1.65 KONIEC?

1.3K 67 66
                                    

~Oficjalnie ta seria dobiega końca!

Chciałabym wam bardzo podziękować za ten czas, który spędziliście czytając moje opowiadanie.

Mam nadzieję, że wasza przygoda z moimi książkami nie zakończy się aż tak szybko i przeniesiecie się na inne.

Tak jak wcześniej wspominałam niedługo pojawi się rozdział oświadczający co dalej. Mam nadzieję, że go przeczytacie i będziecie mnie w tym wspierać co postanowię.




PS

Bardzo zależy mi, żebyście wypowiedzieli się co sądzicie o tym zakończeniu. Jak bardzo was zaskoczył?~



















@.IKillYouJeon 1 hour ago

IKillYouJeon 1 hour ago

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Like by @.I'MxCLxBitch, @.HyoSweet, @.SweetGirl, @.QueenSexyBaby and 10mln others.

@.IKillYouJeon Największym i najgroźniejszym wrogiem zawsze okazuje się ktoś bliski.... tym razem to byłam właśnie JA!

Zacznijmy jednak od początku.....

Jeon JeongGuk, Park Jimin, Kim TaeHyung, Kim NamJoon, Kim SeokJin, Jung Hoseok i najgroźniejszy Min YoonGi aka AgustD NIE ŻYJĄ.....

Każdy z nich został zabity....     Przez kogo?.....                Przeze MNIE.

Przez Lee SooRin. Największą i jak się okazuje jedyną miłość boga i króla Jeon'a. Nie trudno było uśpić jego czujność.

Mark Tuan... który miał być wielkim wrogiem Jeon'a?

To jedynie jeden z wielu pionków w tej okrutnej grze.

Każdy kto czyta ten post zastanawia się po co? Przecież byłam w nim zakochana?

Byłam... owszem zakochałam się... podobnie jak dziewczyny.

Zabiłam go z zemsty. To on 6 lat temu pozbawił mnie jedynej rodziny. Lee TaeMin, mój młodszy brat. Zabił go bez wahania... na moich oczach.

Dlatego ja odebrałam mu życie i przy okazji jego przyjaciołom. Jego rodzinie.

Życie jest przewrotne... a zwłaszcza te należące do gangsterów.


Show all comments:

Opcja dodawania komentarzy została zablokowana.

King Of The Drugs II Jeon JeongGuk II [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz