1.65 Happy End?

1.4K 59 13
                                    

~Tak jak prosiliście jest również Happy End!

Mam nadzieję, że wam się podoba. Śmiało piszcie co o nim sądzicie.

To już naprawdę koniec tej serii. Pojawi się jeszcze tylko jeden rozdział tak bardzooooo informujący co dalej z moją twórczością i będziemy mogli napawać się może czymś nowym.

Mam nadzieję, że jesteście teraz bardziej zadowoleni. Pozdrawiam, Wanessa~











@.KingOfSexyAndDrugs 2 hours ago

KingOfSexyAndDrugs 2 hours ago

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Like by @.QueenSexyBaby, @.SexyBadBoy, @.I'MxCLxBitch and 10mln others.

@.KingOfSexyAndDrugs Mieliśmy być tylko rodzicami chrzestnymi... miałem być najbardziej zajebistym wujkiem na świecie, a kurwa jestem najbardziej zajebistym OJCEM tego pieprzonego świata!

No czy może spotkać mnie coś lepszego niż bycie ojcem, wujkiem, mieć najlepszą żonę na świecie, zajebistych przyjaciół i miliardy na koncie?

Dopiero teraz jestem bogiem tego świata!

Show all comments: 2mln

@.I'MxCLxBitch To Rin już nie mamy naszego planu?

@.QueenSexyBaby Nie, wybaczyłam temu debilowi.

@.SweetGirl On wie?

@.QueenSexyBaby Tak. Nawet stwierdził, że mnie rozumie więc wszystko jest dobrze.

@.KingOfSexyAndDrugs Trochę byłem w szoku jak Rin mi o tym powiedziała. Wcale nie są do siebie podobni z TaeMinem więc trudno było mi zobaczyć wasze jakiekolwiek pokrewieństwo. Tak bardzo cię przepraszam za jego śmierć. Jakbym wiedział, że to on nigdy bym tego nie zrobił.

@.QueenSexyBaby Wiem Jeongguk, wiem. I ja też przepraszam. Ja też nie powinnam się tak zachowywać. Liczyłam na zemstę, a zamiast tego zakochałam się w tobie.

@.KingOfSexyAndDrugs Co jak co, ale kochać to ja potrafię najlepiej.

@.QueenSexyBaby Nie zaprzeczę, a teraz wracaj do swojej seksownej żony i synka.

@.KingOfSexyAndDrugs Mój pierworodny! Lecę do was.

@.PrincessBitchCo jak co, ale rodzina się nam udała.

@.Mr.Destruction To prawda Jin. Wreszcie wszystko jest tak jak powinno.

@.SexyBadBoy No raczej, że jest zajebiście. Już niedługo to i ja będę ojcem!

@.AgustDBitch Nie wiem czy powinieneś.... ja i Jeon wiemy o tym najlepiej.

 @.HyoSweet I że niby to wy wyglądaliście przez dziewięć miesięcy jak słonie nosząc dziecko. Żarliście za dwoje i wasze libido wzrosło prawie tysiąc krotnie. Jakby tego było mało to przez was wychodziło dziecko i później to wy wstawaliście w nocy, gdy płakało?!

@.AgustDBitch Oj już się niunia tak nie gorączkuj

@.HyoSweet Zabiję cię złamasie!

@.AgustDBitch Szykuj tyłek! Za tego "złamasa" czeka cię długie i intensywne rżniecie!

@.Mr.Destruction To wy już się nie kochacie?

@.AgustDBitch Kochamy, ale nie dziś...

@.PrincessBitch Tak... wszystko jest w normie

@.YourNightmare Wreszcie nasza rodzina jest jak prawdziwa rodzina!

@.SweetAlien Jeszcze tylko my kogoś sobie znajdziemy i będzie zajebiście!

@.YourNightmare Mój za siebie Tae. Ja już mam...

King Of The Drugs II Jeon JeongGuk II [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz