Jeon JeongGuk- 26 letni "Król Narkotyków" chyba nazwa mówi sama za siebie. Znany również jako Jeon Jungkook, jednak zdecydowanie woli słyszeć jak ludzie mówią na niego po prostu "King". Jeon jest młodym "biznesmenem", który został prawdziwym królem, a może raczej przestępcą. Powinniśmy zacząć jednak od samego początku jego sukcesu... od tego jak był mały. Można się spodziewać, że Jungkook miał okropne życie, był sierotą i trafił do poprawczaka, ale to nie było tak. Miał może 8 lat, kiedy to jego mama razem z ojcem stwierdzili, że nie chcą się nim zajmować. Chłopak był tego wszystkiego świadom, trafił do domu dziecka, a tam znienawidził każdego. Chciał przecież jedynie miłości, a nie uzyskał jej od nikogo. W tamtym momencie coś w nim pękło. Później żadna rodzina nie chciała go przygarnąć i tak mijały kolejne lata... kolejne lata samotności. Kiedy wszedł w wiek dojrzewanie zaczęły się z nim olbrzymie problemy, pił, palił, a nawet ćpał. I tak właśnie przez swoje problemy miał nadzór kuratorski, a następnie sprawę w sądzie i trafił do poprawczaka. Może wydawać się, że tam powinien się "naprawić", ale nie... on musiał walczyć, żeby starsi go nie zniszczyli.... I udało mu się. Przez liczne bójki stał się już wtedy "królem". Po wyjściu z poprawczaka jego życie się polepszyło, ale nie tak od razu. Miał dopiero 19 lat, a już sporo dziar i kolczyków. Właśnie wtedy zaczął swoją przygodę z dilerką. Przez kolejne 4 lata pracował sprzedając narkotyki. Nie raz został pobity albo nawet trafiał na posterunek policji. Po tym czasie zaczął działać na własną rękę, a to okazało się niesamowitą żyłą złota. Już wtedy miał swoich bogatych klientów, którzy u niego zamawiali. Po kilku miesiącach zaczął jeszcze sprzedawać nielegalnie broń dzięki współpracy z Jung Hoseok'iem znanym również jako J-Hope. Niby nadzieja, ale nie był nadzieją na radość, ale na szczęście i bogactwo zorganizowanych grup działający głównie w Meksyku i Brazylii. Ponadto Guk do swoich usług mógł jeszcze doliczyć seryjnego mordercę, który teraz pracował jako morderca na zamówienie. Sławny na całym świecie Agust D, którego prawdziwe imię znali tylko Jung i Jeon, a nazywał się Min YoonGi. Legendy głosiły, że owy mężczyzna jest niesamowicie szybki, ale i bezwzględny. Nigdy nie pozostawiał po sobie śladów, niektórzy mówili o nim "Duch". Pojawiał się znikąd i znikał równie szybko i bezszelestnie.
JeongGuk stał się prawdziwą legendą za życia. Miał wszystko, ale łatwiej byłoby powiedzieć czego on nie miał...
Czego mógł nie mieć najbogatszy gangster na świecie? Pieniądze? Miał ich pełno. Dziennie potrafił zarobić nawet 100 000 000 dolarów. Dom? Posiadał kilkadziesiąt nieruchomości tylko w Korei, a kilka tysięcy na całym świecie. Pytanie po co mu to wszystko? Proste! Na tym też można było dobrze zarobić! Wynajmował swoje posiadłości bogatym ludziom, którzy chcieli miło spędzić wakacje, weekend, święta... cokolwiek. Samochód? Miał ich kilkaset. Potrafił kupić dokładnie takie samo auto tylko, że w innym kolorze. Nie martwił się czy dziś je rozbije czy nie. Przecież za kilka godzin kupiłby dokładnie takie samo albo zamówiłby według własnego projektu.
A jakaś dziewczyna? I tutaj zaczyna się jego przygoda z miłością... jako King powinien mieć swoją królową. Jednak JeongGuk nie miał ochoty bawić się w coś takiego. Dla niego miłość była tym samym co choroba.... dało się to wyleczyć, a ono już nigdy nie powracało. Jak bardzo się mylił myśląc właśnie w ten sposób.
Na 24 urodziny dostał od jednego ze swoich partnerów biznesowych mały prezent. Jako, że jego znajomy miał kontakty sprawił Jeon'owi dokładnie 24 dziewczyny. Najczęściej były to kobiety o jakieś 3-4 lata młodsze od Kinga, pochodzące z patologicznych albo biednych domów. Każda z kobiet była z innego państwa, Koreanka, Japonka, Amerykanka, Brazylijka, Hiszpanka, Argentynka i można by wymienić każdą z nich. Jednak po co? Najważniejsza jest tylko jedna... Koreanka. To właśnie ona zawróciłam Jeon'owi w głowie. Do tego stopnia, że King kazał pozostałe sprzedać lub komuś oddać. Można się jeszcze zastanawiać jak zareagowała na to wszystko dziewczyna. Lee SooRin pochodziła z biednej rodziny w której miała spore problemy. Jako jedynaczka pracowała na utrzymanie całej rodziny, jej rodzice całe dnie spędzali pijąc albo bawiąc się w kasynach za jej ciężko zarobione pieniądze. Jednak fakt, że trafiła w ręce bogatego człowieka nic nie zmienił... ona zakochała się w nim po uszy. Nie liczyło się dla niej czy jest bogaty czy nie. Najważniejsze było, że to Jungkook jej króliczek. Nie istotne było ile osób zamordował, ilu osobom sprzedał broń, ile osób wzięło jego narkotyki i umarło przez to. Dla niej było ważne, że to Jungkook, nie żaden King, ale Jeon Jungkook jej chłopak i miłość życia.
Jeśli ktoś kiedyś myślał, że Joker to jeden z najgorszych, najbardziej przerażających i najbardziej obsesyjnych postaci na świecie to można się nieźle pomylić. Jeon JeongGuk był tysiąc razy gorszy. Mimo, że nieraz brał udział w napadach i potrafił zabić setki ludzi stawał się prawdziwym obsesyjnym potworem kiedy widział jak ktoś zbliża się do jego dziewczyny. Wtedy wstępował w niego potwór 100 razy gorszy niż Joker. King oprócz swoich podstawowych biznesów prowadził jeszcze kilka klubów w Korei. Często przesiadywał w nich z Rin, która kochała tańczyć. Kiedy tylko jakiś facet podchodził do niej Jungkook od razu kazał swoim ludziom go zabrać, ale żeby to było takie proste... Nie! On porywał tego człowieka, zawozili go najczęściej do głównej siedziby Jeona i tak przywiązywali go do krzesła czekając aż Król się zjawi. O Jeon'ie można było usłyszeć wiele strasznych historii. Najczęściej opowiadali je uczestnicy egzekucji wykonywanych przez chłopaka. Znany był z zadawania okropnego bólu. Posiadał zapędy sadomasochistyczne, ale tylko kiedy wiedział, że nie robi krzywdy swojej Królewnie. Powinnam wspomnieć również o samej Lee SooRin. Dziewczyna jak każda inna.... No właśnie nie do końca. Miała niecałe 22 lata, kiedy pojawiła się w życiu Jungkooka i odmieniła je zupełnie. Aktualnie ma 24 lata. Istotne pytanie to czy zrobiłaby wszystko dla Jeona? Tak! Zdecydowanie tak. Pewnego razu podczas wymiany towaru na gotówkę Jungkook został zatrzymany przez policję. Na szczęście, a może raczej nie szczęście Soo nie było wtedy z King'iem. Tylko jeden z obecnych wtedy pracowników Jeon'a dał radę uciec. Kiedy tylko poinformował o wszystkim Rin ta postanowiłam odbić za wszelką cenę swojego króla. Kilka dni zajęło jej zaplanowanie planu idealnego odbicia chłopaka z więzienia. Plan się powiódł, a chłopak wrócił do swojego domu. Rin pokazała jak bardzo go kocha, ale również jak bardzo jest do niego podobna. Nie wahała się ani chwili, żeby walczyć o niego. Właśnie wtedy Jeon przepisał całe zarobki na swoja ukochaną.
Jednak skoro był zatrzymany to jakim cudem teraz nie ucieka? Jungkook jest nietykalny na całym świecie.... dokładnie żadna policja tego świata nie może go aresztować. Mimo, że ma tyle przewinień. Między innymi, zabójstwa, nielegalny handel bronią, handel narkotykami, przyjmowanie zabójstw to i tak nikt nie może mu nic zrobić. A dlaczego? Jeon jest niesamowicie sprytnym i przebiegłym człowiekiem. Od jakiegoś czasu jego genialny informatyk RM czyli Kim NamJoon zajmuje się przechwytywaniem tajnych rządowych informacji. Warto również wspomnieć, że King to bardzo mściwa osoba. Kto raz z nim zadarł niech boi się jego zemsty. Co prawda nie zabija swoich wrogów w biznesie, ale wydaje ich policji. Dokładnie... policja dowiaduje się dzięki niemu o ustawach, zakazanym handlom bronią czy przemycie ludzi. I to wcale nie jest tak, że jest dwulicowy, on po prostu dba o swoje bezpieczeństwo. A jak już jesteśmy przy bezpieczeństwie to warto wspomnieć, że na tym świecie jest około 10 000 osób a może nawet grup ludzi, którzy chcą się na nim zemścić. Jak więc dba o swoje bezpieczeństwo. Nie licząc tego, że ma przy sobie broń to ma jeszcze setkę ochroniarzy. W tym kilku najbardziej zaufanych. Kim SeokJin, który jest jego przyjacielem od poprawczaka oraz Park Jimin i Kim TaeHyung, którzy pomogli mu uciec z więzienia podczas akcji SooRin. Właśnie wtedy Jeon postanowił odwdzięczyć się im za ich pomoc. Nikt nie spodziewał się, że Jeon zaufa aż tylu osobom. Zawsze dział sam, ale od kiedy był z Rin wszystko się zmieniło. Musiał dbać o bezpieczeństwo, nie swoje, a jej. Kochał ją ponad wszystko i chciał przychylić jej nieba tylko po to, aby była szczęśliwa. Jeon oprócz bycia nazywanym psychopatą, najgroźniejszym mężczyzną na świcie był również uważany za najprzystojniejszego i najseksowniejszego mężczyznę z najlepszym ciałem na świecie. Budził postrach, ale i podniecał każdą dziewczynę jaka tylko na niego spojrzała, jego serce należało jednak tylko do jednej. Może zanim poznał Lee pieprzył każdą jaką tylko spotkał, ale teraz brzydził się przelotnymi romansami.
CZYTASZ
King Of The Drugs II Jeon JeongGuk II [ZAKOŃCZONE]
FanfictionKról życia, którym jest Jeon JeongGuk zakochuje się na zabój w pewnej dziewczynie. Ich życie nie jest usłane różami, a wróg Króla chce zniszczyć życie Jeon'a. Czy uda im się to wszystko przeżyć.