36.📝

1.6K 57 10
                                    

MILUJEM ŤA

Pohľad som venovala raz jeho očiam a raz perám. A tu je tá hlavná otázka. Povedal naozaj to čo povedal? Znova som venovala pohľad jeho perám. Jeho slabo ružovým, plným perám. Naplno som sa ponorila do uvažovaní o jeho perách až natoľko že som nevnímala nič okolo seba. Prebrali ma až jeho pery na tých mojich. Najprv to bolo normálne bozkávanie, no z toho sa stalo vášnivé a dravé. Majetnícky si privlastnil moje pery a keby že nemá ruku okolo môjho pásu tak by som tu ležala ako žaba ,ktorú prešlo auto. Ale v podstate by si to tá žaba ani neuvedomila ,lebo by bola naliatá a zhúlená. Prečo práve teraz premýšľam o žabách?

Lebo si divná ? Lebo nie si normálna ?

Ach zasa ty ?!

Noo nie .. som Pikachu ,ktorý ťa nakope do prdeli.

Ne asi

Halóóóó dievča práve by si mala robiť niečo iné a nie premýšľať o tom či som alebo nie som Pikachu s kopancom v tvojej prdeli.

ach vidíš skoro som zabudla.

Noo vidíš ešte že som tu ,aby som ti to pripomenulo .

Na toto som už neodpovedala a radšej sa naplno sústredila jeho perám,ktoré ešte stále majetnícky bozkávali tie moje. Keď nám došiel kyslík tak si jeho čelo oprel o to moje a pozerali si do očí. Vykúzlil ten jeho úsmev,ktorý mi spôsobil motýle v bruchu. Nie že by som naozaj jedla motýle ale.. preboha na čo to znova myslím? Kým som si chcela vyprázdniť myseľ od týchto divných myšlienok tak sa ku mne naklonil a perami sa obtrel o ucho.

,,Milujem ťa tak veľmi ,že je to až nemožné. ,,

Chvíľu som dúfala že toto naozaj nie je sen,ktorý keď otvorím oči tak zmizne. A aj keď je to sen tak že sa z neho tak skoro neprebudím. Cítila som ako ma ťahá cez tú masu ľudí ,ktorá sa usídlila v obývaku a v podstate celom dome. Držal ma silno ako by sa bál že by som sa mu stratila. Silno no zároveň jemne. Po schodoch sme odbočili doprava kde otvoril dvere a následne ich zamkol. Bol mi otočený chrbtom a ruku mal položenú na dverách. Ako by sa rozhodoval čo má urobiť. Otočil sa a spravil pár krokov ku mne . Delilo nás pár centimetrov. Ruky si dal na moje boky a pritiahol si ma bližšie. Bol odo mňa o hlavu a pol vyšší tak si ma vyzdvihol na seba. Usmial sa a znova spojil naše pery. Pomalým krokom sme sa dostali k posteli ,na ktorú ma položil . Pery presunul na krk kde nechával malé bozky. Odtadiaľ sa presunul na sánku, až k miestu kde sa začínal top,ktorý som mala oblečený. Znova spojil naše pery no teraz som ja sedela na ňom asi nie na práve najlepšom mieste pre neho.Napol sa čo mne dodalo adrenalín a začala som bozkávať jeho pery ešte vášnivejšie ako predtým. Dala som mu dole tričko,ktoré mu zakrývalo jeho vypracovanú hruď a tehličky. Začala som mu bozkávať krk až cestičkou k lemu jeho boxerkám. No teraz som bola znova pod ním a videla ten chtíč v jeho očiach. A tiež jeho vtáka,ktorý ukazoval že je viac než dosť nadržaný. Nahol sa ku mne a na krku mi začal sať pokožku. Takže ty takto hej ? Keď už neviem po koľký krát spojil naše pery tak som si okolo neho obmotala nohy a znova som sedela na ňom a znova som mala kontrolu nad všetkým. Urobila som mu to isté čo on mne , no on toto bude mať oveľa dlhšie. Keď som chcela rozopnúť jeho džíny ,ták tým jeho sexy hlasom povedal.

,,Ani nevieš čo zo mňa robíš. Nevieš ako veľmi by som ťa chcel teraz pretiahnuť. Vidieť ,ako vzdycháš moje meno,alebo tie vzdychy pri tom ako do teba budem zasúvať a urobíš sa. Ani nevieš aký som nadržaný,no toto musí skončiť.,,

Povedal a dal mi pusu na čelo.

,,A-Ale p-prečo? ,,

Znova sa naklonil ku mne a teraz sa div naše pery nedotýkali.

Love Me [MF]Where stories live. Discover now