~Zanim jeszcze zaczniecie czytac ten rozdzial mam dla was moje aniołki informacje i bardzo prosze o jej przeczytanie.
Jak dobrze wiecie jestem na moim upragnionym urlopie, ale to w zaden sposob nie sprawia, ze przestaje myslec o pisaniu i tworzeniu dla was.
Wreszcie mam czas, zeby troche poczytac i tak sobie pomyslalam o zrobieniu kolejnej serii z Jeonggukiem w roli glowniej.Pomyslalam o zrobieniu serii zwiazej bardzo scisle z 'After'.
Pewnie wielu z was mialo okazje obejrzec film, podobnie jak ja. Jednak film to moim zdaniem 'gniot'. Nie moze równać się z fenomenalną książką, którą przeczytałam w jeden dzien.
Co myslicie o tym pomysle? Mam nadzieje, ze w komentarzach odpowiecie mi, bo to zaledwie chwila, a dla mnie wiele znaczy wasze zdanie na ten temat.
PS pisze do was z plaży więc docencie moje poświęcenie i brak polskich znaków.
Pozdrawiam, Wanessa.~@.KingOfSexyAndDrugs 2 hours ago
Like by @.QueenSexyBaby, @.SexyBadBoy, @.I'MxCLxBitch and 996k others.
@.KingOfSexyAndDrugs I dlatego właśnie nie można zostawiać dziewczyn samych na wakacjach... Zbyt dużo pokazują, a zbyt wiele osób to widzi. Moja dziewczynka nie powinna tyle pokazywać i mnie prowokować.
Show all comments: 997k
@.Mr.Destruction Bez przesady Jungkook.
@.SweetAlien Przecież CL i Rin mają się czym pochwalić
@.KingOfSexyAndDrugs Oczywiście, że mają, ale nie powinny
@.QueenSexyBaby Też cię kocham Kookie i pamiętaj moje ciało należy tylko do ciebie.
@.I'MxCLxBitch A moje do JB.
@.SweetGirl Zaraz dołączymy z Hyo to będzie więcej do ogladania xd
@.SexyBadBoy Już nie mogę się doczekać myszko.
@.SweetGirl Widzieć mnie czy może Hyo?
@.SexyBadBoy Oczywiście, że ciebie.
CZYTASZ
King Of The Drugs II Jeon JeongGuk II [ZAKOŃCZONE]
FanfictionKról życia, którym jest Jeon JeongGuk zakochuje się na zabój w pewnej dziewczynie. Ich życie nie jest usłane różami, a wróg Króla chce zniszczyć życie Jeon'a. Czy uda im się to wszystko przeżyć.