože som...