Max
Ešte sa uvidíme bejby.
Odtiahol som sa od jej pier a namieril si to k autu,ktoré stalo pred vchodom do parku. Obzrel som sa a musel som sa usmiať nad jej výrazom,ktorý bol nechápavy,no zároveň prekvapený.
Pozrel som si správy,ktorá mi prišla pred tromi minútami.Ty vieš. - High street club.
~
Žltý papierik som vložil do ruky nízkej blondíne a odišiel východom pre zamestnancov. Oprel sa o auto a zapálil si,čím som expandoval to ,že si tí dvaja zo mňa urobili znova šľapku.
Myšlienky mi zablúdili k tomu,že by som možno mal vymeniť prácu mafiána za prácu takzvanej sexuálnej šľapky. Cigaretu som zastúpil a pohľadom prešiel k dverám,z ktorých vyletela nízka blondína. Prisala sa mi na pery,čím zmizla aj tá najmenšia vzdialenosť medzi nami. Vytiahol som injekciu narkomaniom a pihol jej ju na miesto,kde si myslela,že bude mať odomňa cucáka. Viem,že si to myslela. Každá si to myslí. Zaujímalo by ma koľko má v sebe alkoholu alebo ,či jej rodičia vedia o tom že je v klube,ktorý je priam raj pre mafiánov a obchodníkov s ľuďmi. Hold,budú sa s tým musieť zmieriť,že už ju nikdy neuvidia. Počkal som kým dotiečie posledná kvapka a položil ju na zadné sedadlá mojej Audi.
~
Do piči Noah poď si kurva pre tú kurvu!
Asi som si mal rozmyslieť výber slov,pretože mi následne od tej šľapky letela facka. Nech jej rada ,že som ju nezhodil hneď na podlahu z môjho náručia.
Ja nie som žiadna kurva! Haló je tu niekto pomoc! Oni ma uniesli!
Drž do piče hubu, tu ta aj tak nikto nepočuje.
Povedal som jej už s viditeľným kľudom v hlase a ďalej si písal so Sebastianom.Aaa už ste tu! Vitaj číco! Zachvíľu si pre teba príde tvoj majiteľ,to však neznamená,že si zatiaľ nemôžeme užiť.
Povedal Noah a chlapsky sme sa objali.
Chceš ju ty?
Spýtal sa ma nad čím som len záporne pokrútil hlavou. Zmizol som na terasu,kde som sa pozdravil Ryana a vytočil sebovo číslo.~
... Okey budeme tam ešte niekto tam bude,alebo len taký ten náš mafianský kútik?
Kamarátka z detstva a jej sexy naj kamoška s dokonalou prdelkou.
Ou super jedna mne a druhá tebe. A ako tam počúvam tak si si aj jednu z nich už vybral.
No hej tú s tou prdelkou.... au to bolelo zlá prdelka.
Ešte raz mi povieš prdelka tak ti odfiknem toho malého pipíka kokote!
Ajš tá ti dobre dala. Okey ja končím takže Franská chata pri lesoch?
Hej hej to je tá. Vidíme sa bro. Čus.~
... dnes odchádzame Franská chata.
Čo s Franskou chatou?
Vstupil do kuchyne Noah,ktorý si práve obliekal tričko.
No čo aká bola?
Vychrílil na neho Ryan len čo si sadol vedľa mňa. Rukami si pretrel tvár a vzdychol.
Mal som už veľa báb v posteli,no táto z nich bola najhoršia. Za prvé bola panna a vydržala len dve kolá,žiadna výdrž. Nechal som ju priviazanú na posteli. Mala by sa prebrať ,kým príde Thomas. Ak nie je to jej vec.
Mykol ramenami a nalial si whiskey.
Oh a čo je s tou Franskou chatou?
Spolu so Sebou a dvomi babami budeme na chate. Mali by sme vyraziť, Sebo aj s babami sú už na ceste. A áno Noah baby sme si už so Sebom rozdelili.
Kurňa! Znova si nezasuniem!
Však si si zasunul pred pár minútami
To bolo o ničom.~
Lucy
Sebo s niekým telefonoval a podľa reakcie Lex ju niečím z ich rozhovoru naštval. Na Spotify som si vypočula takmer celý playlist až pokým sme nezastavili pred veľkou chatou.
~
Takže baby toto je Ryan ukázal na chalana s čiernymi vlasmi a modrými očami.
Toto Noah. Chalan s blond vlasmi a zelenými očami.
Toto Max. Však vy viete.Naopak chalani toto je prdelka teda Lex. Povedal a len tak tak sa vyhol pohlavku od Lex. Lex sa pozrela na chalanov. Na Noahovi ostali visieť pohľadom o niečo dlhšie a potom sa začervenala.
A toto Lucy. Moja baby girl.
Teraz sa už,ale nevyhol kopanca odo mňa.
Maminka moja.
Povedal a zvíjal sa od bolesti na laminovanej podlahe.Predpísané-28.9.19.-2.50pm
أنت تقرأ
Love Me [MF]
عاطفية,,Vravel som ,že to čo patrí mne toho sa kurva nikto nedotkne. No ty ... ty si to dojebal na plnej čiare.,, ® All rights reserved ❗ Upozornenie: dej nemá súvis,je tam plno chýb, skoky v deju, neobjasnené veci... Čítajte na vlastné riziko,pretože som...