1.28

1.6K 74 9
                                    

@.KingOfSexyAndDrugs 2 hours ago

KingOfSexyAndDrugs 2 hours ago

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Like by @.QueenSexyBaby, @.SexyBadBoy, @.I'MxCLxBitch and 296k others.

@.KingOfSexyAndDrugs Najlepsza randka w życiu, kocham cię mała. Nigdy nie sądziłem, że tak zmienisz moje życie. ty byłaś jego brakującym elementem.

Show all comments: 197k

@.ILoveKingDrugs Boże jacy wy jesteście kochani.

@.QueenSexyBaby Też cię kocham Jungkookie Oppa.

@.HyoSweet Przynajmniej wy jesteście szczęśliwi.

@.QueenSexyBaby Ty też będziesz Hyo. Tylko potrzeba trochę czasu. Wszystko się ułoży.

@.HyoSweet Wiem to doskonale.

@.SexyBadBoy JiSoo mam dziś wolne. Kiedy się widzimy?

@.SweetGirl Za dwie godziny u mnie w domu. Czekam Jiminnie.

@.SexyBadBoy Będę kotku.

@.YourNightmare Boże! Teraz oni!

@.SweetAlien To dobrze Hyung. Przynajmniej odwali się od nas.

@.Mr.Destruction Jinnie chodź do pokoju! Kochanie bo marznę.

@.PrincessBitch Już Nami.

@.YourNightmare OMG! Czy tylko ja nie mam nikogo na stałe?

@.SweetAlien Ja też nie.

@.WangBoy Panie Jeon liczę, że wreszcie się spotkamy i obgadamy kolejną transakcję.

@.KingOfSexyAndDrugs Oczywiście. Zabiorę ze sobą moje maleństwo.

@.WangBoy Jasne, ja wezmę moją żonę. Na 100% się polubią.






@.IKillYouJeon Jeon, Jeon, Jeon.

@.KingOfSexyAndDrugs Powiedź mi to w twarz kurwiu co chcesz powiedzieć, a nie mnie tylko wkurwiasz i działasz na nerwy.

@.IKillYouJeon Ktoś tu się zdenerwował? Bez przesady. Jeszcze nadejdzie dobry moment na spotkanie się. Jak na razie lubię działać ci na nerwy.

@.KingOfSexyAndDrugs Właśnie zauważyłem. Radzę ci się wreszcie pokazać.

@.IKillYouJeon Bo co? co zrobisz? Nie wiesz o mnie nic. A ja o tobie wszystko. Wiem gdzie mieszkasz.

@.KingOfSexyAndDrugs No to akurat nie jest wielka tajemnica. każdy wie. Ale żeś się postarał.

@.IKillYouJeon Wiem jak nazywają się twoje zwierzęta. Wiem ile masz par butów, jak są poukładane, wiem jakich perfum używasz, gdzie chowasz pieniądze. I wiem dużo, a nawet bardzo dużo o twojej dziewczynie. Wiem skąd pochodzi, wiem kto ci ją dał. Wiem też sporo o jej rodzicach. Wiem wszystko jeon.

@.KingOfSexyAndDrugs Jak na razie to udowodniłeś, że jesteś moim stalkerem, a nie jakimś pożal się boże zabójcą.

@.IKillYouJeon Jeszcze zobaczymy King. Pilnuj swojej laski, póki jeszcze żyje. Bo następny wypadek jaki będzie miała to nie skończy w szpitalu, a na cmentarzu.

@.KingOfSexyAndDrugs To przez ciebie!? Pożałujesz tego kurwiu!

@.IKillYouJeon Jestem nietykalny Jeon. Teraz twój najlepszy pracownik jest mój. Agust wie to tobie więcej niż sam mogłeś podejrzewać.

King Of The Drugs II Jeon JeongGuk II [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz