Bardzo ważna sprawa! PROSZĘ PRZECZYTAJ TO W CAŁOŚCI!
Od jutra ma ruszyć nowa książka.. a właściwie to nie taka nowa, bo już co niektórzy to mieli przyjemność ją czytać.
Otóż po długiej przerwie mam zamiar znów powrócić do "BTS ONE SHOT'S +18".
Jak niektórzy dobrze wiedzą to opowiadanie zostało całkowicie usunięte co mnie załamało, ale mam zamiar do tego powrócić, bo nic nie jest lepsze niż pisanie o seksie. (wyczujcie to poczucie humoru)
Co ważniejsze pewnie wielu z was już widziało wcześniejszy rozdział, gdzie pisałam, że muszę "zawiesić" moją działalność na Wattpadzie. To też nie jest tak.
Moje życie dzieli się na właściwie tylko to związane ze szkołą. W tym roku nie będę miała zbyt wiele czasu dla siebie, a chcę go mieć. Chcę mieć czas na pisanie, bo to jest dla mnie niesamowicie ważne. Kocham to robić i nigdy w życiu nie zrezygnowałabym z pisania. Tym bardziej, że już od długiego czasu nie piszę nic tylko dla siebie, a dla was. Chciałabym kiedyś odnieść sukces w tej dziedzinie i mam nadzieję, że mi się to uda. Chciałabym zobaczyć coś w stylu "Wierzbicka znów wydała nową książkę, która podbija serca fanów". Tak chciałabym coś takiego przeczytać. Może za kilka lat...
Liczę, że jeśli to czytacie to dalej tak będzie. Cóż powtórzę się, brakuje mi komentarzy! Brakuje mi czytania tego co macie do powiedzenia!
Chcę, żeby mój telefon zamieniał się w wibrator przez natłok waszych komentarzy!
Takie komentarze są naprawdę dla mnie ważne, a skoro już jest was ten ponad tysiąc za który niesamowicie jestem wdzięczna i liczę, że będzie was coraz więcej i więcej. Uwierzcie moje serduszko pomieści miłość do was wszystkich.
Nawet nie wiem czy powinnam was nazywać moimi czytelnikami czy może już fanami? Oj, na pewno znalazłam bym może pięć osób, które mogłabym nazwać moimi fanami. A co z resztą?
I teraz coś co zapewne kochacie (tylko tak żartuję)! Miejmy kontakt na instagramie. W ciągu normalnego dnia Wattpad dla mnie nie istnieje. Ja nie mam czasu używać Wattpada, żeby was o czymkolwiek poinformować, natomiast Instagram jest do tego idealny. Wiedźcie, że moje konto o którym mówię jest przeznaczone jedynie dla moich fanów. Jest ono oficjalne jeśli chodzi o moją działalność na Wattpadzie i bardzo chciałabym, żebyście właśnie tak się znaleźli. Wtedy mogłabym spokojnie was o wszystkim informować.
A teraz coś czego nikt się pewnie nie spodziewał. Mam małą propozycję nowej książki. Co powiecie na Jimina? Nie będzie to co prawda kontynuacja "Imagine" z Jiminem, ale coś równie genialnego i wartego przeczytania.
To teraz tak podsumowując:1. kocham się rozpisywać i musicie się do tego przyzwyczaić
2. BTS ONE SHOT'S +18 już JUTRO
3. WIĘCEJ komentarzy, chcę mieć z telefonu WIBRATOR
4. CZYTELNICY czy FANI?
5. nowa książka z JIMINEM?
6. INSTAGRAM! Chcę mieć z wami kontakt i móc was spokojnie o wszystkim informować!
CZYTASZ
King Of The Drugs II Jeon JeongGuk II [ZAKOŃCZONE]
FanfictionKról życia, którym jest Jeon JeongGuk zakochuje się na zabój w pewnej dziewczynie. Ich życie nie jest usłane różami, a wróg Króla chce zniszczyć życie Jeon'a. Czy uda im się to wszystko przeżyć.