Predtým než začnete čítať,by som sa vám chcela poďakovať za vašu podporu pri písaní tohto príbehu, za čitateľov, followerov, hlasy. Prvýkrát som dosiahla také veľké čísla a som neskutočne šťastná,že ma podporujete aj naďalej. Keď som tento príbeh začala písať ani som netušila že už v Júli sa budem môcť tešiť z 8,33 K čitateľov a 327 hlasov. Pre mňa je to ešte stále ako sen ,ani nechcem veriť že môj príbeh dosiahol také čísla alebo že si získal super ľudí,ktorý ho čítajú. I keď je tento príbeh písaní len pre pobavenie a nie pre vydanie(úprimne ,ktorý z vás by si takéto niečo kúpili. Nikto.) Síce nebudem patriť medzi najlepších spisovateľov platformy Wattpad, nebudem spisovateľ,ktorého pozná každý a miluje jeho príbehy. Kedže sa tento príbeh pomaly blíži ku koncu( cca 5 kapitol) tak by som chcela oznámiť že s písaním neprestanem, budem sa snažiť príbehy posunúť na vyšší level. Chcela by som tiež oznámiť že príbeh je označený # wattys2019 . Príbeh ,ako už samotný bol a je označený aj #wattys2018 ,v ktorom som sa umiestnila na 1. mieste. Čitateľov,ako ste VY si váži každý autor a ja nie som výnimka. Ste tí najlepší ľudia,ktorých som vďaka Wattpadu spoznala a dúfam že tu so mnou budete najďalej. ĎAKUJEM VÁM ZA VŠETKO LÁSKY.
_______________________________________________________________________________
Ryan. Človek, ktorý vstúpil do dverí a vzal každému slová svojím príchodom. Ryan, červenovlasý kamarát Maxa a Noaha. A Ryan chalan,o ktorom sme rok a pol nič nepočuli a ani ho nevedeli nájsť. Príde to len mne divné ,ale prečo sa zjavil z ničoho nič a práve teraz? Ako ostatný tak aj ja som sa s ním išla privítať ,no pri objimaní ma stisol viac než bolo nutné a moje tvrdenie že tu nieje len tak sa čím ďalej tým viac zväčšovalo.
Ako som hovorila podozrenie o tom že Ryan tu nie je len tak sa zväčšovalo každým dňom čo tu bol. Tým pádom som sa ani ja neostala nehybne prizerať a začala konať.Tri týždne. Presne takýto čas som sledovala Ryana na každom kroku. Všetko počúvala,zapisovala a hlavne konala ako agent 007. Skrývala sa v tieni,používala odposlúchavacie prístroje a pravdaže vyzerala pri tom ako ozajstný debil,ktorý priletel z Marsu. A teraz hore ruku ten ,ktorý z vás si myslel že som toto všetko absolvovala. Popravde bolo to takto.
Prvý týždeň sledovania Ryana:
Aj vy poznáte ten pocit,keď spokojne sedíte na vašom obľúbenom miestečku a zrazu počujete divny zvuk? Ja áno. Pozrela som sa na displej mobilu na ktorom svietil čas 3:40 am. Ako správny bojko som potichu vyšla z izby a chcela zavolať či tam niekto je. Po zavolaní do tmy ,,je tu niekto,, a žiadnej odozvy som si spomenula že keby to bol zlodej tak práve on sa mi ozve. ,,hej áno,tu v kuchyni ,dáš si rožok s maslom?,, v žiadnom prípade. Teda ten rožok by som si dala. Myslela som to ako by odpovedal. Chápeme sa? Dúfam že áno. Pomaly ,ale isto som sa blížila k mojej smrti. Počula som niekoho telefonovať. Schovala som sa za roh a počúvala. Ten hlas. Ryan!2 týždeň sledovania Ryana:
Nočné telefonáty.
Po týždni som prišla len na toto. 7 dní som o 3:40 am chodila dole a počúvala či niečo zachytím z jeho konverzácie. Žiaľ nie. Nie že by som ho nepočula,počula a zreteľne ,len to malo malý háčik. Francúzština. Tú som nevedela a ani jej nechcela rozumieť. Kretén Emanuel. Po skončení hovoru si obliekol bundu a vyšiel von. Ďalší článok odomknutý.Tretí týždeň sledovania Ryana:
Nočné telefonáty.
Rané ,,vychádzky,,.
Niečo mi k tomu chýbalo.
Poslední týždeň pátrania som sa vydala za ním. Áno sledovala som ho.
Držala som si od neho dostatočný odstup,aby ma nespozoroval. Zastala som v prístave. Asi sto metrov od ryanevho auta. Vystúpila som a obzerala sa. Zošuchla som sa po dverách auta a počúvala. Jediné čo som zachytila bolo miesto,deň a čas. Nič viac no aj to bolo viac než dosť.Vianočný ples.
15.12.
00:00 amAko bolo v našom zvyku tak sme išli vyberať s Lex šaty. Áno, Lex je už doma a Nie,nevzdala som sa. Len som sa stiahla. No stále som myslela na tie tri veci,ktoré povedali.
V mini batohu mi začala hrať pieseň od Eda Sheerana I don't care.
Po 10 sekundách piesne som mobil zdvihla. Zarazilo ma neznáme číslo ktoré svietilo na displeji.
Hlas,ktorý som počula mi proste musel vyčariť úsmev na tvári.
Ahoj rožok s maslom ako ?
Pýtate sa prečo rožok s maslom?
Jednoducho.
Keď sme sedeli pri jazeru tak som povedala o zlodejovi a rožku s maslom. Začal sa mi smiať a odvtedy na tak volá. Rožok s maslom.Ahoj nutellka ňo vieš vyberáme šaty tak znudene no nemôžem to povedať Lex lebo by ma zabila ty ?
Hah ona hej a potom s kým by som išiel na ples? Iba keď s nejakým chlebíkom so šunkou.
Ty by si ma bol schopný vymeniť za chlebík so šunkou?
Možno áno ,možno nie podľa toho aká by to bola šunka.
Max! Si hrozný debil!
To viem bejby.
Ach Max .
Nevzdychaj. Nemáš dôvod. Nie som pri tebe.
Max! Ja ta zabijem!
Ale nezabiješ lebo ma miluješ a potom by som ti chýbal.
Keby si mi chýbal tak by som nekonala kalbu,ktorá by trvala 5 dní a na každej z nich by som sa nespila pod obraz boží.
To mi plánuješ dopredu smrť a program po nej alebo ako to mám chápať?
Presne takto to máš chápať. Okey ja musím ísť vyberať šaty,aby som sa ti páčila.
Najviac sa mi i tak budeš nahá podomnou.
Po troch hodinách v obchode sme konečne vybrali dokonalé šaty pre obe. Už len doplnky,lodičky a môžeme ísť. Konečne. Moje nohy volajú o pomoc a dlhú kúpeľ.
Čauko Kakaoku!
Kto si nepamätá na Ryana tak sa spomínal v kapitolách,ktorých už ani neviem číslo.
Baj d vej budúca časť bude plná prekvapení a šokov takže
1. Popcorn
2. Kapesníčky
Budú u tej časti potrebné na sto percent.Hah keď píšem časť o 11.08 pm a dúfam že je tu tiež niekto taký blazniví ako ja .
[Kto je tu tiež a číta toto tak napíše do komentára ,,#nightreader alebo #psychopat]
Ďalšia časť ani neviem kedy lebo moja inšpirácia je na dovolenke na Hawaii a neplánuje sa tak skoro vrátiť takže dúfam že bude časť ešte tento týždeň alebo mesiac.
Bola by som zlá keby že nepridám časť celý mesiac?Do komentárov mi napíšte nazor na celú túto h*v*d*n* a tiež koho shipujete najviac.
^Max & Lucy ^
^Scott & Lucy ^Okeyyyy. Nebudem tu už ďalej oxidovať takže ✩ a koment poteší.
Čaute rožky s maslom.
#sarcasticbby
YOU ARE READING
Love Me [MF]
Romance,,Vravel som ,že to čo patrí mne toho sa kurva nikto nedotkne. No ty ... ty si to dojebal na plnej čiare.,, ® All rights reserved ❗ Upozornenie: dej nemá súvis,je tam plno chýb, skoky v deju, neobjasnené veci... Čítajte na vlastné riziko,pretože som...