11.📝

2.4K 77 2
                                    

Pozerali sme sa na osobu,ktorá vykopla dvere. Stál tam vysoký chalan. Musím uznať že bol pekný. Blond vlasy,ktoré mal trochu na vrchu hlavy modré mú dodávali božský výraz. Mal zelené oči,teda skôr smaragdové. Teraz ich mal však plné hnevu.
Nate,čo sa deje?
Kto je to?
Povedal a svoje zelené kukadlá uprel na mňa.
Chcela som niečo povedať,no strýko ma predbehol.
To je Lucy,potom vás zoznámim,ale teraz má prácu. Dylan zober tieto dokumenty a choďte k tebe do izby.
Dylan prikývol a ťahal ma za ruku do jeho izby.
Sadla som si na posteľ a pozerala na Dylana.
Dylan?
Opýtala som sa ho ,ale neodpovedal mi.
Dylan?!
Dylan!
Toto som už zakričala na celú izbu ,keď nie dom. Pozrel sa na mňa pohľadom ala jebe ti?

Kto bol ten chalan ?
Opýtala som sa ho a sledovala jeho reakciu.
Lucy ,to bol Nate. Môj brat.

Takže aj on je mafián?
Si až taká krava ,alebo sa len na ňu hráš? Aha kto sa ozval ,,pán starám sa do vecí do ,ktorých ho nie je nič.,,
Vážne,nič lepšie ta nenapadlo?
Vieš čo Zach?
Čo?
Zavri hubu.

Pozrela som sa na Dylana,ktorý len prikývol.
Lucy ,teraz ty niečo ukážem.
Fajn.
Išiel pre tie papiere a znova sa posadil.
Otvoril ich a mne sa naskytol pohľad na foto ,kde sú moji rodičia.
Mohli tam mať asi 20 rokov. Bola tam ďalšia. Jedna ,kde stáli pred nejakou budovou ,nebolo jej vidno nápis.
Druhá,bola na ich svadbe.
Tretia ,bola z toho dňa ,keď navždy odišli.
Otočil na ďalšiu stranu. Neboli na nej obrázky ,ale zato 5 stranový životopis alebo informácie o mojich rodičov.
  

                                  ~

Sedíme tu s Dylanom už asi 3 hodiny.
Chcela som niečo povedať ,no niekto otvoril dvere.
Stál tam Nate.
Prečo musia být mafiáni vždy tak pekný?
Aby si mala nad kým slintať zlatko.
Odignorovala som Zacha a venovala sa Nateovi.
Lucy poď so mnou.
Povedal Nate,teraz už nie s hnevom. Pán dokonalý sa upokojil.
Postavil som sa a išla som s Nateom boh vie kam.
Zastali sme pred pracovnou.
Vošli sme dnu a sadli si na gauč.
Strýko si sadol do kresla a začal.
Lucy,viem že máš veľa otázok na ,ktoré chceš odpovede.
Pozerala som na neho ako na ducha. Cítila som sa ako keby toto bol všetko sen. Toto však sen nebol ,z ktorého sa ráno zobudím. Toto bola realita.
Teraz keď už vieš o všetkom budeš potrebovať ,aby ta niekto naučil veci ,ktoré sa týkajú mafie. Na to je tu Nate. Je jeden z najlepších. Keďže o mesiac a pol začína škola ,do ktorej ty samozrejme pôjdeš tak nemáme veľa času. Nate ta naučí aspoň základy ,teda ak bude dosť času. Teraz tu máš nové doklady,peniaze,vybavenie a samozrejme zbraň. Budeš s ňou chodiť všade ,ale kým sa ju nenaučís používať tak ju nepoužiješ. Zajtra ty začína tréning tak sa choď vyspať,Nate ty ukáže izbu.
Dokončil svoj dlhý ,ale že fakt dlhý monológ. Postavili sme sa a išli do mojej izby.
Nate mi ju ukázal a nezabudol poznamenať ,že o 6:30 budem mať budík.
Prevrátila som nad ním očami a išla do svojej izby.



Opravené-1.10.19-12.08am

Love Me [MF]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora