1.12

2.2K 87 26
                                    

~Przypominam o wyzwaniu. 1k do końca roku, a powstanie nowa książka, a mam już co do niej wspaniały plan, który będzie połączony ze słynnym już cytatem "Love Yourself". Mam nadzieję, że bardzo wam się ona spodoba. Właściwie to chciałabym, żeby był to pewnego rodzaju projekt, a nie sama książka czy opowiadanie.~


@.SexyBadBoy 1 hour ago

SexyBadBoy 1 hour ago

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Like by @.KingOfSexyAndDrugs, @.SweetAlien, @.I'MxCLxBitch and 489k others.

@.SexyBadBoy Siedzi przy Jungkook'u już piąty dzień. Zaczynam się martwić o nią. Jak Jeon wyjdzie ze szpitala to Soo tam trafi. Mała przecież z Jeon'em jest już dobrze. Możesz wrócić wreszcie do domu.

Show all comments: 398k

@.SweetAlien Czemu jeszcze jej nie zabrałeś?!

@.SexyBadBoy Bo nie chciała

@.Mr.Destruction Trzeba użyć siły

@.SexyBadBoy Nie mogę to dziewczyna moje szafa i przyjaciela

@.YourNightmare Kiedy Jungkook wychodzi?

@.SexyBadBoy Za kilka dni, jeszcze nic nie wiadomo

@.BamBamBoy I Soo jest z nim od samego początku?

@.SexyBadBoy Tak, nie chce zostawić go chociażby na krok

@.KingOfSexyAndDrugs Hyung zabierz Rin do domu. Musi odpocząć

@.SweetGirl O Jungkook się wreszcie ogarnął?!

@.HyoSweet Lepiej zobacz co się przez ciebie dzieje! Taki król, a próbuje się zabić!

@.AgustDBitch Przestań Hyo... to nie czas i miejsce na takie sceny

@.KingOfSexyAndDrugs Wiem, że zrobiłem źle...

@.HyoSweet Nie! Ty nas wszystkich wkurwiłeś i to bardzo. Mógłbyś wreszcie pomyśleć o Soo, a nie o sobie.

@.KingOfSexyAndDrugs Ale ja... myślę o niej.

@.SweetGirl I myślałeś o niej jak znów wziąłeś?!

@.KingOfSexyAndDrugs Ja... chciałem jej ulżyć.

@.KingOfSexyAndDrugs Ulżysz jej jak nie weźmiesz już więcej i zaczniesz być prawdziwym chłopakiem, który ją kocha

@.KingOfSexyAndDrugs Kocham ją i dlatego chciałem, żeby się ode mnie uwolniła...

@.KingOfSexyAndDrugs Po co jej facet, który zabija, pali, ćpa i sprzedaje to gówno innym?

@.QueenSexyBaby Bo cię kocham Kookie, kocham bez względu na wszystko

@.KingOfSexyAndDrugs Rinnie?

@.QueenSexyBaby Kocham cię Jeon Jeongguk.

@.KingOfSexyAndDrugs Ja ciebie też kocham Rinnie, nawet nie wiesz jak bardzo



@.IKillYouJeon A mogło być tak pięknie to musiała się ta mała szmata wpierdolić

King Of The Drugs II Jeon JeongGuk II [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz