1.63

1.1K 58 11
                                    


~Zostały już tylko dwa rozdziały! Jesteście gotowi na wielką bombę, którą wam zgotuję?~


@.KingOfSexyAndDrugs 2 hours ago

KingOfSexyAndDrugs 2 hours ago

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Like by @.QueenSexyBaby, @.SexyBadBoy, @.I'MxCLxBitch and 1mln others.

@.KingOfSexyAndDrugs Najlepszy tyłek na ziemi! Mógłbym go dotykać każdego dnia o każdej porze!  Aż mam ochotę odstawić to wszystko i ponownie rzucić się na moją żonę. Kurwa jak to zajebiście brzmi ŻONA!

Show all comments: 17k

@.QueenSexyBaby To na co czekasz Jeon?


@.KingOfSexyAndDrugs Wiesz, że jak tylko cię złapię to nie wyjdziemy z łóżka zbyt szybko?

@.QueenSexyBaby Wiem. Czekam na to.

@.KingOfSexyAndDrugs Już kurwa do ciebie biegnę.

@.SexyBadBoy A moglibyście choć raz nie kopulować ze sobą jak jebane króliki. Jeszcze jakby z tego jakieś dzieciaki były, ale zamiast tego to wy tylko rżniecie się i nic więcej. A Jeonowi jest potrzebny męski potomek. Przyjacielu ty się nie robisz coraz młodszy a coraz starszy. Już kurwa plemniki nie te. Zaraz się zrobią za leniwe i będzie po twojej zabawie. A jak ci kutas jeszcze nie stanie to już w ogóle.

@.QueenSexyBaby Czy ty i JiSoo macie jakieś problemy w związku? Bo wiesz, wy raczej też się nie ograniczacie jeśli chodzi o łóżko.

@.SexyBadBoy Nie mamy ŻADNYCH problemów!

@.KingOfSexyAndDrugs Aha, jasne. A więc o co chodzi.

@.SexyBadBoy NIC! Ile razy można powtarzać. Nic kurwa się nie stało.

@.SweetGirl Generalnie to Jiminowi ostatnio nie stanął i okazało się, że za często uprawiał seks. Teraz ma trzy miesięczny detoks i nawet na ręcznym nie może jechać.

@.QueenSexyBaby Czyli przez niego ty też jesteś stratna? Moje biedactwo.

@.SweetGirl Wiesz nie taka stratna. Zamiast ciągłego pchania jego przyjaciela we mnie jak jakiś powalony zajmuje się mną inaczej.

@.KingOfSexyAndDrugs Wreszcie Jimin odkrył co znaczy mineta i palcówka?

@.SweetGirl No właściwie to tak. Z tego właśnie jestem szczęśliwa.

@.HyoSweet Ja też mam nowinę. Spodziewam się z @.AgustDBitch dziecka.

@.QueenSexyBaby Co?! Ale jak to?

@.QueenSexyBaby Nie ma nas trochę, a tutaj takie przeboje.

@.KingOfSexyAndDrugs Jak do tego doszło?

@.AgustDBitch Miałaś o tym nikomu nie mówić.

@.HyoSweet Pan "wyciągnę na czas" nie zdążył.

@.KingOfSexyAndDrugs Co? XD

@.AgustDBitch Już mówiłem kurwa. Trzeba było brać tabletki.

@.HyoSweet Trzeba było mieć przy sobie jebaną prezerwatywę. A teraz każe mi usunąć dziecko.

@.QueenSexyBaby Chyba tego nie zrobisz?

@.HyoSweet Nie, no coś ty.

@.PrincessBitch Rodzina nam się powiększa!

King Of The Drugs II Jeon JeongGuk II [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz