MAX:
... pozeral som sa do tých krásnych,hnedých kukadiel. Palcom som jej prechádzal po líci a hornej pere. Zastavil som sa a znova okúsil tie pery. Pery,ktoré mi tak chýbali.Pery,ktoré som potreboval.Pery,ktoré chutili ako vanilka a jahody. A pery,ktoré som miloval. Povedal som práve že miloval? Takže takýto je to pocit byť zamilovaní,milovať a byť milovaní.
Prítomnosť osoby,ktorú potrebujem a vždy budem. Lucy.....
...A dôvod číslo 451: si do nej totálne buchnutí.
Uhm?
Počúval si ma vôbec?!
Uhm a áno
Tak o čom som hovorilo?
Ehm hovoril si 451 dôvodov prečo som neodolateľný?
Kretén
Tak 451 dôvodov prečo som kretén?
Nie hovorilo som ti 451 dôvodov o tom že si zamilovaní a ani o tom nevieš debile.
Ho ho ho kto že je tu zamilovaní?
Ty
V žiadnom prípade
V každom prípade
Nie som zamilovaní!
Si a veľmi dobre to vieš. Nezabúdaj že som tvoje podvedomie a viem o čom snívaš. Myslíš ,že by bola taká ako aj v tvojich predstavách?
Drž už konečne hubu, nie som zamilovaní !
Klameš?
Áno
Ach Maxinko si v tom až po uši
Prvýkrát a posledný krát ti hovorím že máš pravdu.
Ja ju mám vždyLucy:
Jake?
Uhm?
Prečo si na mňa taký.. taký iný?
Už si sa ma to pýtala a odpoveď je aj po ... 457- krát tá istá.
Nechápem
Čomu zas?
Všetkému
A ja nechápem teba
Nie si sám ani ja samú seba nechápem
Takže...postavil sa z hojdacej siete,na ktorej sme doteraz sedeli a prehrabol si vlasy.
.. ,aby sme si to ujasnili. Ničomu z toho čo som ti povedal nechápeš a neveríš.Naopak ja som sa zmieril že nikdy nepochopím ženskej logike.
Pravda
Lucy je pol piatej a ja ti už po 20 krát vysvetľujem že ti nechcem ublížiť...
Keď mi nechceš ublížiť tak prečo si ma uniesol
A sme znova na začiatku
Môžeme byť aj na konci
Tak fajn veríš mi aspoň trochu?
A áno
Tak poď so mňou
Chytil ma za ruku a ťahal ma celým domom až sme prišli k bielym dverám.
Otvoril ich kľúčom,ktorý zobral po ceste z poličky. Vstúpili sme do sklenej miestnosti. Všetky steny boli zo skla okrem podlahy. Podlaha bola z čierneho mramoru. Cítila som ako sa pustil mojej ruky a položil ju na môj pás. Chvíľu sme tak stáli v objatí no potom prešiel k stolu a otočil ku mne rám s fotkou. Na fotke bol malý chlapec okolo 5 rokov s hnedými vlasmi a sivymi očami ,v ktorých zurili malé búrky. Na tvári sa mu pohrával úsmev. Úprimný úsmev.
Vedľa neho stálo asi 2 ročne dievčatko s hnedými vlasmi a hnedými očami.
Chvíľu som na ňu nemo pozerala a potom svoj pohľad presunula na Jakea. Pozeral na mňa s nádejou v očiach a neistým úsmevom. Usmiala som sa na neho a zamhlelo sa mi pred očami.
Flashback:
,,Mami!!,,
Áno zlatko?
Jake je na mňa zlý! Povedz mu aby plestal a išiel sa hlať!
A prečo mu to nepovieš ty miláčik?
Lebo sa so mňou nelozlavala
Tak poď so mňou
....
Jakei[džejki] prečo sa nerozpravaš s Lucy?
Lebo je zlá
Zlá?
Áno zlá. Hovolila mi že lodičia sú santa claus a že veľkonočný zajačik neexistuje.
Lucy prečo si to hovorila?
Lebo to je plavda
A kto ti to povedal?
Ocko
Ocka nepočúvaj on ta klamal a teraz sa chodte hrať a potom na večeru
Áno
Jake,Lucy?
Áno mami?
Áno páni Grey?
Jakei hovor mi prosím Grace a postavte sa tu urobíme foto.
Áno!
End of Flashback:Pomaly otváram oči a vnímam zvuky okolo seba. Prebúdzam sa v Jakeovom náručí a vnímam jeho roztrasený hlas.
Jakei?○○○○
Ňúúúú čejprt!!!
Viem nie je to dokonalosť sama ,no dúfam že sa vám to tak či tak páči.
Toto je asi najkratšia časť ktorú som kedy napísala no je nedeľa a ja som strašne lenivá.
Nejdem o mojej lenivosti ďalej rozprávať takže.. ďakujem za prečítanie,hlas,koment ....
Law úúú❤❤
أنت تقرأ
Love Me [MF]
عاطفية,,Vravel som ,že to čo patrí mne toho sa kurva nikto nedotkne. No ty ... ty si to dojebal na plnej čiare.,, ® All rights reserved ❗ Upozornenie: dej nemá súvis,je tam plno chýb, skoky v deju, neobjasnené veci... Čítajte na vlastné riziko,pretože som...