RUHSUZ

34.9K 912 195
                                    

Herkese merhaba
Herkesin 29 Ekim cumhuriyet bayramını kutlarım
29.10.2018.

Sonbaharda dökülen yaprakları çok severdi ilya
Evlerinin bahçesi turuncu yapraklarla süslenirdi her sonbahar ayında,bahçivan bahçeyi temizlemek için toplamak istesede,ağlar,mızmızlanır izin vermezdi toplanmasına,annesi ona kıyamaz bahçivana toplamamasını söylerdi.

Ama en sevdiği mevsim kıştı ilyanın

artık öyle olmasada...

Sıcacık evlerinin penceresinden karın yağmasını izlerdi elinde kahvesiyle
dışarı çıkıp kara dokunmayı,arkadaşlarıyla ailesiyle kar topu oynamayıda severdi.

Oysa bu sene kış ayından,sonbahardan nefret etmişti...

Sonbaharın son günlerinde annesini
kış ayının başlarında ise babasını toprağa vermişti.

O katil adam tüm ailesini almıştı ondan,kızın ruhuyla birlikte gömmüştü o çukura...
Sevdiği hiç bir şey yoktu artık
nefret duygusu vardı içinde sadece.
Bu kadar aciz ve güçsüz olduğu için kendinden bile nefret ediyordu.

En çokta neden yaşadığını duşunuyordu
hala nefes alması günah değilmiydi?...

Ne haldeydi acaba,kendini görmeyeli uzun zaman olmuştu,kaç aydır aynadan bakmamıştı kendine,bakmakta istemıyordu.

Ruhsuzdu işte
ruhu ölüydü
Neyseki bedeninin ölümünede az kalmıştı...


"Toplantı bitmiştir"

Herkes masadan kalkarken elindeki kalemi önündeki dosyanın üstüne atıp arkasına yaslandı,başı ağrıyordu,gözünü kapatıp biraz dinlemeye çalıştı.

"Ateş"

Bir süre sonra gözlerini cenkin sesiyle açmıştı
masada karşısına oturmuş ateşe bakıyordu
konuşucaktı onunla,onlar hiç bir zaman kavgalı olmamışlardı birbirlerine

"Çık odadan"

Ateş sert sesiyle emir verir gibiydi, cenkin yüzündeki morarmayı görunce sevinmişti,gerçi çok daha fazlasını hakediyordu ama,kardeşi gibiydi sonuçta,halada öyleydi, ne olursa olsun değişmezdide.

zaten cenk onun gibi değildiki.daha merhametliydi,
tek kötü huyuda buydu zaten

"Konuşalım"

"Ne konuşucaz lan,ne dedim ben sana karışmayacaksın dedim,uyardım cenk seni"

"Kızı ne hale getirmişsin Ateş,amacın ne,napıcaksın kıza bi karar ver,kızın herşeyini aldın zaten bari bunu esirgeme"
Ateş ayağa kalkıp masaya elini vurmuştu sertçe

"Bir daha işime burnunu sokarsan kardeşim demem öldürürüm"

"Öldüremezsin ateş"

"Öldürürüm"

Cenk sırıtınca Ateş daha çok sinirlenmişti,öldüremezdi onu,kardeşine yapmazdı bunu,ıkısıde çok iyi biliyordu...

"Kes lan gülmeyi" gülmeyi kesip ateşe döndü cenk

Adamın uyumadığı çok belliydi  onun içinde kötü günlerdi üstüne gitmek istemiyordu.

PEŞİMDEKİ İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin