Po 11 mesiacoch písania tejto knihy som si uvedomila veľa vecí.
1. Nie vždy sa bude každému páčiť to čo píseš.
2. Nie vždy je všetko ako z rozprávky
3. Takmer vždy sa nájde niekto kto ta podporí,zhejtuje,podrží,zlomí,pomôže,rozplače.
4. Ver sama/sám v seba
.... je to omnoho viac no to by sme tu boli do zajtra.
Avšak vždy sa tu našiel niekto kto zmenil moje rozhodnutie. Keď som bola na dne a podal mi pomocnú ruku alebo aj keď som bola rozhodnutá vymazať tento príbeh tak mi doslova vlepil facku. Tá osoba to vie veľmi dobre aj keď asi nečíta toto tak dúfam ,že vie že je moja top a veľmi moc ju ľúbim.Okey.. ideme na to ..
Pred 11 mesiacmi som takto sedela v hojdacej sieti a rozmýšľala ako podať čo najlepší výkon pri písaní a ako napísať knihu,ktorá by nadchla čitateľov ako knihy,ktoré mám ja v knižnici. Ako si splniť sen a dosiahnuť veľké čísla na príbehoch. Sny,ako tak samé sa mi splnili po 7 mesiacoch kedy sme dosiahli 5K+ čitateľov a 130 votes. Ani neviete aká som bola vtedy šťastná.
Ani som nečakala ,že toto dielo bude mať toľko čitateľov.
Dnes je tu viac ako 21K čitateľov a o votes ani nehovorím.Obrovské ĎAKUJEM patrí vám všetkým no nájme týmto super osôbkám. Baby, ľúbim vás a veľmi ďakujem za podporu.
lauragibova78937
lucvaj008
JankaVargova
Tamkakamka
MalySatan
LivkaIvankova
MimaIvaniov
ValeryManicovaObrovské vďaka baby či už za votes,komentáre alebo follow. Ste super baby a každý im hneď teraz dá follow na ich profily. Ďakujem baby za to ,že ste ,že čítate tento príbeh a dúfam ,že som mňou budete aj pri pokračovaní tohto diela. ĎAKUJEM lásky moje.
Obrovská vďaka však patrí aj ostatným čitateľom.
ĎAKUJEM VÁM VŠETKÝM.POKRAČOVANIE PRÍBEHU:
Pokračovanie príbehu sa bude volať Remember Me !Okrem toho ,že sa Max s ich crew budú snažiť ,aby sa Lucy rozpamätala tak tam bude aj ich budúcnosť a proste keď výjde pokračovanie tak si bežte pozrieť. Neviem kedy vydal prológ najprv si musím pripraviť cover a popis a tak napíšem na profil dátum a dohodneme sa kedy vám vyhovujú časti ,aby sme mali stálu termín.
Príbeh mal byť obsahovo aj menovite iný ,no stať sa stalo, ja som dostala nápad a tak som pri 3 časti začala zapájať nový dej,nové postavy, nový názov.
Hore ruku kto by si želal,aby bolo také ľahké sa zamilovať ako v tomto príbehu.
Okey všetko som spomenula čo som chcela a radšej končím lebo už teraz plačem a kvôli knihe plakať nechcem.
ĎAKUJEM VÁM LÁSKY❤❤
-sarcastic-
YOU ARE READING
Love Me [MF]
Romance,,Vravel som ,že to čo patrí mne toho sa kurva nikto nedotkne. No ty ... ty si to dojebal na plnej čiare.,, ® All rights reserved ❗ Upozornenie: dej nemá súvis,je tam plno chýb, skoky v deju, neobjasnené veci... Čítajte na vlastné riziko,pretože som...