1.38

1.4K 73 4
                                    

~Śledźcie na bieżąco moje książki, bo powoli moja blokada pisarska zanika i mam nadzieję, że znów powrócę w pełni sił, aby was uszczęśliwiać moje aniołki.

Miłego weekendu, a dla tych, którzy zrobili sobie wcześniejsze wakacje jak ja, życzę również udanych i przede wszystkich bezpiecznych wakacji.

Miłego czytania. Pozdrawiam, Wanessa.~



@.KingOfSexyAndDrugs 2 hours ago

KingOfSexyAndDrugs 2 hours ago

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Like by @.QueenSexyBaby, @.SexyBadBoy, @.I'MxCLxBitch and 796k others.

@.KingOfSexyAndDrugs Kocham to maleństwo jak nikogo innego. Aż mam ochotę wskoczyć do wanny.

Show all comments: 967k

@.QueenSexyBaby Zapraszam kochanie. Przecież nic cię nie powstrzymuje.

@.KingOfSexyAndDrugs Powstrzymuje mnie mój telefon i silna wola.

@.SweetAlien Przecież ty jej nie masz jeśli chodzi o Rin.

@.KingOfSexyAndDrugs Mam! Kurwa mam silną wolę!

@.SweetGirl Nie Jeon. To tak jakby powiedzieć, że Jimin wytrzyma bez seksu jeden dzień, Hyolyn wróci do Sugi albo Jin nie pieprzy się z Namem. To wszystko jest kłamstwem.

@.KingOfSexyAndDrugs Mam silną wolę!

@.QueenSexyBaby Twoja silna wola właśnie ma powstanie w twoich spodniach kochanie.

@.KingOfSexyAndDrugs Ale nie zrobię z tym nic.

@.I'MxCLxBitch Aż cię zacznie boleć Jeon...

@.KingOfSexyAndDrugs Nie

@.SexyBadBoy Tak, stary nie oszukuj się

@.Mr.Destruction Ty masz libido jak stąd na słońce

@.QueenSexyBaby No już kochanie, chodź do mnie. Twoja dziewczynka zajmie się tym problemem.

@.KingOfSexyAndDrugs Już idę baby

King Of The Drugs II Jeon JeongGuk II [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz