Najważniejsza sprawa świata! Znów odchodzę...

1.7K 22 4
                                    

Zaspokoję wasze obawy... nie odchodzę z Wattpada i nie mam nawet najmniejszego zamiaru. To było tylko małe kłamstwo, żeby każdy zajrzał. Jednak przejdźmy do głównego celu....

*

Tak jak skarbeczki wiecie chciałam w nowym roku stworzyć coś nowego. Zostało nam kilka dni, a ja już powinnam zacząć coś planować. Mimo, że mamy wolne jak nie mam czasu i żadnych przerw. Jednak po co was kazałam to przeczytać.

Wspominałam, że marzę o tysiącu obserwujących.... może do tego kiedyś dotrę i będę się bardzo z tego cieszyła, ale pamiętajmy o "filozofii kaizen" wszystko małymi kroczkami. Dlatego chciałabym osiągnąć 900 obserwujących. Zostało już tylko 3 może 4 osoby i uda się nam to, bo przecież sama nie dałabym sobie rady. Jestem pewna, że uda wam się to.


Ważniejsza sprawa... chodź chyba dla mnie wszystkie są ważne.

Czasem mam bardzo dziwne myśli, których raczej nikt nie jest w stanie wytłumaczyć i zastanawiałam się jak to jest, że w Polsce żyje tylu fanów Kpopu, a MY mamy właściwie tak mało możliwości do "poznania się". Ja wiem, że wielu z was mam na Snapie czy Kakao, ale mi to nie wystarcza. Chciałabym się bardziej z wami integrować chodź mam tak mało czasu. Dlatego pomyślałam o grupie na FB. Chciałabym stworzyć specjalną grupę nie tylko dla osób, które mnie obserwują, ale też dla waszych znajomych, którzy słuchają Kpop'u, a niekoniecznie czytają moje książki. Dlatego chciałabym, żebyście napisali mi co o tym myślicie. Jeśli jesteście za to piszcie do mnie. Wypowiadajcie się na ten temat.

Uważam, że w dzisiejszych czasach to dość ważne, chodź nie mamy fizycznego kontaktu, nie możemy się często spotkać i porozmawiać twarzą w twarz to przyjaźń internetowa też jest ważna. Zrozumiałam to dopiero, gdy mój przyjaciel po dwóch latach ciągłego pisania ze mną nagle przestał. Ale czy można się mu dziwić? Mieszkał na drugim końcu półkuli, różniąca czasu, bariera językowa, było mu zdecydowanie łatwiej znaleźć sobie znajomych na miejscu, a nie pisać ze mną. Dlatego skoro my mamy okazję się po prostu zakolegować czemu tego nie zrobimy? Jest to nowa przygoda, nowe doświadczenie, możemy poznać nowych ludzi, wymienić się doświadczeniami. Bardzo chciałabym, żeby mój projekt udał się dzięki wam.

Jeśli jesteście za to piszcie mi, możecie też dodać mnie na FB i tak napisać mi co o tym sądzicie, wtedy będzie mi łatwiej stworzyć grupę.


Dziękuję, że przeczytaliście tę wiadomość i mam nadzieję, że stworzymy coś razem. Pozdrawiam, Wanessa

King Of The Drugs II Jeon JeongGuk II [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz