~Zanim jeszcze zaczniemy mam dla was informację.
Mam dla was wyzwanie, jeśli do końca roku 2018 dojdziemy do 1k obserwujących to mogę na wasze życzenie stworzyć nową książkę. Podejmiecie się tego?
To tyle, życzę miłego popołudnia i czytania. Pozdrawiam, Wanessa.~
@.QueenSexyBaby 2 hours ago
Like by @.SweetGirl, @.SexyBadBoy, @.I'MxCLxBitch and 296k others.
@.QueenSexyBaby Zamiast się o mnie martwic... zaczął na mnie krzyczeć. Przecież to nie moja wina prawda? Powinniśmy zerwać, przecież mnie już nie kochasz.
Show all comments: 37k
@.SweetGirl Jezu! Co się stało?
@.I'MxCLxBitch Co zrobiłaś Soo?!
@.HyoSweet Wszystko dobrze?!
@.QueenSexyBaby Niby tak, miałam wypadek. Ktoś we mnie wjechał. Byłam w szpitalu. Na szczęście nic mi wielkiego nie jest.
@.I'MxCLxBitch Ale co się stało z tobą i Jungkook'iem?
@.QueenSexyBaby Nakrzyczał na mnie i poszedł. Teraz nie odbiera, a ja się o niego martwię.
@.HyoSweet Wredna szuja!
@.AgustDBitch Hamuj się trochę kochanie, to nie jego wina.
@.HyoSweet I masz zamiar go jeszcze bronić?! Nawet nie próbuj wracać do domu.
@.SexyBadBoy Ale Suga ma racje. Jungkook'a poniosło.
@.SweetGirl I dlatego krzyczał na Rinnie?
@.Mr.Destruction Nie, poniosło go.
@.HyoSweet I?
@.Mr.Destruction Martwił się o Rin. Dlatego był taki wkurwiony.
@.SweetAlien Racja.
@.QueenSexyBaby Ale powiedział, że nie kupi mi więcej samochodu i, że nie pozwoli wsiąść do auta.
@.YourNightmare Bo się o ciebie boi. Nawet nie wiesz jak bardzo się wystraszył jak tylko dowiedział się, że jesteś w szpitalu i zobaczył jak wygląda jego auto. Ten gościu praktycznie skasował jego auto, to po prostu cud, że ty przeżyłaś.
CZYTASZ
King Of The Drugs II Jeon JeongGuk II [ZAKOŃCZONE]
FanfictionKról życia, którym jest Jeon JeongGuk zakochuje się na zabój w pewnej dziewczynie. Ich życie nie jest usłane różami, a wróg Króla chce zniszczyć życie Jeon'a. Czy uda im się to wszystko przeżyć.