~Jeszcze jedenaście rozdziałów i ta opowieść również się skończy. Jak pewnie mogliście zauważyć usunęłam "After". Długo zastanawiałam się nad tym co powinnam zrobić i stwierdziłam, że najpierw trzeba coś zakończyć, żeby móc zacząć coś nowego. Dlatego właśnie zakończę najpierw dwie książki i dopiero później zajmę się nową wprowadzając trochę zmian. Mam nadzieję, że to zrozumiecie i docenicie moje starania, które w przyszłości będą bardzo owocne. Pozdrawiam, Wanessa~
@.KingOfSexyAndDrugs 2 hours ago
Like by @.QueenSexyBaby, @.SexyBadBoy, @.I'MxCLxBitch and 896k others.
@.KingOfSexyAndDrugs Dostała tyle prezentów, ale to z tego najbardziej się ucieszyła. Co za dziewczyna....
Show all comments: 15k
@.QueenSexyBaby Wiesz Oppa, że samochód to najlepsze co można dostać.
@.KingOfSexyAndDrugs Wiem skarbie wiem. A teraz zostaw już te kluczyki i jedziemy.
@.QueenSexyBaby A mogę kierować?
@.KingOfSexyAndDrugs Nie.
@.QueenSexyBaby Czemu?
@.KingOfSexyAndDrugs Bo jedziemy limuzyną kotku. Królewna musi nawet jechać w luksusie.
@.QueenSexyBaby Kocham cię Kookie.
@.KingOfSexyAndDrugs Wiem to doskonale.
@.SweetAlien Kiedy jedziemy Rin na wycieczkę?
@.QueenSexyBaby Choćby nawet jutro.
@.KingOfSexyAndDrugs Już skarbie nie przesadzaj tak. Może za dwa dni.
@.QueenSexyBaby A czemu nie jutro?
@.KingOfSexyAndDrugs Jutro poświęcisz cały dzień dla mnie, a po drugie będziesz miała kaca.
@.QueenSexyBaby Nie prawda!
@.KingOfSexyAndDrugs Prawda kochanie i nie kłóć się ze starszymi, bo wiem lepiej niż ty.
CZYTASZ
King Of The Drugs II Jeon JeongGuk II [ZAKOŃCZONE]
FanfictionKról życia, którym jest Jeon JeongGuk zakochuje się na zabój w pewnej dziewczynie. Ich życie nie jest usłane różami, a wróg Króla chce zniszczyć życie Jeon'a. Czy uda im się to wszystko przeżyć.