1.20

1.8K 81 7
                                    

~Cóż skarbeczki dziękuję bardzo za 950 obserwujących, wiem, że jest was już więcej i na pewno jeszcze przybędzie, ale to niesamowite. Doskonale pamiętam jak było was nawet nie 70, a teraz zbliżamy się do 1k.

Chcę zaprosić was do grupy kpopowej na FB "Kpop na Wattpadzie". Liczę, że dołączycie i będziemy mogli przeżywać ten nadchodzący rok razem. Chcę wam też podziękować za ten wspaniały rok z wami. Zachęcajcie też swoich znajomych, żeby dołączyli do grupy, gdzie będziemy mieli okazję integrować się i poszerzać nasze horyzonty. Na dziś to tyle, pozdrawiam i spotkamy się dopiero w nowym rok. Wanessa~

*

*

*

@.QueenSexyBaby 2 hours ago

QueenSexyBaby 2 hours ago

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Like by @.KingOfSexyAndDrugs, @.SexyBadBoy, @.I'MxCLxBitch and 996k others.

@.QueenSexyBaby Z moim chłopakiem się nie zadziera!

Show all comments: 769k

@.Mr.Destruction Chyba nie rozumiem...

@.YourNightmare Co się stało?

@.I'MxCLxBitch Jungkook wygląda na wkurwionego, dlaczego?

@.BamBamBoy To ma związek z Sugą?

@.ILoveKingDrugs Zrobił coś złego?

@.QueenSexyBaby Może złego, może nie. Agust wpierdolił do domu z bronią i zaczął pierdolić jakieś głupoty do Hyo więc Jungkook wkroczył broniąc naszą dwójkę. Lekko się pobili, a Suga musiał pojechać do szpitala. Tyle.

@.HyoSweet Dziękuję Jungkook.

@.KingOfSexyAndDrugs Nie ma sprawy. To był mój obowiązek was obie chronić.

@.HyoSweet Nie musiałeś...

@.KingOfSexyAndDrugs Teraz jesteś pod moją opieką, a skoro przyjaźnisz się z moją dziewczyną to muszę o ciebie też zadbać.

@.SweetAlien To urocze z twojej strony Jeon

@.WangBoy Nie sądziłem, że King ma uczucia



@.IKillYouJeon Jesteś coraz słabszy Jeon. Twoi przyjaciele odwracają się przeciwko tobie.

King Of The Drugs II Jeon JeongGuk II [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz