1.21

1.7K 77 1
                                    

~Cóż skarbeczki dziękuję bardzo za prawie 960 obserwujących, wiem, że jest was już więcej i na pewno jeszcze przybędzie, ale to niesamowite. Doskonale pamiętam jak było was nawet nie 50, a teraz zbliżamy się do 1k.

Chcę zaprosić was do grupy kpopowej na FB "Kpop na Wattpadzie". Liczę, że dołączycie i będziemy mogli przeżywać ten nadchodzący rok razem. Chcę wam też podziękować za ten wspaniały rok z wami. Zachęcajcie też swoich znajomych, żeby dołączyli do grupy, gdzie będziemy mieli okazję integrować się i poszerzać nasze horyzonty. Na dziś to tyle, pozdrawiam, Wanessa~

*

*

Pokochajcie WheeSung'a tak bardzo jak ja to zrobiłam jakiś czas temu. Aż miło wrócić do jego wcześniejszych piosenek. Niesamowity piosenkarz, zakochałam się w jego głosie...

*

*

*

@.QueenSexyBaby 2 hours ago

QueenSexyBaby 2 hours ago

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Like by @.KingOfSexyAndDrugs, @.SexyBadBoy, @.I'MxCLxBitch and 926k others.

@.QueenSexyBaby Wreszcie jedziemy! Już się nie mogłam doczekać!

Show all comments: 89k

@.ILoveKingDrugs Gdzie?

@.ILoveKingDrugs Na jak długo?

@.HyoSweet Zostawiasz mnie samą?

@.QueenSexyBaby Nie, będzie z tobą Hoseok, Jin i RM. Zaopiekują się tobą.

@.I'MxCLxBitch Kiedy wrócicie?

@.KingOfSexyAndDrugs Za miesiąc? Może wcześniej? Może później? Sami nie wiemy.

@.WangBoy Kiedy kolejne spotkanie panie Jeon?

@.KingOfSexyAndDrugs Zobaczymy jeszcze panie Wang. Na razie muszę zając się moją dziewczyną

@.BamBamBoy A gdzie właściwie?

@.KingOfSexyAndDrugs Paryż? Berlin? Rzym? Tokio? Makau? HongKong? Taipej? Haiti? Hawaje? Nowy Jork? LA? Okaże się w trakcie lotu.

@.YourNightmare Z kim wy jedziecie?

@.SweetAlien I mnie zostawiliście?

@.SexyBadBoy A ja jadę!

@.KingOfSexyAndDrugs Nie ciesz się tak... jesteś w pracy.

@.SexyBadBoy Co to za praca jak będziemy w jakimś raju..

King Of The Drugs II Jeon JeongGuk II [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz