1.18 (+18)

2.7K 80 7
                                    

~Wiem, że ostatnio nic nie dodawałam, ale nie było czas, dlatego dziś dopiero mogę nadrobić zaległości. Przepraszam was za takie opóźnienie, po prostu ja też mam swój limit, a moim limitem były właśnie Święta, które spędziłam z rodziną w cudownym spokoju. Mam nadzieję, że wam też udało się spędzić dobrze Boże Narodzenie, a jeśli nie to oby Sylwester był udany.

*

*

Przypominam o wyzwaniu 1k obserwujących do końca roku i pojawi się nowa książka.  Zostało wam niewiele ponad 100 osób. Jednak niestety widzę, że nie uda nam się w tak krótkim czasie dobić do tylu obserwujących więc proponuję 900 za nową książkę, chyba tyle dacie radę? Chyba dacie radę? Prawda? Byłby mi bardzo miło, gdyby udało wam się to. Dobrze zaczęłabym nowy rok. Jak na razie to tyle. Życzę miłego czytania,

A i możecie mi podawać różne pomysły na książki, może w przyszłości jakąś stworzę. Kto wie, co przyniesie nam jutro?

*

*

Słuchajcie moje skarbeczki, tak się ostatnio zastanawiałam i jestem ciekawa waszego zdania. Myślałam o założeniu grupy na FB. Nie wiem jeszcze jak miałoby to wyglądać, ale jestem ciekawa waszego zdania. Czy chcielibyście coś takie? Jeśli macie jakieś ciekawe pomysły co do grupy to piszcie śmiało. Z wielką przyjemnością wszystko przeczytam. Jeśli nie chcecie pisać w komentarzach to piszcie śmiało na priv albo na KakaoTalk, Snap. Wszystko macie na moim profilu.

*

*

*

*

Jeszcze jedno. Jeśli ktokolwiek dodaje mnie na Snapie to błagam was piszcie, że jesteście z Wattpada, bo wtedy dodam was do specjalnie grupy.

*

*

*

*

*

To tyle. Pozdrawiam, Wanessa~

*

*

@.KingOfSexyAndDrug 2 hours ago


(zdjęcie musiało zostać usunięte, aby wattpad nie zbanował całej mojej książki, pozdrawiam)


Like by @.QueenSexyBaby, @.SexyBadBoy, @.I'MxCLxBitch and 1mln others.

@.KingOfSexyAndDrug Dopiero co wróciliśmy do domu, a ja już nabrałem ochoty na jej zajebiste ciało... Co mam robić?!

Show all comments: 683k

@.IKillYouJeon Nie musisz się chwalić!?

@.BamBamBoy Zboczeniec jebany!

@.QueenSexyBaby Jungkookie do łóżka! Chcę już poczuć cię!

@.I'MxCLxBitch Oboje jesteście dziwni, ale uroczy...

@.AgustDBitch Wiecie, gdzie podziała się Hyo?

@.SexyBadBoy Tak.

@.PrincessBitch Przeczytaj wcześniejsze wiadomości

@.YourNightmare Jesteś złym facetem Agust!

@.AgustDBitch Ja?

@.KingOfSexyAndDrug Czemu właściwie pod moim postem rozgrywają się jakieś życiowe dramy?

King Of The Drugs II Jeon JeongGuk II [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz