1.34- Co będzie ze mną dalej?

1.4K 61 5
                                    

~Proszę przeczytajcie to.

Zacznijmy od tego co jak na razie postanowiłam. Więc na pewno do wakacji planuję zakończyć dwie kolejne książki, a mianowicie

"King of the Drugs- Jeongguk" oraz "Instagram Suga"

To jest mój plan na najbliższy czas. Stwierdziłam, że powinnam to zrobić chociażby dla tych osób, które czytają te dwa opowiadania.

Jeszcze nie podjęłam decyzji co do moje działalności. Cały czas jestem w rozterce.

Chciałabym również bardzo wam podziękować za wsparcie jakie od was otrzymałam. Nie sądziłam, że jest aż tyle osób, które naprawdę mnie wspierają i mogę na nich polegać. Dziękuję za każdą wspaniałą wiadomość czy to w komentarzach czy to w wiadomościach prywatnych.

Mimo, że wattpad sprawie, że głównie moje łzy są słone... wy sprawiliście, że płakałam, ale ze szczęścia. Bardzo wam za to dziękuję. Wiele osób pisało "Love Yourself" czy to, że bardzo podobają im się moje opowiadania, że wkładam w nie całą siebie i część mojego serca. Tak to wszystko jest prawda. Dziękuję, że tak dobrze jesteście w stanie mnie zrozumieć. Do teraz nie mogę uwierzyć, że dostałam od was aż takie wsparcie za które chyba nigdy nie będę w stanie podziękować. Jedna z was napisała do mnie "aniołku". Długo zastanawiałam się nad tym.

Zrozumiałam jedno, że to właśnie wy jesteście moimi aniołkami, które darzę niewyobrażalną miłością za wsparcie jakie od was dostaję. To tyle jeśli chodzi o jakieś informacje. Dziękuję za poświęcony mi czas.~









@.KingOfSexyAndDrugs 2 hours ago

KingOfSexyAndDrugs 2 hours ago

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Like by @.QueenSexyBaby, @.SexyBadBoy, @.I'MxCLxBitch and 997k others.

@.KingOfSexyAndDrugs Taka mała niespodzianka dla pewnego chuja. Rin i JiSoo wyglądają zajebiście i oboje z Jiminem wiemy o wszystkim. Sory gościu, ale nie wkurwisz mnie. A my z Parkiem zajebiście się bawiliśmy oglądając cały film z wieczoru panieńskiego. Teraz czekamy aż zobaczymy to na żywo. Kocham cię Rinnie i uwielbiam Soo.

Show all comments: 978k

@.I'MxCLxBitch Rin ty serio mu wszystko powiedziałaś?

@.QueenSexyBaby Nie, sam się dowiedział o połowie.

@.I'MxCLxBitch Ale nie o wszystkim?

 @.SweetGirl Teraz już wie wszystko, podobnie jak Jimin.

@.QueenSexyBaby Nie mam przed moim króliczkiem tajemnic.

@.I'MxCLxBitch To od razu widać.

@.SexyBadBoy Pamiętajcie dziewczyny, że chcemy to z Jeonem zobaczyć na żywo.

@.QueenSexyBaby Jara cię pacanie oglądanie dwóch lasek jak się liżą i "ruchają"?

@.SexyBadBoy Nie, ale podnieca mnie widok JiSoo, a King'a Rin więc oboje skorzystamy.

@.I'MxCLxBitch Jesteś powalony.

@.SexyBadBoy Wiem.

@.YourNightmare Też chcę to zobaczyć!

@.YourNightmare Dajcie znać to wpadniemy i też obejrzymy.

@.KingOfSexyAndDrugs Spróbuj tylko zajrzeć, a rozpierdolę ci ten pusty łeb o podłogę, oderwę kutasa i przyszyję do czoła.

@.YourNightmare Dobra, dobra Jeon. Tylko żartowałem.

@.KingOfSexyAndDrugs Jeśli chodzi o Rin to nie znam się na żartach. Moja królewna jest nietykalna.

King Of The Drugs II Jeon JeongGuk II [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz