41.📝

1.6K 39 17
                                    

Dobré ráno slnko mojich očí,dobré ránko moje ...

*Prask*

Prisahám ,že ak nesklapneš Lexie tak to nabudúce nebude vankúš!

*Prask*
A to bolo za čo?

Lebo môžem!

*Prask*

1:0 pre Lex.

Poď sem.

Potlapkala som dlaňou po mieste a rukou si vošla do vlasov. Pozrela som sa cez presklenenú stenu na ľavej strane,aby som zistila či sa oplatí vstávať alebo ísť rovno spať.

Ono buď ešte nevyšlo alebo už aj zapadlo.

Na mobil som sa ani nepozrela a s novou chuťou do spánku som si znova položila hlavu na vankúš s čiernym,satenovym návlekom.
To by som však vedľa seba musela mať úplne niekoho iného než Lexie Gerard. Pretože ona mi nedovolila znova snívať o mojom Tatunovi!

Mami! Ona mi robí zle!

Prisahám vám že ak ešte raz zatiahne za tú prikrývku tak ju vykuchám!
A teraz to myslím vážne.

Lexie Isabell Gerard,ak nepustíš tú zázračnu vec,ktorou som bola doteraz prikrytá ,tak poviem Noahovi že s ním na ples nejdeš!

To. By si nespravila!

Čo ty vieš čoho som a čoho nie.

Pravda. Ani to som nečakala že budeš tajne zamilovaná do Maximiliána Stilinskeho... no čo už.

Ty jedna..

*Prask*

~

Okey,okey,stop! Kvôli čomu si vlastne prišla?

Ty si zabudla?!

Nie.

Nie ?

Jo!

Si rob zo mňa imelo.. dnes je ples!

A čo s tým mám ja ?

Všetko!

Pokiaľ viem tak moja osôbka tam byť nemusí takže...

Lusiana! Zavri hubu a začni sa sramovať do kúpeľne! Je 5:30 a MY máme už teraz meškanie!

Po tomto som sa proste musela otočiť.

Čo si to povedala? 5:30 ráno!

No nie 5:30 vianoce.

Ale ako?... Ako si sa dostala dovnútra?

Nate.

Ou.

Počkať! Nate je doma?

Je ešte tu ?

Pokiaľ viem tak som prišla keď odomykal dvere čo bolo o 3:59 takže...

*prask*

Nie teraz to nebol vankúš ,ale dvere,ktoré som jej zavrela pred jej hubou,ktorú by nezastavila ani pri Fienesovi.
Dvadsať sekúnd behu dá teda zabrať.
Ešte jeden skok a

Nate!

Skočila som mu presne do náručia čím som si obmotala nohy okolo jeho bedier a mohla cítiť zbraň,ktorú mal za nohavicami. Ani som to tak nevnímala. Bola som už zvyknutá.

Love Me [MF]Where stories live. Discover now