1.47

1.2K 65 3
                                    

@.QueenSexyBaby 2 hours ago

QueenSexyBaby 2 hours ago

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Like by @.KingOfSexyAndDrugs, @.SexyBadBoy, @.I'MxCLxBitch and 1mln others.

@.QueenSexyBaby Najpiękniejszy prezent jaki w życiu dostałam i jeszcze ten diament... Jungkook jesteś dla mnie zbyt dobry.

Show all comments: 100k

@.KingOfSexyAndDrugs Wszystko co najlepsze dla najwspanialszej dziewczyny na świecie.

@.KingOfSexyAndDrugs Zrobiłbym dla ciebie nawet więcej.

@.QueenSexyBaby Wiem, kocham cię za wszystko co dla mnie robisz.

@.I'MxCLxBitch Wy jesteście tak przesłodzeni, że szkoda gadać.

@.KingOfSexyAndDrugs Czemu od razu, że jesteśmy przesłodzeni? Tylko się kochamy.

@.Mr.Destruction Ale żadna inna para nie okazuje sobie tyle uczuć co wy.

@.KingOfSexyAndDrugs Po prostu się kochamy i robimy dla siebie wszystko co tylko możemy.

@.SweetAlien I tak jesteście zbyt słodcy.

@.SexyBadBoy Poza tym Jungkook ty jeszcze nigdy się tak nie zachowywałeś. To jakieś dziwne

@.KingOfSexyAndDrugs Dziwne jest, że kogoś kocham? Szczerze kocham?

@.SexyBadBoy Sam fakt, że kogoś kochasz jest dziwny

@.KingOfSexyAndDrugs Aha, to zajebisty z ciebie przyjaciel Jimin, serio

@.SexyBadBoy Oj stary nie fochaj się na mnie. Przecież to nic, mówię po prostu prawdę

@.KingOfSexyAndDrugs W dupę sobie wsadź swoją prawdę. Gdzieś mam to, że jesteś taki zaskoczony

@.HyoSweet Ale chłopcy nie kłóćcie się o coś takiego

@.KingOfSexyAndDrugs Jak mam się nie kłócić o to, że Jimin nagle się tak bardzo dziwi, że kogoś kocham. To tak samo jakbym powiedział, że ty i JiSoo to jakaś wielka pomyłka. Przecież ty Jimin ruchasz, a raczej rżniesz laski i zostawiasz je. Już zapomniałeś jak to się zabawiałeś jeszcze miesiąc temu

@.SexyBadBoy Nie, nigdy nie zapomnę tego co robiłem. Ale ty też nie jesteś bez winy Jeon. W twoim słowniku nie było czegoś takiego jak "miłość", a SooRin NIE ISTNIAŁA dla ciebie.

@.KingOfSexyAndDrugs Masz rację. Byłem okropnym człowiekiem, a Rinnie mnie zmieniła. Dlatego się jej OŚWIADCZYŁEM, bo ją KOCHAM.

@.SexyBadBoy I dlatego ciągle ją pieprzysz? Że aż musiałeś wymienić łózko na nowe, bo poprzednie się połamało?

@.KingOfSexyAndDrugs A czy to, że mamy bardzo ciekawe i fascynujące życie erotyczne w jakikolwiek sposób zmienia to, że ją kocham, palancie?

@.SexyBadBoy No jak dla mnie tak.

@.KingOfSexyAndDrugs Sam ciągle rżniesz JiSoo, że aż słychać ją u nas w pokoju

@.SexyBadBoy Nie masz prawa mi tego wypominać!

@.KingOfSexyAndDrugs Owszem mam! Skoro ty krytykujesz mój związek z Rin to jak mam prawo krytykować ciebie i twój niedorzeczny romans

@.QueenSexyBaby Chłopcy ale o co wy się właściwie kłócicie?

@.SweetGirl Właśnie, przecież to bez sensu. Oboje uprawiacie z nami seks. Każdy z was robi to ostro więc po co się o to sprzeczacie.

@.QueenSexyBaby Dokładnie. Wiem doskonale jaki był kiedyś Jungkook i w pełni wiedziałam z kim się związuję.

@.SweetGirl A ja wiedziałam co robił Jimin. Choć mi się to nie podobało to kocham go i akceptuję jego przeszłość.

@.SexyBadBoy Wybacz stary, przesadziłem

@.KingOfSexyAndDrugs Ja też przepraszam. Zgoda?

@.SexyBadBoy Zgoda! Idziemy na piwo?

@.KingOfSexyAndDrugs Co powiesz na soju u mnie w domu?

@.SexyBadBoy Za 10 minut będę!

@.KingOfSexyAndDrugs Tylko się nie rozbij po drodze Jimin

King Of The Drugs II Jeon JeongGuk II [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz