1.6

2.8K 103 4
                                    

~Mam dla was coś ważnego:

Mam dla was wyzwanie, jeśli do końca roku 2018 dojdziemy do 1k obserwujących to mogę na wasze życzenie stworzyć nową książkę. Podejmiecie się tego?

P.S Mam pewną propozycję co do książki, która mogłaby wyjść po nowym roku, ale musicie mi już teraz doradzić. Chcę się wzorować na pewnym serialu, który obejrzałam i nie wiem kto powinien zostać moim głównym bohaterem- wampirem. Macie do wyboru:

Jimin

Jungkook

(ewentualnie) Hoseok

Wybrałam ich, ponieważ najlepiej mi się pisze z nimi opowiadania i czuję się wtedy najbardziej komfortowo.

To tyle, życzę miłego wieczoru i czytania. Pozdrawiam, Wanessa.~


@.KingOfSexyAndDrugs 40 minutes ago

KingOfSexyAndDrugs 40 minutes ago

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Like by @.QueenSexyBaby, @.SexyBadBoy, @.I'MxCLxBitch and 239k others.

@.KingOfSexyAndDrugs A mówią, że nasza praca to gówno... Tym czasem to ja zarabiam grube miliony. A moja dziewczyna liczy wszystko. Oboje jesteśmy nietykalni. Walcie się wszyscy.

Show all comments: 56k

@.ILoveKingDrugs Ty to masz życie! Chciałabym spędzić z tobą chodź jedną noc.

@.KingOfSexyAndDrugs Sorki, ale mam swoją miłość. Która właśnie na mnie czeka.

@.SexyBadBoy Pamiętaj o nas!

@.QueenSexyBaby Kiedy wreszcie gdzieś pojedziemy?

@.KingOfSexyAndDrugs Za tydzień pasuje ci kotku?

@.QueenSexyBaby Pasuje. A teraz chodź do łóżka. Chcę cię wreszcie przytulić...

@.SexyBadBoy Chyba chcesz się z nim pieprzyć!

@.QueenSexyBaby My się nie pieprzymy a kochamy.

@.KingOfSexyAndDrugs Już idę kotku.

@.HyoSweet Agust ty też zamiast pisać chodź do mnie kochanie.

@.AgustDBitch Czekaj mała, muszę zmyć krew i zaraz będę.

@.SexyBadBoy Jeon! Nie chcę słyszeć waszych jęków przez pół nocy!

@.KingOfSexyAndDrugs To nie podsłuchuj! Masz pilnować bezpieczeństwa, a nie słuchać nas całą noc.

King Of The Drugs II Jeon JeongGuk II [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz