1.37

1.4K 66 2
                                    

~Mam nadzieję, że przeczytacie ten wstęp moje aniołki.



Kolejny raz wattpad usunął moją książkę. Nie wiem czy jest sens kolejny raz to dodawać skoro za jakiś czas i tak zostanie usunięta. Szkoda po prostu mojej pracy i mojego czasu, którego ostatnio mam wyjątkowo mało. Powinnam więc skupić się na innych książkach. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i będziecie mnie w tej decyzji utwierdzać oraz wspierać.

A teraz miłego czytania i wieczoru. Pozdrawiam, Wanessa~








@.KingOfSexyAndDrugs 2 hours ago

KingOfSexyAndDrugs 2 hours ago

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Like by @.QueenSexyBaby, @.SexyBadBoy, @.I'MxCLxBitch and 886k others.

@.KingOfSexyAndDrugs Pierwszy raz tak bardzo cieszę się, że wziąłem broń, ale źle, że wziąłem moją królewnę. Przeze mnie ma dłonie splamione krwią.

Show all comments: 559k

@.Mr.Destruction Co się stało?!

@.KingOfSexyAndDrugs W sumie to nic wielkiego.

@.SweetAlien Jak to nic wielkiego? Słyszałem w wiadomościach.

@.PrincessBitch Wiedziałem, że coś się stanie.

@.Mr.Destruction Jungkook, Rin nic wam nie jest?

@.QueenSexyBaby Nie. Wszystko dobrze.

@.KingOfSexyAndDrugs Skarbie tak bardzo cię przepraszam. To moja wina. Nie powinnaś tam być, nie powinnaś mieć w ręce broni.

@.QueenSexyBaby JeongGuk przecież to nie pierwszy raz.

@.KingOfSexyAndDrugs Ale zabiłaś tych ludzi.

@.QueenSexyBaby A miałam pozwolić, żeby oni odebrali mi ciebie? Nie zabiłam kobiet i dzieci, a chujów, którzy chcieli cię zabić.

@.KingOfSexyAndDrugs Wiem. Dziękuję.

@.QueenSexyBaby Uratowałam cię już drugi raz. Liczę, że dobrze mi się odwdzięczysz.

@.KingOfSexyAndDrugs A co być chciała baby?

@.QueenSexyBaby A co masz w ofercie panie Jeon?

@.KingOfSexyAndDrugs Romantyczna kolacja przy świecach. Genialny seks z bogiem i wyjazd na wakacje tym razem gdzieś, gdzie jest ciepło. To jak stoi?

@.SweetAlien Chyba tobie XD

@.QueenSexyBaby To nie było zabawne Tae.

@.SweetAlien Może i nie, ale prawdziwe.

@.KingOfSexyAndDrugs Wiesz, że siedzę obok ciebie i zaraz dostaniesz.

@.SweetAlien Sorki~

@.KingOfSexyAndDrugs Zamiast mnie przepraszać zacznij liczyć kasę.

@.SweetAlien Tak jest szefie!

@.KingOfSexyAndDrugs To jak Rinnie?

@.QueenSexyBaby Kolacja, boski seks i wyjazd, ale z resztą na wakacje. Wtedy pasuje.

@.KingOfSexyAndDrugs Niech będzie. Chciałem pojechać tylko z tobą, ale chyba nie wygram.

@.KingOfSexyAndDrugs W takim razie zgraja idiotów oprócz JiSoo, JB'ego i CL, do których mam jeszcze szacunek za tydzień jedziemy na 2 tygodnie moim odrzutowcem. Wszystkim pasuje?

@.JBcoolBoy Tak.

@.PrincessBitch Zdecydowanie.

@.BamBamBoy No dzięki Jeon.

@.Mr.Destruction Mhm.

@.YourNightmare Pewnie.

@.SweetAlien Ale z ciebie dobry człowiek.

@.SexyBadBoy Miło Jeon.

@.HyoSweet Dzięki Kookie.

@.QueenSexyBaby Kocham cię Kookie.

@.KingOfSexyAndDrugs Wiem skarbie, wiem.

King Of The Drugs II Jeon JeongGuk II [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz