Selam!
Taehyung, hikayemizde daha farklı biri olduğundan onun hakkında birkaç şey paylaşacağım bir yazı olacak, bence okuyun. Yani okumanızı öneririm♡
●Sahne adı, Dremcatcher
●Hikayede 27 yaşında
●Öncelikle görünüşünden başlayalım dedim. Taehyung yine rahatına düşkün biri, daha çok, içinde bulunduğu durum ve duygusal şartlarına göre stilini şekillendiren birisi diye düşünün. Aşağıya birkaç fotoğraf bırakacağım, feels geçirelim diye,
●İkinci olarak, kendisi, Güney Kore kökenli ancak; Amerika'da doğmuş, büyümüş ve çıkış yapmış biri. Bu nedenle ingilizcesinin de kendi dilinden daha iyi olduğunu bilin, yorumlarda "Aa taenin ingilizcesi sik gibi ahahah amk yha" diye yorumlar görmek istemiyorum, önceden söyleyeyim.
●Şu anda büyük bir fan kitlesine sahip, son zamanlarda biraz daha fazla parlamış ve ünlenmiş biri. Bu nedenle de, K-pop'ın revaçta olduğu bu dönemde aile şirketi bir K-pop grubuyla düet yapmasını istiyor ancak Taehyung bunu istemiyor, çünkü bunu yaparsa kendi çizgisinden çıkacak gibi hissediyor.
●Aile şirketlerinin ve babasının isteği üzerine eşiyle evlendi ancak aralarında bir aşk veya başka türlü bir ilişki yok. Sadece arkadaşlar, bir süreliğine bu evliliği devam ettirmeye çabalıyorlar.
●Şimdi ben birkaç şarkıyı, hikayemdeki Taehyung söylüyormuş gibi uyarlayacağım. Yani bu başkalarına ait şarkıların kime ait olduğunu unutup, bu hikayeyi okurken sanki Taehyung'unmuş gibi düşünün.
İşte şarkılarımııız,•The Neighbourhood/Cry Baby, Scary Love, Daddy Issues.
•Foster The People/Doing it For The Money, Sit Next to Me, Pay The Man, Lotus Eater.
•5 Seconds of Summer/Want You Back.
•Lana Del Rey/Born to Die.
•Julia Michaels/Issues.
Umarım hoşunuza gider, sizi seviyoruuum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
into you ¤ taekook
Fanfikce'cause i'm so into you Ariana Grande-Into You'dan esinlenilmiştir. //270918